Ty u tohoto moturu nemáš přimazávání ???Hauko píše:Samozrejme to zavisi od typu motora a jeho konstrukcneho prevedenia. Konkretne Cruze ma DOHC motor, coz je motor s dvoma vackovymi hriadelmi ulozenymi na hlave motora, odkial su potom casovane ventily. Na ventiloch su v tomto pripade ciapocky (zdvihatka), ktore sa individualne nasadzuju vzhladom na vyrobne tolerancie pouzitych ventilov. Existuje niekolko druhov ktore maju rozlicne hrubky.Krtek píše:Zas takovej zázrak bych v tom nehledal. Myslim, že normální LPG servis by to měl umět přestavět tak aby to jezdilo. A jaká vůle ventilů ? Na Nubiře jsem jí za celých 175 tis km nenechával kontrolovat, natoš seřizovat. Už vlastně ani na Feldě to nebylo potřeba.
Cruze s motorom 1,6 a rokom vyroby ma mat volu ventilov pri studenom motore 0,20 az 0,25 mm .. To znamena medzi spravne natocenu vacku a ciapocku ventila by ste mali bez problemov vlozit mierku pozadovanej hrubky. Pokial je vola mensia ako 0,1 mm tak ventil poriadne nedosada do ventiloveho sedla a nastava podfukovanie ventilov, co moze viest k ich poskodeniu vplyvom vysokych teplot vyfukovych plynov.
Osobne som mal problem po 40 tisicoch km na plyne so vsetkymi ventilmi na vyfukovej strane. Pri merani boli vole od 0,1 po 0,05 mm.
V servise samozrejme vymenia cele zdvihatka a podla potrebneho rozmeru. Zial pri tomto type motora je demontaz dost obtiazna.
Dokaze si ju urobit ten kto sa v motoroch vyzna, ale najlepsie je to aj s potrebnymi pripravkami na casovanie a polohovanie vackovych hriadelov, kedze obe vackovky maju aj variabilne casovanie. Ja som nekupoval nove zdvihatka ale pri dokladnom premerani som ich dal obrusit schopnemu majstrovi za 10eciek a znova som ich namontoval do motora.
Nuz tematika je obsiahla .. Ventily sa v tychto typoch motorov mozu ale aj nemusia vklepat do ventilovych sediel. Vraj pri plyne je material hlavy motora viac ohrievany a preto sa tento fenomen vyskytuje castejsie. Samozrejme nemusi sa to stavat vzdy. Zavisi to od viacerych faktorov.
Nech sa vsetkym dari .. peace ..
hauko
LPG a CRUZE 1.6
Moderátor: Blue Lanos
Re: LPG a CRUZE 1.6
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- Reklama
Re: LPG a CRUZE 1.6
Nazdar ..nemam tam ziadne primazavanie. Motor ma uz 50 tisic km na plyn .. kto ma primazavanie a ake mate skusenosti?
Re: LPG a CRUZE 1.6
Já mám 1.6 83 kw, rv 2009. na lpg mám najeto cca 60000. Autu svítí kontrolka motoru. Když je auto studené tak mě to na benzín střílí do sání. Nechám ho chvíli na volnoběh, otáčky se asi po minute sami zvednou tak na 1200 otáček a potom spadnou na 800 a můžu jet. Kdybych nepočkal auto se dusí. Při jízdě občas ztrácím výkon. Kopce jezdím třeba jen na druhý stupeň. Je to jako bych ho přidusil. Auto nejede ani na benzín.
LPG je LOVTEC a řídící jednotku mám MAGIC 2 a směšovač mám MAGIC 3 Tak nějak to je. Jestli mi dělali vůli ventilů nevím, ale spíše si myslím, že nedělali, jelikož v servise řekli, že mám proměnlivé časování a tak to není třeba.
Ted ale nejdřív budu muset vyřešit problém s pravděpodobně prasklou membránou na odsávání klikovky. Když otevřu víčko na dolévání oleje tak tam mám asi podtlak (motor tahá víčko do sebe, jako by ho chtěl nasát)
LPG je LOVTEC a řídící jednotku mám MAGIC 2 a směšovač mám MAGIC 3 Tak nějak to je. Jestli mi dělali vůli ventilů nevím, ale spíše si myslím, že nedělali, jelikož v servise řekli, že mám proměnlivé časování a tak to není třeba.
