- 1. Na přední sedačce je na vnitřní boční straně nějaká páčka. Po jejím otočení se zdá spodní část opěradla tušší. Je to pro tento účel nebo zcela jiný?
2. Ať hledám jak hledám, nikde jsem u spolujezdce na kožených sedačkách nenašel ani elektrické, ani manuální ovládání pohybu sedačky dopředu/dozadu. Mám hledat dál (asi jsem slepej) nebo tam jednoduše není?
3. Vlevo od volantu jsou dva posuvníky. Jeden má pravděpodobně ovládat intenzitu světel a druhý intenzitu podsvícení přístrojové desky. Bohužel jsem pri rychlém testu absolutně žádnou viditelnou změnu nepostřehl. Je možné že by jednoduše nefungoval ani jeden z nich?
4. Stěrače mají podle popisků 4 polohy (OFF, INT, SLOW, FAST). Off je jasné, poté krátké žďuchnutí nahoru je jeden pohyb stěračů, SLOW a FAST také vím. Co je ovšem to INT? Stěrače jednoduše nic nedělají. To INT nějak navozuje slovo INTELIGENT, ale absolutně netuším... Holt první auto a všude samá hejblata
5. Na páčce stěrače je uprostřed ovládání s nějakým posuvníkem. Původně jsem myslel že je to množství stříkající vody z ostřikovače. Nebo jde o něco jiného?
6. Vedle tlačítka s vyhříváním zadního skla na climatroniku je ikonka auta a v něm šipka. Pochopil jsem, že se jedná o cirkulaci vzduchu. Jak konkrétně (a jak dobře) tento režim funguje?
7. Na climatroniku je jako poslední tlačítko, na kterém při stisku svítí dioda. Podle podivné ikonky která prakticky může znamenat cokoliv jsem vytušil, že se asi jedná o výhřev zrcátek. Je tomu skutečně tak? Pokud ano, můžu nechat tento režim zapnutý stále, pokud mám climatronik na automatický režim? Nebude zbytečně v létě vytápět zrcátka?
8. Pokud vypnu zapalování, je slyšet nějaký vrčivý zvuk který po nějaké době ustane. O co se jedná?
9. Okolo 90-100 KM při řazení s sebou auto mírně cukne. Mám se bát o převodovku? Mám automatickou.
Několik dotazů na majitele
Moderátor: Blue Lanos
Několik dotazů na majitele
Zdravím, vím že hodně věcí na které se tu budu ptát lze asi pokládat za samozřejmost, ale je to moje první auto tak prosím o shovívavost Bohužel jsem nikde nenašel bližší informace.
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
- Reklama
Re: Několik dotazů na majitele
1, ano
2. nevím
3,naklápění světel,intenzita pdsvícení přístrojů
4,int(cyklovač),pomalu , rychle ,
5, otočným kolečkem na páčce nastavuješ déklu cyklu
6,vnitřní okuh , dobrý v létě s klimou, pokud zapneš automatiku tak to sama regujuje
7,výhřev zrcátek a zadního skla, po 10 min, se samo vypne
8,asi zbytek zasouvající se antény
9,nevím mám manuál
2. nevím
3,naklápění světel,intenzita pdsvícení přístrojů
4,int(cyklovač),pomalu , rychle ,
5, otočným kolečkem na páčce nastavuješ déklu cyklu
6,vnitřní okuh , dobrý v létě s klimou, pokud zapneš automatiku tak to sama regujuje
7,výhřev zrcátek a zadního skla, po 10 min, se samo vypne
8,asi zbytek zasouvající se antény
9,nevím mám manuál
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Několik dotazů na majitele
Děkuji. Hluk bude asi zřejmě anténou. Je zlomená až dole a nevysunuje se. Jinak posun sedačky už jsem našel. Je tam na to taková ošklivá kovová páčka s plastem na konci. Při prolézání auta jsem si všiml ještě jedné věci. V pojistkové skříni nemám pojistku u ECS. O co se jedná. Mám jí tam šoupnout?
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=19&t=23518&p=393211#p393211
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
http://daewoo-leganza.spotreba.sk/daewoo-leganza-2-0-16v-cdx-141371.html
Re: Několik dotazů na majitele
Jestli Ti při prukluzu auto zavrčí a na přístrojovce zabliká "ECS", pak ji tam strkat nemusíš, ale jinak teď nevím, jak je to s pojistkama... U Clia to je zobrazeno v manuálu (německém).
Ad 1) Jmenuje se to "bederní opěrka".
Ad 1) Jmenuje se to "bederní opěrka".
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Několik dotazů na majitele
2.) pod sedačkou ve predu máš elko ktere zvednes nahoru a posouváš sedačku.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Několik dotazů na majitele
Gratulace k Leganze, mel jsem ji 7 let a se slzou v oku na ni vzpominam, takovy kocarek uz asi nebude nehlede na to, ze motor jeste nebyl optimalizovan soucasnymi Euro limity, takze byl krasne tahavy.
Ohledne bodu 4 a 5, nevim, co mas za rok, ale u starsich Leganz byl INT cyklovac a otocnym prstencem na pacce steracu se nastavovala delka intervalu mezi mavnutim steracu. Ale co si pamatuju, tak vzdy pri zapnuti jednou mavly. Pokud Ti to pri prepnuti z 0 na INT nic nedela, pak nejspis bud pojistka nebo relatko. Dalsi moznost je, ze Tva Leganza ma destovy senzor (nevim, jestli se tam davaly, ja ho v Tacume mam) a pokud neni dest, nestira a co dela ten prstenec je mi zahadou.
Jinak nekde bud primo na foru nebo obecne na webu se vali jak uzivatelske, tak servisni manualy k tomuhle autu, doporucuju stahnout, obcas se hodi.
Hodne stastnych kilometru a co nejmin starosti.
Ohledne bodu 4 a 5, nevim, co mas za rok, ale u starsich Leganz byl INT cyklovac a otocnym prstencem na pacce steracu se nastavovala delka intervalu mezi mavnutim steracu. Ale co si pamatuju, tak vzdy pri zapnuti jednou mavly. Pokud Ti to pri prepnuti z 0 na INT nic nedela, pak nejspis bud pojistka nebo relatko. Dalsi moznost je, ze Tva Leganza ma destovy senzor (nevim, jestli se tam davaly, ja ho v Tacume mam) a pokud neni dest, nestira a co dela ten prstenec je mi zahadou.
Jinak nekde bud primo na foru nebo obecne na webu se vali jak uzivatelske, tak servisni manualy k tomuhle autu, doporucuju stahnout, obcas se hodi.
Hodne stastnych kilometru a co nejmin starosti.
Rezzo 2,0 CDX LPG, r. 2006, černá | 4/2015-????
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014