Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
Předem bych chtěl dát vědět , že jsem byl u značkových Chevrolet servisů u Dojáčka u Staiger Černokostelecká a další neznačkový servis.
Auto se hádá jak studený tak teplý a poslední dobou při jízdě ve městě (po dálnici to neudělá)nebo stání na křižovatce se rozsvítí kontrolka závada esp a začne se hádat a v motoru jako kdyby něco syčelo Vypnu klíček a vše ok zase třeba 15 min. A dělá to na benzin i na LPG
Už jsem byl s tím kde se dalo diagnostika, píše že špatně pálí 1 válec .(po resetu až zase do rozsvícení závady nepíše nic.)
Svíčky nové , cívky nové váha vzduchu čistá , filtr vzduchu nový,veškerá elektrika pročištěna kontaktolem.
Teď mám úplně vyndané LPG a dělá to úplně stejně žádná změna.
Už fak nevím a jsem zoufalej kdo na to přijde a odstraní závadu nebo doporučí někoho kdo na to přijde tomu vyplatim bonus 5000,-Kč
jenom upozornuji že klido na objednání nechám někde v servisu auto tři dny ale ne čtrnáct dní nebo měsíc musim s nim jezdit do práce.
Auto se hádá jak studený tak teplý a poslední dobou při jízdě ve městě (po dálnici to neudělá)nebo stání na křižovatce se rozsvítí kontrolka závada esp a začne se hádat a v motoru jako kdyby něco syčelo Vypnu klíček a vše ok zase třeba 15 min. A dělá to na benzin i na LPG
Už jsem byl s tím kde se dalo diagnostika, píše že špatně pálí 1 válec .(po resetu až zase do rozsvícení závady nepíše nic.)
Svíčky nové , cívky nové váha vzduchu čistá , filtr vzduchu nový,veškerá elektrika pročištěna kontaktolem.
Teď mám úplně vyndané LPG a dělá to úplně stejně žádná změna.
Už fak nevím a jsem zoufalej kdo na to přijde a odstraní závadu nebo doporučí někoho kdo na to přijde tomu vyplatim bonus 5000,-Kč
jenom upozornuji že klido na objednání nechám někde v servisu auto tři dny ale ne čtrnáct dní nebo měsíc musim s nim jezdit do práce.
Naposledy upravil(a) lubiks dne úte čer 07, 2016 19:14, celkem upraveno 1 x.
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
- Reklama
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
Kolik je komprese v jednotlivých válcích????
Std. podpálené ventily LPG motoru.
Std. podpálené ventily LPG motoru.
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
No jo ale píše že to dělá třeba až po 15 minutách...
Kdyby měl podpálený ventil(třeba jako já na podzim), tak to dělá pořád a vynechávání válce je slyšet ve všech ot...
Nemůže být v pytli nějakej pístní(stírací) kroužek? Že by to profukovalo(syčelo jak píšeš) do klikovky?
S tím ESP je to divný, to by s motorem nemělo mít nic společnýho.
Kdyby měl podpálený ventil(třeba jako já na podzim), tak to dělá pořád a vynechávání válce je slyšet ve všech ot...
Nemůže být v pytli nějakej pístní(stírací) kroužek? Že by to profukovalo(syčelo jak píšeš) do klikovky?
S tím ESP je to divný, to by s motorem nemělo mít nic společnýho.
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
ESP jednotka a vůbec většina palubních jednotek CanBusu je citlivá na stabilitu napájení, tak ještě zjistit, jak je na tom palubní síť pod různou zátěží...
Nicméně, pokud je motor v nepořádku a de.ilní mechanici neumí změřit ani kompres????
A PCV ventil OK?
Nicméně, pokud je motor v nepořádku a de.ilní mechanici neumí změřit ani kompres????
A PCV ventil OK?
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
Teď čtu že to je P0301, tedy chyba je na prvním válci. Dle OBD Codes by to mohlo být:
1) Vadná zapalovací svíčka nebo kabel(píšeš že nové )
2) Vadná cívka(--//--)
3) Vadný snímač kyslíku(Lambda)(šla by přeměřit?)
4) Vadné vstřikovače paliva(spolu s bodem 7)
5) podpálený výfukový ventil(spolu s bodem
6) vadný katalyzátor(při ucpaném by šly plyny přes ventildekl nebo by vyfuk odfukoval i po vypnutí motoru)
7) nedostatek paliva(spolu s bodem 4)
špatná komprese(spolu s bodem 5)
9) vadný PC
Nevynechává ti motor? Stačí trochu, sem tam se auto zachvěje...
Můžeš zkusit nějaký čistič palivového systému a vstřikovačů a uvidíš, ale pokud ti diag ukazuje přímo na první válec...
add. meření tlaku - když byl zaklepaný ventil jen trochu, tak na měření nebylo nic poznat, lehce se otáčí a zrovna když se měřilo tak to bylo OK, za pár minut už to ale dělalo zas, bohužel však nemám osobního mekánika co by mě měřil tlaky někde na dálnici..