Ted ale nejdřív budu muset vyřešit problém s pravděpodobně prasklou membránou na odsávání klikovky. Když otevřu víčko na dolévání oleje tak tam mám asi podtlak (motor tahá víčko do sebe, jako by ho chtěl nasát)
Re: LPG a CRUZE 1.6
lenže sekvenčné systémy LPG su LPG zariadeniami 4.generácie,ktoré maju vlastnu RJ ,ktorá sa adaptuje podľa samotnej ECU motora ,pričom proces adaptácie je prakticky nekonečný...
ďalšia vec je nastavenie doby vstreku plynnej fázy LPG a správne načasovanie,čo sa nedá urobiť šrubovákom ako pred 20 rokmi sa to robilo na karburátorových motoroch
správna diagnostika je nevyhnutnosťou !!!!
ďalšia vec je nastavenie doby vstreku plynnej fázy LPG a správne načasovanie,čo sa nedá urobiť šrubovákom ako pred 20 rokmi sa to robilo na karburátorových motoroch
správna diagnostika je nevyhnutnosťou !!!!
Naposledy upravil(a) Laco71 dne ned čer 08, 2014 14:36, celkem upraveno 1 x.
Perfekcionizmus je choroba /nemoc/ trvanie na perfekcionizme ničí všetky medziĺudské vzťahy !
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
Re: LPG a CRUZE 1.6
primazavanie zmesi LPG je jeden veĺky NEZMYSEL a predovšetkým biznis pre obchodníkov
existuju o tom fundované diskusie TU :
http://forum.autobazar.eu/ochrana-venti ... 50605.html
existuju o tom fundované diskusie TU :
http://forum.autobazar.eu/ochrana-venti ... 50605.html
Naposledy upravil(a) Laco71 dne ned čer 08, 2014 14:37, celkem upraveno 1 x.
Perfekcionizmus je choroba /nemoc/ trvanie na perfekcionizme ničí všetky medziĺudské vzťahy !
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
Re: LPG a CRUZE 1.6
Vazeny pan kolega Tomasom,tomasom píše:Já mám 1.6 83 kw, rv 2009. na lpg mám najeto cca 60000. Autu svítí kontrolka motoru. Když je auto studené tak mě to na benzín střílí do sání. Nechám ho chvíli na volnoběh, otáčky se asi po minute sami zvednou tak na 1200 otáček a potom spadnou na 800 a můžu jet. Kdybych nepočkal auto se dusí. Při jízdě občas ztrácím výkon. Kopce jezdím třeba jen na druhý stupeň. Je to jako bych ho přidusil. Auto nejede ani na benzín.
LPG je LOVTEC a řídící jednotku mám MAGIC 2 a směšovač mám MAGIC 3 Tak nějak to je. Jestli mi dělali vůli ventilů nevím, ale spíše si myslím, že nedělali, jelikož v servise řekli, že mám proměnlivé časování a tak to není třeba.
Ted ale nejdřív budu muset vyřešit problém s pravděpodobně prasklou membránou na odsávání klikovky. Když otevřu víčko na dolévání oleje tak tam mám asi podtlak (motor tahá víčko do sebe, jako by ho chtěl nasát)
vyskusaj si dat premerat volu ventilov na vyfukovej strane. Mozem Ti uz teraz povedat, ze je jedno aky druh primazavania pouzivas, pokial si najazdil 60 tisic kilometrov na plyne tak budes mat problem s nedostatocnym uzavieranim ventilov. Problem je v tom, ze ak tak budes dlhodobo jazdit, tak sa Ti urcite odpalia ventily a budes musiet investovat peniaze.
Odporucania kontroly vole su v pripade motora s plynovym pohonom na intervale 30 tisic kilometrov (pri motoroch, ktorych hlava je z hlinikovej zliatiny!!!).
Najlepsi sposob ako mozes zistit ze mas s tymto problem je odmotovat veko z motora a jednoducho zmerat mikrometrickym etalonom volu medzi zdvihatkom a spravne natocenou vackou.
Kontrolka motora mi pri 40tisicoch km na plyne ani raz nesvietila a ak svietila, tak bola porucha odstanena a aj to az po dlhsom hladani sa podarilo sedliackym rozumom zistit, ze bol chybny zapalovaci modul, ktory daval nepravidelnu iskru na jednu zo sviecok.
