túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude indealan85 píše:Som z Bratislavy. Este sa podelim s jednou skusenostou. Neviem ci to ma nasvedomi plyn, ale podla mna hej. Idem v plnej rychlosti po ceste a zrazu mi z nicoho nic vyskoci kontrola servisu a rucicka benzinu mi klesne na uplnu nulu, jak keby mi niekto za sekundu vypustil nadrz s benzinom. Samozrejme fyzicky je nadrz plna, no auto to nejak nevie... ked vypnem motor a znova nastartujem, tak rucicka pomaly stupa ... ale len pocas jazdy. Az sa dostane na uroven pred vyhlasenim poruchy. Stretol sa s tym uz niekto?
Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando a LPG
- Reklama
Re: Orlando a LPG
alan85, poslal jsem ti SZ
Re: Orlando a LPG
A nevies ci niekto zistil pricinu toho? Tebe to uz teda nerobi?majkii píše: túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude inde
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
To nevyřešíš, prostě vlastnost. Zjednodušeně řečeno si elektronika myslí že má mylný informace o stavu paliva v nádrži. Jedeš X km a plovák nezaznamená změnu množství benzínu v nádrži tak to hodí chybu. Já to zaznamenal u Cadillaca. Možná jsou na to nějaký HW emulátory a oblbovátka. Čim chytřejší auto, tim víc možností ho zbláznit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Orlando a LPG
Ja mam Orlando 1.8 + LPG a ukazovatel paliva v nadrži /B/ ukazuje vždy korektne
dokonca by som povedal ,že inštalacia LPG nema na ukazovanie stavu benzinu v nadrži žiadny vplyv
dokonca by som povedal ,že inštalacia LPG nema na ukazovanie stavu benzinu v nadrži žiadny vplyv
- koniQ
- Příspěvky: 309
- Registrován: stř led 14, 2009 17:42
- Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň
Re: Orlando a LPG
Laco naprosto suhlasim, jazdim s Orlom na LPG a nezaznamenal som ziadny pad rucicky, ani nic podobne
inak dnes 15.10.2015 konecne po dlhom boji s organmi je zapisane LPG v TP huraaaa
inak dnes 15.10.2015 konecne po dlhom boji s organmi je zapisane LPG v TP huraaaa
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
Re: Orlando a LPG
Zdar borci,mam stejný problém,ale jen při dlouhých trasách.na krátkých nic,ale když jedu třeba na dovču tak to udělá.ručička padne,začne svitit klíč a zvukový sígnál.po nějakych kilometrech se to dostane pozvolna zase k normálu.popřípadě když zastavím a pak startuju tak se to taky vrátí.je to zanedbatelné a emulátor tam dávat nechci.čaute
Škoda 120 l,34 000 km
Daewoo Matiz,76 000 km
Renault thalia LPG,103 000 km
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ šedá gunsmokey+LPG 9/2012
Daewoo Matiz,76 000 km
Renault thalia LPG,103 000 km
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ šedá gunsmokey+LPG 9/2012
Re: Orlando a LPG
zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
Re: Orlando a LPG
Mam rezervu a tazne.Tak si myslim ze by to malo ist.MartinM píše:zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
Kukni zo spodu.Kolko tam je miesta.
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Orlando a LPG
Přijeďte na sraz na Olšovec a všechno si pěkně prohlédnete.
Re: Orlando a LPG
Zdar,
zajímalo by mě, kdo z Vás má najeto na LPG s Orlandem nejvíce km bez problémů souvisejících s LPG? Po některých příspěvcích z minulých let v tomto vlákně čekám kdy to přijde Já mám aktuálně 80 000.
zajímalo by mě, kdo z Vás má najeto na LPG s Orlandem nejvíce km bez problémů souvisejících s LPG? Po některých příspěvcích z minulých let v tomto vlákně čekám kdy to přijde Já mám aktuálně 80 000.
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
Re: Orlando a LPG
no to by mě také zajímalo, jak na tom jste, bo moje fábule dnes atakovala 323 000km, tedy nějakých 318t km na LPG
Re: Orlando a LPG
Ja mam najazdených skoro 70 000 km na LPG a všetko dobre,len pred cca 2 mesiacmi bol čistený splyňovač , menený filter, kvoli tankovaniu nekvalitného plynu
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv lis 29, 2012 21:31
- Bydliště: Most
Re: Orlando a LPG
Nechával už někdo kontrolovat nebo seřizovat ventily ( 1,8 s LPG) ? Zkušenost,cena?
