Tak koberce jsou na místě. Vysoký vlas s koženým lemováním. Možná jsem měl vzít tmavší, ale co už. Stejně později půjde interiér do bílé...
Iverova kráska
Moderátor: Blue Lanos
Re: Iverova kráska
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
- Reklama
Re: Iverova kráska
Dnes dorazily náhradní díly od Drafela:
Žárovky do clony řidiče jsou na místě. Docela piplačka s jejich umístěním. Nějak to podle mě kluci návrháři nevymakali. Prakticky to drží mezi dvěma kovovými plíšky jen na čestné slovo. Ani předpřipravené otvory nejsou moc k užitku. Možná kdyby měli žárovičky 2/3 délky... Celkově je to nějaká podivná suffitka. 13.5V, 3.5W a rozměry také nestandardní. Trochu více práce se znovuumístěním krytů které jsem tam cpal naopak, než mi to cca po dvacátém pokusu došlo...
Spínač náklonu světel bez problémů. Někteří můžou namítat že stačilo vyměnit žárovičku, ale tohle bylo cvak cvak a fungovalo.
Doobjednány také originální svorky baterií. Stávající mínusová odstává a pozbývá jaksi funkčnost. Aby byly obě stejné, doobjednána také plusová. Žádný extra důvod pro výměnu není. Jen jsem měl objednány díly tak jsem to za pár korun přihodil taky... Na výměnu počkám až bude lepší počasí. Jako na potvoru zrovna po doručení pršelo a nepřipadá mi moudré vrtat se v baterce při dešti.
Dokoupena také poklice originálních disků. Měl jsem za to, že jsem jí nechal někde v myčce, ale co jsem koukal na první fotografie z bazaru, chyběla už tam a nevšiml jsem si toho. Až po umytí v myčce to bilo do očí...
Doobjednáno také víčko palivové nádrže. To staré jsem při tankování nechal někde na pumpě. Tady mohli soudruzi z koreje trochu zapřemýšlet a dát to na řetízek. No nevadí. Udělal jsem do nového dirku a provlékl drátek. Později seženu nějaký řetízek.
Vyměnit prut antény nebylo těžké. Nejprve jsem celou sundal, otevřel kryt a prut se pokusil namotat na motůrek svépomocí. Nešlo. Vypnul jsem rádio, zapojil motůrek a prut se navinul sám. Bohužel jsem nenapasoval do blatníku anténu. Nejrychlejší a nejsnažší metoda se nakonec ukázala ta, že jsem jednoduše prut nasadil na přišroubovaný motůrek při spuštěném rádiu, vypnul ho, prut se sám navinul až po plastový konec a zastavil se. Plastový konec jsem zasunul do motůrku, nasadil těsnění a matku. Pak už jen stačilo rádio spustit a následně vypnout aby si prut sednul tak jak má. Kdybych tak složitě neodmontoval motůrek, byla by to práce tak na minutu a půl bez přehánění
Žárovky do clony řidiče jsou na místě. Docela piplačka s jejich umístěním. Nějak to podle mě kluci návrháři nevymakali. Prakticky to drží mezi dvěma kovovými plíšky jen na čestné slovo. Ani předpřipravené otvory nejsou moc k užitku. Možná kdyby měli žárovičky 2/3 délky... Celkově je to nějaká podivná suffitka. 13.5V, 3.5W a rozměry také nestandardní. Trochu více práce se znovuumístěním krytů které jsem tam cpal naopak, než mi to cca po dvacátém pokusu došlo...
Spínač náklonu světel bez problémů. Někteří můžou namítat že stačilo vyměnit žárovičku, ale tohle bylo cvak cvak a fungovalo.
Doobjednány také originální svorky baterií. Stávající mínusová odstává a pozbývá jaksi funkčnost. Aby byly obě stejné, doobjednána také plusová. Žádný extra důvod pro výměnu není. Jen jsem měl objednány díly tak jsem to za pár korun přihodil taky... Na výměnu počkám až bude lepší počasí. Jako na potvoru zrovna po doručení pršelo a nepřipadá mi moudré vrtat se v baterce při dešti.
Dokoupena také poklice originálních disků. Měl jsem za to, že jsem jí nechal někde v myčce, ale co jsem koukal na první fotografie z bazaru, chyběla už tam a nevšiml jsem si toho. Až po umytí v myčce to bilo do očí...
Doobjednáno také víčko palivové nádrže. To staré jsem při tankování nechal někde na pumpě. Tady mohli soudruzi z koreje trochu zapřemýšlet a dát to na řetízek. No nevadí. Udělal jsem do nového dirku a provlékl drátek. Později seženu nějaký řetízek.
Vyměnit prut antény nebylo těžké. Nejprve jsem celou sundal, otevřel kryt a prut se pokusil namotat na motůrek svépomocí. Nešlo. Vypnul jsem rádio, zapojil motůrek a prut se navinul sám. Bohužel jsem nenapasoval do blatníku anténu. Nejrychlejší a nejsnažší metoda se nakonec ukázala ta, že jsem jednoduše prut nasadil na přišroubovaný motůrek při spuštěném rádiu, vypnul ho, prut se sám navinul až po plastový konec a zastavil se. Plastový konec jsem zasunul do motůrku, nasadil těsnění a matku. Pak už jen stačilo rádio spustit a následně vypnout aby si prut sednul tak jak má. Kdybych tak složitě neodmontoval motůrek, byla by to práce tak na minutu a půl bez přehánění
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
Re: Iverova kráska
Tak jsem si nechal vyjet historii km a vyšly mi docela humorné výsledky
- Datum prohlídky Stav km
09.11.2015 83869
16.07.2015 88083
12.09.2013 82000
09.09.2011 136000
02.09.2009 44280
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
Re: Iverova kráska
Na "soudruhy" z Koreje to nesváděj, protože originální víčko u mé Leganzy je napevno spojeno s hrdlem a ve dvířkách jsou zářezy pro odložení víčka, takže i kdybych ho v nějakém puzení odtrhl od hrdla, stále ho dávám do dvířek, kam patří, a nikdy ho nikde nemůžu nechat (a dávat tam nějaký řetízek, aby mi tam rachtal, rezl a omlacoval lak, to zrovna za "zlepšovák" nepovažuji). Takhle to pro názornost vypadá, kdo si ještě nevšiml:Iver píše:Doobjednáno také víčko palivové nádrže. To staré jsem při tankování nechal někde na pumpě. Tady mohli soudruzi z koreje trochu zapřemýšlet a dát to na řetízek. No nevadí.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Iverova kráska
hned jsem říkal že má dle stavu o 100 víc
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Iverova kráska
Aha. Dobrá vychytávka ten stojánek na víčko. U Feldy byly zářezy přímo na víčku a dalo se to nasunout na kryt nádrže. Hledal jsem něco podobného. Ten pásek nahoře na víčku vidím poprvé. Něco podobného je nejideálnější proti ztrátě.
Ohledně najetých kilometrů, bůhví kolik to dohromady má. Je to docela prasárna.
Ohledně najetých kilometrů, bůhví kolik to dohromady má. Je to docela prasárna.
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
Re: Iverova kráska
Po delší době se udělalo trošku pěkné počasí, tak jsem se pustil do výměny koncovek pólů baterie.
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html