Vsetko to samozrejme moze byt sposobene lambda sondou, ktora detekuje nevyvazenost zmesy. Tu sa problem moze rozvetvit do viacerych smerov, ale osobne by som urcite isiel najprv zapalovanim a potom palivovym systemom. Niekedy vsak tato chyba proste je auto napriek tomu funguje bez problemov. Urcite by nezaskodilo vymenit aj lambda sondu, ta ma priamy vplyv na bohatost spalovanej zmesy a tym aj na chod motora (zivotnost je okolo 120tisic km, ale pri plyne moze klesnut aj na polovicu!!!).
Nechapem co ma spolocne variabilne casovanie s volou ventilov? To ked povedali v servise, tak je tam niekto nekompetentny .. tu ide o to, ze ventil poriadne nezavrie ..
Uprimne Ti poviem. Bol som v servise a nie v jednom. Servis zacina diagnostikou. Auto napichnu na kabel a povedia Ti, ziadna chyba .. auto pracuje v norme .. v ramci parametrov. A tym ich praca skoncila. Radim Ti najst si cloveka, ktory sa vyzna do motorov a dokaze dobre diagnostikovat problem podla indicii ktore mu das.
Ja som odstranil prebrusenim zdvihatok velmi podobne chyby, ake mas aj ty .. prestal som citit benzin pri studenom motore z vyfuku, auto mi na studeno niekolkokrat zdochlo ked som sa hned pohol po nastartovani, otacky mi kolisali na volnobehu pri teplom aj studenom motore, auto stracalo vykon proste akoby som mal kotvu za sebou aj pri vyssich rychlostiach na dialnici ... a to vsetko sa dialo ci uz na plyn tak aj na benzin ..
Vela trpezlivosti a hlavne nevesaj hlavu. Vsetko sa da opravit ak sa vie co je pokazene len zistit to niekedy trva aj pol roka, tak ako aj mne
peace ..
Re: LPG a CRUZE 1.6
Hauko píše:Vazeny pan kolega Tomasom,tomasom píše:Já mám 1.6 83 kw, rv 2009. na lpg mám najeto cca 60000. Autu svítí kontrolka motoru. Když je auto studené tak mě to na benzín střílí do sání. Nechám ho chvíli na volnoběh, otáčky se asi po minute sami zvednou tak na 1200 otáček a potom spadnou na 800 a můžu jet. Kdybych nepočkal auto se dusí. Při jízdě občas ztrácím výkon. Kopce jezdím třeba jen na druhý stupeň. Je to jako bych ho přidusil. Auto nejede ani na benzín.
LPG je LOVTEC a řídící jednotku mám MAGIC 2 a směšovač mám MAGIC 3 Tak nějak to je. Jestli mi dělali vůli ventilů nevím, ale spíše si myslím, že nedělali, jelikož v servise řekli, že mám proměnlivé časování a tak to není třeba.
Ted ale nejdřív budu muset vyřešit problém s pravděpodobně prasklou membránou na odsávání klikovky. Když otevřu víčko na dolévání oleje tak tam mám asi podtlak (motor tahá víčko do sebe, jako by ho chtěl nasát)
vyskusaj si dat premerat volu ventilov na vyfukovej strane. Mozem Ti uz teraz povedat, ze je jedno aky druh primazavania pouzivas, pokial si najazdil 60 tisic kilometrov na plyne tak budes mat problem s nedostatocnym uzavieranim ventilov. Problem je v tom, ze ak tak budes dlhodobo jazdit, tak sa Ti urcite odpalia ventily a budes musiet investovat peniaze.
Odporucania kontroly vole su v pripade motora s plynovym pohonom na intervale 30 tisic kilometrov (pri motoroch, ktorych hlava je z hlinikovej zliatiny!!!).
Najlepsi sposob ako mozes zistit ze mas s tymto problem je odmotovat veko z motora a jednoducho zmerat mikrometrickym etalonom volu medzi zdvihatkom a spravne natocenou vackou.
Kontrolka motora mi pri 40tisicoch km na plyne ani raz nesvietila a ak svietila, tak bola porucha odstanena a aj to az po dlhsom hladani sa podarilo sedliackym rozumom zistit, ze bol chybny zapalovaci modul, ktory daval nepravidelnu iskru na jednu zo sviecok.