A jestli je zaklepanej jen trochu nebo úplně je jedno(aspoň u starších aut), cena opravy je pořád stejná...
Ideálně shodit a rozdělat hlavu, bude opálený a to poznáš hned...
1) Vadná zapalovací svíčka nebo kabel(píšeš že nové )
2) Vadná cívka(--//--)
3) Vadný snímač kyslíku(Lambda)(šla by přeměřit?)
4) Vadné vstřikovače paliva(spolu s bodem 7)
5) podpálený výfukový ventil(spolu s bodem
6) vadný katalyzátor(při ucpaném by šly plyny přes ventildekl nebo by vyfuk odfukoval i po vypnutí motoru)
7) nedostatek paliva(spolu s bodem 4)
špatná komprese(spolu s bodem 5)
9) vadný PC
Nevynechává ti motor? Stačí trochu, sem tam se auto zachvěje...
Můžeš zkusit nějaký čistič palivového systému a vstřikovačů a uvidíš, ale pokud ti diag ukazuje přímo na první válec...
add. meření tlaku - když byl zaklepaný ventil jen trochu, tak na měření nebylo nic poznat, lehce se otáčí a zrovna když se měřilo tak to bylo OK, za pár minut už to ale dělalo zas, bohužel však nemám osobního mekánika co by mě měřil tlaky někde na dálnici..
A jestli je zaklepanej jen trochu nebo úplně je jedno(aspoň u starších aut), cena opravy je pořád stejná...
Ideálně shodit a rozdělat hlavu, bude opálený a to poznáš hned...
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
díky za tipy mám nové zjištění
když auto jede po dálnici nebo sice po městě ale furt jede v otáčkách tak to neudělá ale jak stojim na křižovatce nebo v koloně takto začne hádat. ale když přidám párkrát plyn na aspoň
4000 otáček tak přestane a běží zase skoro normal .
to sem fakt z toho jelen
když auto jede po dálnici nebo sice po městě ale furt jede v otáčkách tak to neudělá ale jak stojim na křižovatce nebo v koloně takto začne hádat. ale když přidám párkrát plyn na aspoň
4000 otáček tak přestane a běží zase skoro normal .
to sem fakt z toho jelen
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
Hele mě ten zaklep. ventil dělal bordel napřed jen na volnoběh a časem v jakýchkoliv ot...
Ono než se to zaklepalo z"trochu" na"echt" tak to trvalo cca 5 000+ km, když pak shodili hlavu tak bylo hned poznat kterej to je.. Zkus to ještě nechat projevit, ale jestli to pořád ukazuje tu samou chybu(první válec).
A nestřílí to do výfuku(sání)?
Ono než se to zaklepalo z"trochu" na"echt" tak to trvalo cca 5 000+ km, když pak shodili hlavu tak bylo hned poznat kterej to je.. Zkus to ještě nechat projevit, ale jestli to pořád ukazuje tu samou chybu(první válec).
A nestřílí to do výfuku(sání)?
Daewoo Tacuma r. 2000/1,8 - 72 KW, LPG BRC
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
_Tak další poznatky :
Kompletně jsem demontoval LPG včetně kabeláže aby se zjistil líp problém tak jezdim jen na benal spotřeba po Praze 14,5 litrů na sto a to jezdim hooodně zlehka spíš jentak plachtim
vyndlal vstřiky , zkusil je přehodit mezi sebou,a vyčistil , motor se zklidnil ale závada přetrvává.
Ale chtěl jsem vyměnit palivový filtr a zůstal jsem čumět
prostě neni v motoru, ani potrubí až k nádrži nic.jen v motoru malej kulatej plechovej jako disk, co mě všichni řikali že je filtr je jen prázdný plechový obal na bůhví co , tak jedině v nádrži.
Kdybych auto nekupoval nový tak bych řekl že to někdo už demontýroval.
Kompletně jsem demontoval LPG včetně kabeláže aby se zjistil líp problém tak jezdim jen na benal spotřeba po Praze 14,5 litrů na sto a to jezdim hooodně zlehka spíš jentak plachtim
vyndlal vstřiky , zkusil je přehodit mezi sebou,a vyčistil , motor se zklidnil ale závada přetrvává.
Ale chtěl jsem vyměnit palivový filtr a zůstal jsem čumět
prostě neni v motoru, ani potrubí až k nádrži nic.jen v motoru malej kulatej plechovej jako disk, co mě všichni řikali že je filtr je jen prázdný plechový obal na bůhví co , tak jedině v nádrži.
Kdybych auto nekupoval nový tak bych řekl že to někdo už demontýroval.