Re: Orlando a LPG
Ahojte, mam najazdene na LPG už 80 000 km ,
stav tacho je 102 500
čo sa týka vole ventilov , tak trochu sa zaklepavaju
treba to kontrolovat shruba okolo 80-100 000 najazdenych km
ja som zkontroloval a vysledky su take .
normalne je tam vola okolo 0,23 -0,25 na vyfukovych ventiloch
lenže potiaž je v tom,že nie všetky vyf.ventily maju rovnake vole, jeden ma večšiu druhy menšiu , na jednotlivych valcoch sa to líši... zrejme ani to skladanie motora vo vyrobe nebolo nejak extra precízne, nahadzali tam čo mali poruke a neriešili to ake vole maju ventily
šak Chevrolet nie je Ferrari však ??
teda na dvoch valcoch boli namerane vole na vyf.ventiloch 0,23 - 0,18 to je O.K.
na dalších dvoch valcoch to už nie je O.K. vole vyf.ventilov su 0,18 - 0,13
hlavne ten 0,13 ma trápi nakolko mabyt min vola 0,15
ak by sa to blížilo k 0,10 BEZPODMIENEČNE to treba dat opravit , lebo podpali ventil a
bude treba otvarat motor a davat nový ventil
teda ak by vo fabrike dali pozor a poskladali ten motor vzhladom na najväčšie max. možne vole na vyf. ventiloch /sacie neriešime tie sa nepodpalia/ tak by som nemusel riešiť vobec nič, pretože min 200 000 km by to vydržalo v dobrých toleranciach
teda planujem to dat opravit pri stave tacho 120 000 + vtedy sa vymeni aj rozvodový remeň
v autorizaku mi povedali,že nikto nema na orlando večši najazd ako 50-60 000 km , taže neriešili taketo veci, ale teoreticky by to vedeli spraviť
Ja však to dam spraviť človeku, čo vie ako na to, robí taketo veci bežne a hlavne MA OCHOTU
zodpovedne spraviť VŠETKO , čo treba aby som JA ako ZAKAZNIK bol SPOKOJNY.
stav tacho je 102 500
čo sa týka vole ventilov , tak trochu sa zaklepavaju
treba to kontrolovat shruba okolo 80-100 000 najazdenych km
ja som zkontroloval a vysledky su take .
normalne je tam vola okolo 0,23 -0,25 na vyfukovych ventiloch
lenže potiaž je v tom,že nie všetky vyf.ventily maju rovnake vole, jeden ma večšiu druhy menšiu , na jednotlivych valcoch sa to líši... zrejme ani to skladanie motora vo vyrobe nebolo nejak extra precízne, nahadzali tam čo mali poruke a neriešili to ake vole maju ventily
šak Chevrolet nie je Ferrari však ??
teda na dvoch valcoch boli namerane vole na vyf.ventiloch 0,23 - 0,18 to je O.K.
na dalších dvoch valcoch to už nie je O.K. vole vyf.ventilov su 0,18 - 0,13
hlavne ten 0,13 ma trápi nakolko mabyt min vola 0,15
ak by sa to blížilo k 0,10 BEZPODMIENEČNE to treba dat opravit , lebo podpali ventil a
bude treba otvarat motor a davat nový ventil
teda ak by vo fabrike dali pozor a poskladali ten motor vzhladom na najväčšie max. možne vole na vyf. ventiloch /sacie neriešime tie sa nepodpalia/ tak by som nemusel riešiť vobec nič, pretože min 200 000 km by to vydržalo v dobrých toleranciach
teda planujem to dat opravit pri stave tacho 120 000 + vtedy sa vymeni aj rozvodový remeň
v autorizaku mi povedali,že nikto nema na orlando večši najazd ako 50-60 000 km , taže neriešili taketo veci, ale teoreticky by to vedeli spraviť
Ja však to dam spraviť človeku, čo vie ako na to, robí taketo veci bežne a hlavne MA OCHOTU
zodpovedne spraviť VŠETKO , čo treba aby som JA ako ZAKAZNIK bol SPOKOJNY.