Vsetko to samozrejme moze byt sposobene lambda sondou, ktora detekuje nevyvazenost zmesy. Tu sa problem moze rozvetvit do viacerych smerov, ale osobne by som urcite isiel najprv zapalovanim a potom palivovym systemom. Niekedy vsak tato chyba proste je auto napriek tomu funguje bez problemov. Urcite by nezaskodilo vymenit aj lambda sondu, ta ma priamy vplyv na bohatost spalovanej zmesy a tym aj na chod motora (zivotnost je okolo 120tisic km, ale pri plyne moze klesnut aj na polovicu!!!).
Nechapem co ma spolocne variabilne casovanie s volou ventilov? To ked povedali v servise, tak je tam niekto nekompetentny .. tu ide o to, ze ventil poriadne nezavrie ..
Uprimne Ti poviem. Bol som v servise a nie v jednom. Servis zacina diagnostikou. Auto napichnu na kabel a povedia Ti, ziadna chyba .. auto pracuje v norme .. v ramci parametrov. A tym ich praca skoncila. Radim Ti najst si cloveka, ktory sa vyzna do motorov a dokaze dobre diagnostikovat problem podla indicii ktore mu das.
Ja som odstranil prebrusenim zdvihatok velmi podobne chyby, ake mas aj ty .. prestal som citit benzin pri studenom motore z vyfuku, auto mi na studeno niekolkokrat zdochlo ked som sa hned pohol po nastartovani, otacky mi kolisali na volnobehu pri teplom aj studenom motore, auto stracalo vykon proste akoby som mal kotvu za sebou aj pri vyssich rychlostiach na dialnici ... a to vsetko sa dialo ci uz na plyn tak aj na benzin ..
Vela trpezlivosti a hlavne nevesaj hlavu. Vsetko sa da opravit ak sa vie co je pokazene len zistit to niekedy trva aj pol roka, tak ako aj mne
peace ..
Díky kolego.
Opravdu to vypadá na ty ventily. Mám vůli 0,4 až 0,45mm
Už jsem objednaný do servisu
Re: LPG a CRUZE 1.6
Nazdar pan kolega Tomasom,
celkom zaujimave zistenie. 0,40 - 0,45 mm je vola takmer dvojnasobna oproti tomu co by malo byt. Necudujem sa, ze motor nema kultivovany chod. Uplne musi byt rozhadzany co sa tyka casovania. Ventily skor zatvaraju ako by mali.
Pouzival si niekedy adativa na cistenie ventilov a sediel? Ja to zvyknem davat raz za 20 tisic km. Aby to troska precistilo ventilove sedla. Pripadne aspon sto oktanovy benzin, ten je tiez celkom ucinny.
Kazdopadne by som necakal taketo hodnoty, skor do druheho smeru, teda zmensenie vole az k nulovej hranici. Pokial sa nad tym logicky zamyslim, tak ta oprava asi nebude taka jednoducha. Budes musiet odobrat hlavu motora a tym padom vymenit zopar suciastok. Bud budu tycky na ventiloch rozklepane, alebo opotrebovany vackovy hriadel ci zdvihatka .. to by bola este najlepsia moznost s tymi zdvihatkami, pripadne este zanesene sedla ventilov.. Kludne ma opravte diskutujuci, pokial som na nieco zabudol ..
Ako dlho si mal tento problem, teda ako dlho Ti to auto zle jazdi? Vsimol si si to uz skor? Bolo by fajn pozistovat tieto veci, aby sa dalo vcas predchadzat vacsim skodam na motore..
Prajem vela trpezlivosti a nech sa ta oprava podari .. Inak urcite odporucam firmu CARMAX kvoli nahradnym dielom .. u mna bola vysoka spokojnost s cenou aj s kvalitou .. a nikdy som nezazil lepsi pristup ako ma pan Hudec .. profesional na pohladanie ..
vsetko dobre a informuj nas prosim Ta ..
hauko
celkom zaujimave zistenie. 0,40 - 0,45 mm je vola takmer dvojnasobna oproti tomu co by malo byt. Necudujem sa, ze motor nema kultivovany chod. Uplne musi byt rozhadzany co sa tyka casovania. Ventily skor zatvaraju ako by mali.
Pouzival si niekedy adativa na cistenie ventilov a sediel? Ja to zvyknem davat raz za 20 tisic km. Aby to troska precistilo ventilove sedla. Pripadne aspon sto oktanovy benzin, ten je tiez celkom ucinny.
