Zdravím všechny,
od montáže rádia se dějou divný věci. Nevím co s tím...
1) utavený kontakt baterie (+) .
2) Startér nestartuje. pouze cvakne a sníží se svítitvost přístrojovky jako při vybité baterii (baterie 5 měsíců stará). Abych nestartoval tk roztlačuju. a po pohasnutí či snížení ešnergie v obvodu musím zahýbat právě plusovými kabely na baterce, abych mohl nastartovat na roztlačení.
3) Za jízdy při zaplém rádiu. sešlápnu brzdu nebo bliknu dálkovýma světlama, rádio a palubovka zhasne a hned se rozsvítí (rádio vypne zapne), jakoby dostávala elektronika nějaké přepětí či co, ale napadlo mě že by to vyhodilo pojistku.
4) při vylézání z auta a nastartovaném motoru mi oloupané dveře probíjí... :O
Zkoušel jsem tohle konzultovat s kámošem mechanikem a on sám neví...
Netuším kde by mohl být problém.
Snad někde zkrat či co nebo se mi někde dotýkají dráty nebo něco napojeného špatně.
U startéru když jsem juen zkoušel zahýbat kabelama, přímo na něm, tak startér fungoval a tyhle problémy přestaly. Pak z ničeho nic se startér opět začal sekat a vše vyvádělo takovéhle krávoviny.
Kdo ví a může poraďte mi prosím...
nevím jestli jsem ojedinělý případ. Už se mi matiz zdá jak transformers... Dělá si co chce...
Díky
Matiz 98 0,8 KLYA stávkuje elektronika
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Matiz 98 0,8 KLYA stávkuje elektronika
Kontakt baterie určitě není v dobré kondici. Vyměnit, namazat vazelínou, pořádně utáhnout...
Probíjení dveří je hodně divná věc, vlastně nesmysl. Napětí 12 V nelze vnímat, jedině že by probíjely vysokonapěťově kabely do karoserie, ale to by spíš auto nejelo... Určitě by to nesvědčilo žádnému elektronickému obvodu v autě...
Zkontrolovat ukostření všech kostřicích bodů v motorovém prostoru a raději u celého auta.
Probíjení dveří je hodně divná věc, vlastně nesmysl. Napětí 12 V nelze vnímat, jedině že by probíjely vysokonapěťově kabely do karoserie, ale to by spíš auto nejelo... Určitě by to nesvědčilo žádnému elektronickému obvodu v autě...
Zkontrolovat ukostření všech kostřicích bodů v motorovém prostoru a raději u celého auta.
Honza K.
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Matiz 98 0,8 KLYA stávkuje elektronika
Mne robí Matiz niečo podobné - za suchého počasia po vypnutí zapaľovania (vybratí kľúčika) a vystupovaní z auta karoséria neskutočne kopne. Čo by sa s tým dalo robiť? Kostriace body som prebrusoval, nepomohlo... Vopred ďakujem za radu.Honza K. píše:...Probíjení dveří je hodně divná věc, vlastně nesmysl. Napětí 12 V nelze vnímat, jedině že by probíjely vysokonapěťově kabely do karoserie, ale to by spíš auto nejelo... Určitě by to nesvědčilo žádnému elektronickému obvodu v autě...
Zkontrolovat ukostření všech kostřicích bodů v motorovém prostoru a raději u celého auta.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Re: Matiz 98 0,8 KLYA stávkuje elektronika
Otevři dveře,než vystoupíš z auta chytni se kovové části dveří,teprve potom došlápni na zem
Když to budeš dodržovat nic Tě kopat nebude
Když to budeš dodržovat nic Tě kopat nebude
Matýsek z roku 99", odjeto 160 tkm, zrecyklováno :-(
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Land Rover Discovery 3 2.7 - vé šestka v dechtu :-)
2x Land Rover Freelander Td4
Fábia HTP
Re: Matiz 98 0,8 KLYA stávkuje elektronika
podle me kostrici kabely a ukostreni motoru a samozrejme kontakty na baterce.
navic se objevuji novinky v podobe zoxidovanych spoju mezi kontaktem-ockem a kabelem.velke prechodove odpory ohrate kabely nefunkcni polovina auta.urcite zacit tam.
a pak vytahnout radio a zkontrolovat kam je pripojene tam bude taky nekde chyba nebo nebude poradne ukostrene.
navic se objevuji novinky v podobe zoxidovanych spoju mezi kontaktem-ockem a kabelem.velke prechodove odpory ohrate kabely nefunkcni polovina auta.urcite zacit tam.
a pak vytahnout radio a zkontrolovat kam je pripojene tam bude taky nekde chyba nebo nebude poradne ukostrene.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil