Orlando a LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
majkii
Příspěvky: 133
Registrován: ned črc 15, 2012 16:09
Bydliště: Žilina

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od majkii »

alan85 píše:Som z Bratislavy. Este sa podelim s jednou skusenostou. Neviem ci to ma nasvedomi plyn, ale podla mna hej. Idem v plnej rychlosti po ceste a zrazu mi z nicoho nic vyskoci kontrola servisu a rucicka benzinu mi klesne na uplnu nulu, jak keby mi niekto za sekundu vypustil nadrz s benzinom. Samozrejme fyzicky je nadrz plna, no auto to nejak nevie... ked vypnem motor a znova nastartujem, tak rucicka pomaly stupa ... ale len pocas jazdy. Az sa dostane na uroven pred vyhlasenim poruchy. Stretol sa s tym uz niekto?
túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude inde
Renault Thalia 2007 1.2 16V, modrá
Orlando 1.8 104 kW LT+ Pewter grey+BT

Obrázek
Reklama
 

Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

alan85, poslal jsem ti SZ
alan85
Příspěvky: 3
Registrován: pát zář 25, 2015 07:39

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od alan85 »

majkii píše: túto radosť opisovali viackrát hlavne "plynári", mne sa to stalo asi 2x v prvých mesiacoch od kúpy auta, lenže ja plyn nemám, takže plyn to môže zhoršovať, ale primárna príčina bude inde
A nevies ci niekto zistil pricinu toho? Tebe to uz teda nerobi?
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Krtek »

To nevyřešíš, prostě vlastnost. Zjednodušeně řečeno si elektronika myslí že má mylný informace o stavu paliva v nádrži. Jedeš X km a plovák nezaznamená změnu množství benzínu v nádrži tak to hodí chybu. Já to zaznamenal u Cadillaca. Možná jsou na to nějaký HW emulátory a oblbovátka. Čim chytřejší auto, tim víc možností ho zbláznit.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

Ja mam Orlando 1.8 + LPG a ukazovatel paliva v nadrži /B/ ukazuje vždy korektne

dokonca by som povedal ,že inštalacia LPG nema na ukazovanie stavu benzinu v nadrži žiadny vplyv
Uživatelský avatar
koniQ
Příspěvky: 309
Registrován: stř led 14, 2009 17:42
Bydliště: Most pri Bratislave, okr. Senec (4km do BA, 17 km do SC) pakáreň

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od koniQ »

Laco naprosto suhlasim, jazdim s Orlom na LPG a nezaznamenal som ziadny pad rucicky, ani nic podobne :)

inak dnes 15.10.2015 konecne po dlhom boji s organmi je zapisane LPG v TP :) huraaaa
Chevrolet Orlando white 1.8 LTZ, ALU 225/50R17, nove od 9/2011, kúpene 11/14 pri 69 000 km, od 72 000 km LPG Tartarini, 54 L nadrz, 3/17 125 000 km

blue Nubirka S 1.6 16V ,r.v.: 1997, bez klimy a ABS, LPG - Tartarini, od 15.3.2017 odpočíva vrakovisku v Bernolakove 330 000 km.
dag.bag
Příspěvky: 37
Registrován: pon bře 05, 2012 15:58
Bydliště: Ostrava

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od dag.bag »

Zdar borci,mam stejný problém,ale jen při dlouhých trasách.na krátkých nic,ale když jedu třeba na dovču tak to udělá.ručička padne,začne svitit klíč a zvukový sígnál.po nějakych kilometrech se to dostane pozvolna zase k normálu.popřípadě když zastavím a pak startuju tak se to taky vrátí.je to zanedbatelné a emulátor tam dávat nechci.čaute
Škoda 120 l,34 000 km
Daewoo Matiz,76 000 km
Renault thalia LPG,103 000 km
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ šedá gunsmokey+LPG 9/2012
MartinM
Příspěvky: 3
Registrován: pát bře 25, 2016 13:26

