No je tam všechno včetně tabulky diagnostiky poruch jednotlivých skupin a podskupin, ale bohužel anglicky, nicméně obrázky a překladač lecos napoví
Je to na uloz.to : http://uloz.to/hledej?q=tacuma+manual a heslo ke stažení je kupudivu : tacuma
tak kdo potřebuje mrkněte na to, má to 29 mega to máte za chvilku doma.....
POMOC - OPRAVA KÚRENIA TACUMA
Moderátor: Blue Lanos
Re: POMOC - OPRAVA KÚRENIA TACUMA
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Re: POMOC - OPRAVA KÚRENIA TACUMA
tak zase pro mne novinka kterou jsem nevěděl takže díra je jistota zkusím tedy tu kapalinu do sistemu na zalepeníprcek1 píše:Je tam něco víc než v těch HTML manuálech co tu různě kolují / kolovaly? Ty jsou i v češtině.Richard píše:to by musela být Tacuma hodně "zvláštní" dneska se žádný kohout do topení nedává, kapalina výměníkem prochází pořád a klapky regulují průchod vzduchu jestli přes topení, nebo ne a tedy chladit klimou nebo jen přívod neupraveného vzduchu....... Otáčením toho červenomodrého kotouče jen ovládáš klapky, žádný kohout..... jinak pokud by někdo měl zájem mám kompletní manuál na tacumu ale jen v angličtině, zato je kompletní , mohl bych ho upnout třeba na uložto máto asi 30 mega a je v PDF...
A kohout by tam fakt žádný být neměl:
"Výměník tepla ohřívá vzduch před tím, než vstoupí do vozidla. Chladicí kapalina motoru cirkuluje výměníkem a ohřívá venkovní vzduch, který prochází okolo žeber výměníku. Výměník je v činnost neustále a lze ho používat pro temperování klimatizovaného vzduchu v režimu klimatizace stejně, jako v režimech topení nebo větrání."
Marabu
Daewoo Tacuma 2.0 + LPG -2001
Daewoo Tacuma 2.0 + LPG -2001
Re: POMOC - OPRAVA KÚRENIA TACUMA
to: marabu no jestli máš Tacumu na plyn , tak se v okruhu připojuje okruh vytápění redukroru a v 90% se to připojuje takovým plastovým "T" k vývodu z motoru do topení a většinou kousek od napojení radiatoru, tam to taky nejčastěji teče, připadá mi, že ohříváním ten plast měknea povolí tlaku svorky..... budu muset zřejmě upravit nějaké měděné koleno a budu mít klid..... každých půl roku to utahuju (
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: POMOC - OPRAVA KÚRENIA TACUMA
ano tacumu mám na plyn a je to tak napojení vyhřívání reduktoru je za motorem ale s tím sem nikdy problém neměl a myslím že by to asi teklo pod auto a né do kabiny vozu... je tam špatně vidět snad až budu někde na rampě tak to pro jistotu skouknuRichard píše:to: marabu no jestli máš Tacumu na plyn , tak se v okruhu připojuje okruh vytápění redukroru a v 90% se to připojuje takovým plastovým "T" k vývodu z motoru do topení a většinou kousek od napojení radiatoru, tam to taky nejčastěji teče, připadá mi, že ohříváním ten plast měknea povolí tlaku svorky..... budu muset zřejmě upravit nějaké měděné koleno a budu mít klid..... každých půl roku to utahuju (
Marabu
Daewoo Tacuma 2.0 + LPG -2001
Daewoo Tacuma 2.0 + LPG -2001