Kazdopadne by som necakal taketo hodnoty, skor do druheho smeru, teda zmensenie vole az k nulovej hranici. Pokial sa nad tym logicky zamyslim, tak ta oprava asi nebude taka jednoducha. Budes musiet odobrat hlavu motora a tym padom vymenit zopar suciastok. Bud budu tycky na ventiloch rozklepane, alebo opotrebovany vackovy hriadel ci zdvihatka .. to by bola este najlepsia moznost s tymi zdvihatkami, pripadne este zanesene sedla ventilov.. Kludne ma opravte diskutujuci, pokial som na nieco zabudol ..
Ako dlho si mal tento problem, teda ako dlho Ti to auto zle jazdi? Vsimol si si to uz skor? Bolo by fajn pozistovat tieto veci, aby sa dalo vcas predchadzat vacsim skodam na motore..
Prajem vela trpezlivosti a nech sa ta oprava podari .. Inak urcite odporucam firmu CARMAX kvoli nahradnym dielom .. u mna bola vysoka spokojnost s cenou aj s kvalitou .. a nikdy som nezazil lepsi pristup ako ma pan Hudec .. profesional na pohladanie ..
vsetko dobre a informuj nas prosim Ta ..
hauko
Re: LPG a CRUZE 1.6
Ja by som aj premeral tie ventilové vuole, len by som musel mat garáž, kde by sa moj Orlík vošiel CELÝ a zavrel by som za ním dvere...Hauko píše:Vazeny pan kolega Tomasom,tomasom píše:Já mám 1.6 83 kw, rv 2009. na lpg mám najeto cca 60000. Autu svítí kontrolka motoru. Když je auto studené tak mě to na benzín střílí do sání. Nechám ho chvíli na volnoběh, otáčky se asi po minute sami zvednou tak na 1200 otáček a potom spadnou na 800 a můžu jet. Kdybych nepočkal auto se dusí. Při jízdě občas ztrácím výkon. Kopce jezdím třeba jen na druhý stupeň. Je to jako bych ho přidusil. Auto nejede ani na benzín.
LPG je LOVTEC a řídící jednotku mám MAGIC 2 a směšovač mám MAGIC 3 Tak nějak to je. Jestli mi dělali vůli ventilů nevím, ale spíše si myslím, že nedělali, jelikož v servise řekli, že mám proměnlivé časování a tak to není třeba.
Ted ale nejdřív budu muset vyřešit problém s pravděpodobně prasklou membránou na odsávání klikovky. Když otevřu víčko na dolévání oleje tak tam mám asi podtlak (motor tahá víčko do sebe, jako by ho chtěl nasát)
vyskusaj si dat premerat volu ventilov na vyfukovej strane. Mozem Ti uz teraz povedat, ze je jedno aky druh primazavania pouzivas, pokial si najazdil 60 tisic kilometrov na plyne tak budes mat problem s nedostatocnym uzavieranim ventilov. Problem je v tom, ze ak tak budes dlhodobo jazdit, tak sa Ti urcite odpalia ventily a budes musiet investovat peniaze.
Odporucania kontroly vole su v pripade motora s plynovym pohonom na intervale 30 tisic kilometrov (pri motoroch, ktorych hlava je z hlinikovej zliatiny!!!).
Najlepsi sposob ako mozes zistit ze mas s tymto problem je odmotovat veko z motora a jednoducho zmerat mikrometrickym etalonom volu medzi zdvihatkom a spravne natocenou vackou.
Kontrolka motora mi pri 40tisicoch km na plyne ani raz nesvietila a ak svietila, tak bola porucha odstanena a aj to az po dlhsom hladani sa podarilo sedliackym rozumom zistit, ze bol chybny zapalovaci modul, ktory daval nepravidelnu iskru na jednu zo sviecok.
Vsetko to samozrejme moze byt sposobene lambda sondou, ktora detekuje nevyvazenost zmesy. Tu sa problem moze rozvetvit do viacerych smerov, ale osobne by som urcite isiel najprv zapalovanim a potom palivovym systemom. Niekedy vsak tato chyba proste je auto napriek tomu funguje bez problemov. Urcite by nezaskodilo vymenit aj lambda sondu, ta ma priamy vplyv na bohatost spalovanej zmesy a tym aj na chod motora (zivotnost je okolo 120tisic km, ale pri plyne moze klesnut aj na polovicu!!!).
