CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
trollik1
Příspěvky: 8
Registrován: sob říj 17, 2015 12:38

CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od trollik1 »

Mám dotaz ohledně přestavby 5 st. převodovky za 6 st. z Opel Vectra C 110kw. Lze tato přestavba provézt? Má to stejný motor.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od Richard »

jestli máš jen předokolku, možná a to zdůrazňuji možná by to šlo,pokud máš 4x4 potřebuješ ještě jednu díru z převodovky na rozdělovací převodovku a to asi Vectra mít nebude
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
trollik1
Příspěvky: 8
Registrován: sob říj 17, 2015 12:38

Re: CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od trollik1 »

Captiva 2.0 diesel 4x2....
Tak jsme pátral a z Vectry C by tam převodka nešla.
Je tam jinde startér v límci převodovky. Jěště popátrám,zda by nešel manuál 6st. z Cruze a nebo z Chevrolet Epica .
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od Hanzy »

Kokotina mám jedno auto s 6 kvaltelm a maras tolik roboty už 5 kvalt je otrava není nad AT :D :PP:
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
trollik1
Příspěvky: 8
Registrován: sob říj 17, 2015 12:38

Re: CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od trollik1 »

http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &p=1129156
Zamena 5 kvalt za 6 kvalt(PK6).
Renault Espace 3 a Espace 4.

A jelikoz PK6 se dava taky do Opela Movana, Vivara….tak by to mozna stalo za prozkoumani zda by to neslo. Nicmene ten limec D33 je trochu jiný.Startér bude nejspíš stejně umístěn,ale umístění šroubů límce je trohu jinde.

http://www.opel-infos.de/getriebe/d33.html 5 kvalt OPEL Antara 2.0+ Chevrolet Captiva 2.0 (Startér vepředu)
http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html 6 kvalt Opal Antara 2.2+ Chevrolet Captiva2.2 (Startér vzadu)

nebo tady jsou obě znova pod návodama pro Chevrolet Captiva http://www.autocats.ws/manual/chevrolet ... ptiva.html

PK5 a PK6...OPEL Movano,Vivaro
http://www.opel-infos.de/getriebe/pk5_6.html


Nebo zkusím poptat zda to vubec jde pridat 6st. do D33 u této firmy.
http://www.eurotuning.cz/
Tato firma již dělala úpravu Octavie 5st na 6 st. Je to řešeno prodlužovací sadou.
trollik1
Příspěvky: 8
Registrován: sob říj 17, 2015 12:38

Re: CAPTIVA 110kw. Přestavba z 5 st. převodovky na 6 st.

Příspěvek od trollik1 »

Tak další adept. Převodovka 6st z Nisanu Qashqai. TL4113.
Límec převodovky je trochu jinej,Le zdánlivě. Možná ty díry na límci sedí.
A nebo třebas by šel sundat a zaměnit s tím 5st. Třeba by rozteče šroubů mezi límcem a tělem převodovky + rozvodovky seděly.Možná je to podobné i uvnitř.Tedy uložení řadících tyček by fungovalo.Difer taky.Nálitek pro starter je na stejné straně. Hydr. ovl. spojky taky. Ta spojovací rovina vypadá fakt podobně. Chtělo by to vidět v reálu. Samozřemě ovládání + držák na kastli by se pak musel upravit. A i poloosy.
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“