Jestli chceš můžu ti dát kontakt na jednoho super lakýru a takovýho všeuměla s autama. Je z Krupky a když něco udělá je to naprosto pefektní! To co před prací nabourali opravil upne dokonale!! NEPOZNÁŠ!! Oproti tomu v orig servise v Chabařovicích mi stříkali spoiler a jde vidět rozdíl! PS: hlavne neni ani moc drahejMarek Petružela píše:...na parkovišti udělali dva ďůlky do př.lev blatníku a na dveřích dva rýhance mám to spravené v chabařovicích mi to udělali a samozdřejmě také pachatel NEZNÁM ....
Kolko km?
Moderátor: Blue Lanos
- schomi
- Příspěvky: 183
- Registrován: sob led 15, 2005 20:23
- Bydliště: Krupka (tj blízko Teplic)
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob úno 03, 2007 13:17
- Bydliště: Teplice
Re: Kolko km?
Kalos 1,2 HB r. v 2003 bylo to předváděcí auto v Brně na Vodařský ul., takže asi jedno z prvních v republice.mám 233 000. Závady byly, dost vzáruce ale pak se to uklidnilo a po čase se začali objevovat závady stáří a opatřebení. Ale nic moc nákladný, protože díly jsou nic moc drahý.(něco se dá sehnat v replice). Práci si dělám sám, takže mě servisy (výměnkáři) netahají za nos. Některý opravy popíšu. Něco opíšu. Některý věci jsou vymyšlený tak abys rozdělal půl auta. (Žárovky,vodní pumpa,) nebo nádrž.
Re: Kolko km?
Hobol tak to s Kalosem pořádně jezdíš,poklona pane.To žena najezdila 80000 za 10 let.Nějaké ty závady byly,ale nic závažného.Olezly z chromu pístky v brzdičích,pasklá hadice tankování do nádrže,map sensor,olejová vana proražená,a napadení kunou.Běžný servis si taky dělám sám,ale byl jsem i v origo servise,nešel sehnat map sensor jinde.Takže spokojenost.
Re:
Mirek píše:Jak se poznají ty silentbloky? Mně při ostrém zatáčení vpravo nebo když se auto "zhoupne" na nějaké nerovnosti ozývá vrzání od levého předního kola. Pojedu na 2. servisní prohlídku, tak to budu řešit až tam. Můžou to být taky ty silentbloky?mipo píše: - predné silentbloky sa ozývajú
Jo a taky dost vrže pravá zadní sedačka, když na ní sedí někdo trochu těžší. Nepřišel jsem na to, co tam vrže a jak to odstranit.
Mám najeto 29.000 km:
1x reklamace a oprava rádia
1x reklamace a výměna spojkového ložiska
1x výměna žárovky
1x mytí vozu
1x povolený šroub na rameni stěrače - taková blbost, ale na cestě mě to zaskočilo, stěrače se uprostřed potkávaly, tím pádem nestíraly a v "nářadí" není vhodný klíč
Poslední dobou po silném dešti auto skoro nejede (citelný úbytek výkonu), na volnoběh se celé třese, nedrží otáčky, chcípe (že by motor jel jen na 3 válce?), kontrolka "check" bliká. Po zahřátí motoru to přejde. Asi něco navlhne - docela mě to štve.
Kromě výše uvedeného jsem spokojený, řazení je v pořádku.
Re: Kolko km?
Nakuk1
Když check svítí tak je nějaký problém, ale lze s tím jezdit. Když BLIKÁ tak je větší problém a mohlo by dojít k poškození tak se má vozidlo odstavit. Mě začal check blikat když mi kuna okousala zapalovací kabely a jeden stáhla ze svíčky.Stalo se mi to už třikrát. Takže Tři sady kabelů. Ty pokousaný vyhodím a zbytek vozím jako náhradní. To mi umožnilo jízdu bez problémů . Po koupi neoriginálních kabelů v Kelly se mi stalo že spadly ze svíčky a někdy to začalo škubat. Zjistil jsem, že vnitřek fajfky, ten co se nasazuje na svíčku je velký a nedrží.Pozná se to že po nasunutí na svíčku necvakne. Kombinačkama jsem to trochu zmáčknul (přes plast fajfky) opatrně. Raději třikrát zkusit. Při nasunutí musí cvaknout. To samý jsem udělal na druhým konci. Tam zase musí jít cítit jak ten vnitřek drhne po trnu co je v cívce. Jak popisuješ, že ti to cuká a blbě táhne, tak můžeš udělat jediný. Zkontrolovat jestli nejsou poškozený kabely, jakýkoliv i k čidlům. Zkontrolovat konektory, případně prostříknout kontaktolem. Kabely ke svíčkám zkontroluj večer potmě. Při běžícím motoru je vidět jiskry jak běhají kudy nemají, když je tam nějaký problém. Jinak na počítač a zjistit závadu. jinak by se ti mohlo stát že zůstaneš stát, nebo něco posereš. (Katalyzátor nebo něco jiného.) jinak mám Kalos 1,2 HB r.v. 2003 a najeto cca 237 000.