Nechapem co ma spolocne variabilne casovanie s volou ventilov? To ked povedali v servise, tak je tam niekto nekompetentny .. tu ide o to, ze ventil poriadne nezavrie ..
Uprimne Ti poviem. Bol som v servise a nie v jednom. Servis zacina diagnostikou. Auto napichnu na kabel a povedia Ti, ziadna chyba .. auto pracuje v norme .. v ramci parametrov. A tym ich praca skoncila. Radim Ti najst si cloveka, ktory sa vyzna do motorov a dokaze dobre diagnostikovat problem podla indicii ktore mu das.
Ja som odstranil prebrusenim zdvihatok velmi podobne chyby, ake mas aj ty .. prestal som citit benzin pri studenom motore z vyfuku, auto mi na studeno niekolkokrat zdochlo ked som sa hned pohol po nastartovani, otacky mi kolisali na volnobehu pri teplom aj studenom motore, auto stracalo vykon proste akoby som mal kotvu za sebou aj pri vyssich rychlostiach na dialnici ... a to vsetko sa dialo ci uz na plyn tak aj na benzin ..
Vela trpezlivosti a hlavne nevesaj hlavu. Vsetko sa da opravit ak sa vie co je pokazene len zistit to niekedy trva aj pol roka, tak ako aj mne
peace ..
kvoli tomu aby som mohol nehať vychladnuť motor v rozobranom stave....
Normálne ak niečo robím v mojej garáži, trčí 1/2 auta cez dvere von...
Perfekcionizmus je choroba /nemoc/ trvanie na perfekcionizme ničí všetky medziĺudské vzťahy !
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
Re: LPG a CRUZE 1.6
Dobrý den všem, rád bych diskutoval jak často střídáte LPG a benzín. Obecně se doporučuje občas vyjet benzín. Umíte to někdo kvantifikovat? V návodu k LPG jsem nic nic konkrétní nenašel, proto intuitivně dělám půl nádrže benzinu po 5ti nádržích LPG.
Re: LPG a CRUZE 1.6
Možno ani tak nejde o to koĺko km na benzín spravíš na jeden záťah, ale ako často .Lidoop píše:Dobrý den všem, rád bych diskutoval jak často střídáte LPG a benzín. Obecně se doporučuje občas vyjet benzín. Umíte to někdo kvantifikovat? V návodu k LPG jsem nic nic konkrétní nenašel, proto intuitivně dělám půl nádrže benzinu po 5ti nádržích LPG.
Určite motoru viac pomožeš ak prejdeš denne 5 km na benzín v jednom kuse
ako 50 km na benzín ,ked predtým motor išiel len na LPG 500 km
Ja osobne prepínam medzi B a LPG ručne a prvých min.2 km jazdím VŽDY na benzín aj ked ručička teplomera chl.kvapaliny sa pohla a ukazuje,že motor je tak trochu zohriaty
Re: LPG a CRUZE 1.6
Ahoj, mate niekto skusenost so systemom BRC a automatickou ochranou ventilov
CRUZE SW 1,6 LT+ DEEP ESPRESSO
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG a CRUZE 1.6
Já teda na benzín jezdim jenom po nastartování. Tj. po ránu asi 2-3 km a při teplym motoru 1 minutu. za 200 tis km jsem nepoznal problém. Ted doufam že Cruze nemá motor nějakou fajnovku. Jízdu na benzín jsem řešil naposledy na š105 páč jinak jí karburátor zarůstal solí.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: LPG a CRUZE 1.6
Tu na fore to zijeondro píše:Ahoj, mate niekto skusenost so systemom BRC a automatickou ochranou ventilov
Inak uz to mam. Max spokojnost, odporucam vsetkym, kto nad tym premysla
CRUZE SW 1,6 LT+ DEEP ESPRESSO
Re: LPG a CRUZE 1.6
Inak koho by zaujímalo presné nastavenie vzajomnej polohy kľuk.hriadeľa voči vačkam , je to opísané
TU : http://sandyblogs.com/techlink/?p=372
možno niekto najde aj niečo na tému : valve clearance adjusting , nastavovanie ventilovej vole ,
keby niekto nevedel po angl.
TU : http://sandyblogs.com/techlink/?p=372
možno niekto najde aj niečo na tému : valve clearance adjusting , nastavovanie ventilovej vole ,
keby niekto nevedel po angl.