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od MartinM »

zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od TIBI77 »

MartinM píše:zdravim
zajima me moznost montaze tazneho zarizeni pokud mam misto rezervy LPG nadrz..mate nekdo?jaky typ?
diky
Mam rezervu a tazne.Tak si myslim ze by to malo ist.
Kukni zo spodu.Kolko tam je miesta.
Obrázek
2.0 VCDI LT+ 2013
hoza
Příspěvky: 733
Registrován: pon kvě 14, 2012 20:58

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od hoza »

Přijeďte na sraz na Olšovec a všechno si pěkně prohlédnete. -i
Uživatelský avatar
luke1
Příspěvky: 173
Registrován: sob črc 09, 2011 23:28
Bydliště: okres FM

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od luke1 »

Zdar,
zajímalo by mě, kdo z Vás má najeto na LPG s Orlandem nejvíce km bez problémů souvisejících s LPG? Po některých příspěvcích z minulých let v tomto vlákně čekám kdy to přijde :) Já mám aktuálně 80 000.
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
Malta
Příspěvky: 11
Registrován: sob kvě 09, 2015 14:30

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Malta »

no to by mě také zajímalo, jak na tom jste, bo moje fábule dnes atakovala 323 000km, tedy nějakých 318t km na LPG
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

Ja mam najazdených skoro 70 000 km na LPG a všetko dobre,len pred cca 2 mesiacmi bol čistený splyňovač , menený filter, kvoli tankovaniu nekvalitného plynu
chevychevy
Příspěvky: 22
Registrován: čtv lis 29, 2012 21:31
Bydliště: Most

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od chevychevy »

Nechával už někdo kontrolovat nebo seřizovat ventily ( 1,8 s LPG) ? Zkušenost,cena?
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

Ahojte, mam najazdene na LPG už 80 000 km ,
stav tacho je 102 500

čo sa týka vole ventilov , tak trochu sa zaklepavaju :o
treba to kontrolovat shruba okolo 80-100 000 najazdenych km

ja som zkontroloval a vysledky su take .
normalne je tam vola okolo 0,23 -0,25 na vyfukovych ventiloch
lenže potiaž je v tom,že nie všetky vyf.ventily maju rovnake vole, jeden ma večšiu druhy menšiu , na jednotlivych valcoch sa to líši... :!: zrejme ani to skladanie motora vo vyrobe nebolo nejak extra precízne, nahadzali tam čo mali poruke a neriešili to ake vole maju ventily :lol:
šak Chevrolet nie je Ferrari však ?? :cry:

teda na dvoch valcoch boli namerane vole na vyf.ventiloch 0,23 - 0,18 to je O.K.

na dalších dvoch valcoch to už nie je O.K. vole vyf.ventilov su 0,18 - 0,13

hlavne ten 0,13 ma trápi nakolko mabyt min vola 0,15
ak by sa to blížilo k 0,10 BEZPODMIENEČNE to treba dat opravit , lebo podpali ventil a
bude treba otvarat motor a davat nový ventil

teda ak by vo fabrike dali pozor a poskladali ten motor vzhladom na najväčšie max. možne vole na vyf. ventiloch /sacie neriešime tie sa nepodpalia/ tak by som nemusel riešiť vobec nič, pretože min 200 000 km by to vydržalo v dobrých toleranciach

teda planujem to dat opravit pri stave tacho 120 000 + vtedy sa vymeni aj rozvodový remeň

v autorizaku mi povedali,že nikto nema na orlando večši najazd ako 50-60 000 km , taže neriešili taketo veci, ale teoreticky by to vedeli spraviť

Ja však to dam spraviť človeku, čo vie ako na to, robí taketo veci bežne a hlavne MA OCHOTU
zodpovedne spraviť VŠETKO , čo treba aby som JA ako ZAKAZNIK bol SPOKOJNY.
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“