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
Tak dnes jsem to zkusil u Srby bezradnost vyřešily asi po 20 minutách hláškou.
Hmm tak to dělá plynem a vlastně to tady nesmíme mít na dílně. tak sbohem
To bych už fakt bl.l
No zkusim ještě koupit obě lambda sondy a když tak to hodim z orlíku do vody
Hmm tak to dělá plynem a vlastně to tady nesmíme mít na dílně. tak sbohem
To bych už fakt bl.l
No zkusim ještě koupit obě lambda sondy a když tak to hodim z orlíku do vody
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
Keď si vymenil sviečky a všetko robilo to aj tak ďalej? Ja mám podobný problém akurát P0304 občas sa rozblika kontrolná motora a esp keď chem pridať do 1500 otáčok. Ale len na plyne, keď vymením sviečky mám pokoj na 10tis Km potom ich vycistim a nastavim a ďalších 10tis pokoj. Lambdy meniť je zbytočné, skôr lepšieho mechanika..
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: P0301 Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč
P0301 znamená že valec č.1 neodpaľuje správne.
P0302 znamená že valec č.2 neodpaľuje správne.
P0303 znamená že valec č.3 neodpaľuje správne.
P0304 znamená že valec č.4 neodpaľuje správne.
P0314 znamená že jeden z valcov neodpaľuje správne.
v tom je rozdiel.
chyba bude zanesené ventily. natankuj niečo kvalitné (VPower100) a riadne prevetraj (drž v otáčkach, výlet po dialnici alebo tak). mohlo by pomôcť.
P0302 znamená že valec č.2 neodpaľuje správne.
P0303 znamená že valec č.3 neodpaľuje správne.
P0304 znamená že valec č.4 neodpaľuje správne.
P0314 znamená že jeden z valcov neodpaľuje správne.
v tom je rozdiel.
chyba bude zanesené ventily. natankuj niečo kvalitné (VPower100) a riadne prevetraj (drž v otáčkach, výlet po dialnici alebo tak). mohlo by pomôcť.
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
Tak vyzkoušena i dálnice s natankovanou 100" od Shellu
anic
anic
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
tak dnes auto už nejde přes 4000 otáček
Orlanďo LT+ 1.8 Automat,
Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
Tady Ti asi nikdo neporadí, chce to odborníka! Osobně bych nejel do značkového servisu neb ti šikovní servisáci podnikají soukromě. Což takhle zkusit třeba www.autovit.cz nebo podobného specialistu . Když je to z očí do očí, tak se hůř kecá...lubiks píše:tak dnes auto už nejde přes 4000 otáček
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Nikdo neví ? vyplatim bonus 5000,-Kč ZA POMOC
no já bych zkusil kompresní tlaky..... oni ty nový motory mají všechno papírový a LPG prostě materialově nedaj..... ty tlaky ti řeknou jak na tom motor je, je to jednoduchý a levný
Další možnost je zapalovací modul tedy jestli ho máš, já si s ním v Nubi taky užil své, chvíli v pohodě a najednou jsem skákal na dvojku a byl rád že jsem přejel kopec z Harrachova do Kořenova ...... Chvíli to šlo, pak skoro vůbec. V -25 to nastartovalo na drc teplej motor ani omylem ..... druhej den zas vše OK .... prostě je to mrcha!!! Podle mě je tam nějakej průraz a jiskry skáčou kam nemaj, nebo na všechny svíčky ale pak jsou slabý.....
No a asi poslední možnost je sundat hlavu a mrknout se na vše pěkně detailně.Jestli máš najeto hodně, klidně bych dal hlavu do nějaký specializovaný firmy na opravu třeba Auto Pejšek,a pokud chceš jezdit na LPG domluvit s nima i nějakej lepší matroš na sedlech ventilů a na ventilech
A ještě zkus se mrknou na katalyzátor jestli není vysypanej a není ucpanej výfuk
Další možnost je zapalovací modul tedy jestli ho máš, já si s ním v Nubi taky užil své, chvíli v pohodě a najednou jsem skákal na dvojku a byl rád že jsem přejel kopec z Harrachova do Kořenova ...... Chvíli to šlo, pak skoro vůbec. V -25 to nastartovalo na drc teplej motor ani omylem ..... druhej den zas vše OK .... prostě je to mrcha!!! Podle mě je tam nějakej průraz a jiskry skáčou kam nemaj, nebo na všechny svíčky ale pak jsou slabý.....
No a asi poslední možnost je sundat hlavu a mrknout se na vše pěkně detailně.Jestli máš najeto hodně, klidně bych dal hlavu do nějaký specializovaný firmy na opravu třeba Auto Pejšek,a pokud chceš jezdit na LPG domluvit s nima i nějakej lepší matroš na sedlech ventilů a na ventilech
A ještě zkus se mrknou na katalyzátor jestli není vysypanej a není ucpanej výfuk
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502