Když check svítí tak je nějaký problém, ale lze s tím jezdit. Když BLIKÁ tak je větší problém a mohlo by dojít k poškození tak se má vozidlo odstavit. Mě začal check blikat když mi kuna okousala zapalovací kabely a jeden stáhla ze svíčky.Stalo se mi to už třikrát. Takže Tři sady kabelů. Ty pokousaný vyhodím a zbytek vozím jako náhradní. To mi umožnilo jízdu bez problémů . Po koupi neoriginálních kabelů v Kelly se mi stalo že spadly ze svíčky a někdy to začalo škubat. Zjistil jsem, že vnitřek fajfky, ten co se nasazuje na svíčku je velký a nedrží.Pozná se to že po nasunutí na svíčku necvakne. Kombinačkama jsem to trochu zmáčknul (přes plast fajfky) opatrně. Raději třikrát zkusit. Při nasunutí musí cvaknout. To samý jsem udělal na druhým konci. Tam zase musí jít cítit jak ten vnitřek drhne po trnu co je v cívce. Jak popisuješ, že ti to cuká a blbě táhne, tak můžeš udělat jediný. Zkontrolovat jestli nejsou poškozený kabely, jakýkoliv i k čidlům. Zkontrolovat konektory, případně prostříknout kontaktolem. Kabely ke svíčkám zkontroluj večer potmě. Při běžícím motoru je vidět jiskry jak běhají kudy nemají, když je tam nějaký problém. Jinak na počítač a zjistit závadu. jinak by se ti mohlo stát že zůstaneš stát, nebo něco posereš. (Katalyzátor nebo něco jiného.) jinak mám Kalos 1,2 HB r.v. 2003 a najeto cca 237 000.
Re: Kolko km?
Kalos 1,2 HB r. v. 2003. Měnil jsem olej . a na tachometru 260 000. mezi výměnama musim dolít tak 1,5 l oleje. kdo má víc?
Re: Kolko km?
Kalos 1,2HB r. v. 2003.
Dneska 300 000 Km. Kdo má víc? Čekají mě brzdové destičky a spotřeba oleje jde taky nahoru.
Dneska 300 000 Km. Kdo má víc? Čekají mě brzdové destičky a spotřeba oleje jde taky nahoru.
Re: Kolko km?
Kalos 1,2HB Najeto 301 000 km.
Včera jsem měnil olej, když jsem vlezl pod auto, abych vypustil olej, tak jsem zjistil, že mám spodek od oleje. teklo to asi kolem gufera na vačkovým hřídeli. takže výměna. je tam gufero s prachovkou
GP 47x32x6 je stejný i dole na klice. Při demontáži je potřeba napřed povolit šroub na řemenici vačkového hřídele a pak teprve sundat rozvodový řemen. Uvidíme co to udělá se spotřebou oleje
Včera jsem měnil olej, když jsem vlezl pod auto, abych vypustil olej, tak jsem zjistil, že mám spodek od oleje. teklo to asi kolem gufera na vačkovým hřídeli. takže výměna. je tam gufero s prachovkou
GP 47x32x6 je stejný i dole na klice. Při demontáži je potřeba napřed povolit šroub na řemenici vačkového hřídele a pak teprve sundat rozvodový řemen. Uvidíme co to udělá se spotřebou oleje
Re: Kolko km?
Hobol, ty ale jezdíš . Žena má s Kalosem 2003 r.v. teprve 98000.
Re: Kolko km?
teď jezdím míň, ale víc opravuju.