Uvádzam tuto tému, kde by sme mohli sa podeliť so svojimi nie príliš dobrými zážitkami z ciest v tomto dovolenkovom období, NA VYSTRAHU a prevenciu pre ostatných čitateľov tohto fora aj pre browserov-googlistov,ktorí hĺadaju informácie na nete.
Preto som dal názov témy v českom jazyku, a je o mne známe,že píšem dvojjazyčne , aj SK, aj CZ.
Príspevky by mali opisovať zážitky a komentáre tykajuce sa ubytovania, reštauračnych služieb,kvality ciest, vyber trasy, tankovania, prip. inych negatívnych zážitkov,ktoré sa dotykaju CESTOVANIA a DOVOLENKOVANIA , v záujme toho aby sme sa mohli vyhnuť sklamaniam na našich dovolenkách a cestach po Europe.
Ďakujem.
Laco.
P.S. Prosil by som o uprimné komentare a skutočné zážitky , nie spam a hlavne nie negáciu negácie,
myslím tým to,že ked niekto napíše KONKRETNE z čím bol kde nespokojný , tak nasledujuci príspevok
by nemal byt písaný v tom duchu,že prispievajuci nemá pravdu,lebo práve on mal na tomto miste výborné skusenosti a p.
Ide mi o to aby sme vyselektovali zariadenia , ktoré UMYSELNE poškodzujú a okradajú zákazníkov cestujúcich turistov,tým,že im UMYSELNE poskytujú nedostatočné služby , nie prispevky o tom,že na tom a tom odpočívadle nebol toaletný papier a odpadky okolo košov boli rozhádzané.
Autem k moři, na co si dát pozor.
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Reklama
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
Teda moja konkretna negativna skusenosť sa stala tým,že som natankoval NEKVALITNÝ BENZIN
na NO NAME benzínke na cca 80-tom kilometri dialnice E-75 od maďarsko-srbskej hranice smerom na Novi Sad.
Píšem to preto,že mám silne podozrenie,že majiteľ toho komplexu MOTEL MANDIČ drží tento nekvalitný benzin ZAMERNE a UMYSELNE , aby si takto PRIVYRÁBAL odťahom nepojazdných aut z dialnice do svojho servisu,ktorý je súčasťou tohto komplexu.
Teda ked som natankoval asi 20 litr benzinu a vyšiel na dialnicu, asi po kilometri mi začal motor vynechávať, až zhasol uplne, a ked som sa pokušal opäť naštartovať ,motor držal len volnobežné otáčky a nedal sa pridávať plyn,lebo dusilo motor až nakoniec opäť zdochol a vysvietilo aj "check motora" na pristrojovke,teda v tej chvíli bolo auto nepojazdné ,lebo mi predtým došiel aj LPG.
Čo však bolo pre mňa udivujúce, v tej chvíli ako sa to stalo ,
som za sebou spozoroval biely Land Cruiser
s blikajúcimi oranžovými majákmi na streche-CESTNA POMOC,
bol to majiteľ komplexu MANDIČ,kde som pred chvílou tankoval. Bez ostychu sa spýtal,čo sa stalo,
tak som naštartoval a ukazujem,že sa neda pridavať plyn, auto nejde...
Tento chumaj sa mi snažil vysvetliť,že pri autach s LPG sa to stava ,že motor nechce dobre pracovať
a že je to uplne normalne.. a že mi ponuka odťah späť na bezinku,kde ma servis a pripoji auto na diagnostiku.. a bla,bla
Tak som mu povedal,že nikdy predtým sa mi také nič nestalo a príčina je v tom,že som natankoval zlý benzín, na čo on nepovedal nič,len mi navrhol odťah na benzinku,kde budem moct natankovat LPG a pokračovať v jazde.
Plyn som nenatankoval preto,lebo nikde som nevidel cenu /benzinka nema TOTEM s vysvietenými cenami/ !!!!! a na dotaz o cene plynu mi dievčina pobehajuca medzi stojanmi oznamil ,že plyn stoji 70 centa ,pričom čosi splietala o cene nafty v eurach ???
Teda v tej chvíli nezostavala ina možnosť ,ak som nechcel čakať v horúčave na dialnici a telefonovať pre iné riešenia tejto situacie.
Tento chumaj ma pripojil za seba /ešte dobre,že som mal zo sebou ťažné oko/ a tak nenastali nejaké
ďalšie škody,pripojením za nápravu,alebo nedajbože za narazník... a vliekol ma za sebou po dialnici
asi 8 km ku miestu kde sa dalo prejsť do protismeru /závory na platenie cla tzv.PUTARINA/tam sme sa otočili a pokračovali späť asi 10 km,kde bol zjazd z dialnice a dalo sa opäť otočiť a pokračovať ku spominanemu komplexu.
Cestou späť za volantom mojho v tejto chvili nepojazdneho Orlanda ,som bol zaneprázdneny
opätovnym štartovaním zdochynajuceho motora,ktorý som musel udržať v chode na volnobeh aby som mal funkčné riadenie a brzdy a davať pozor aby som vzadu do neho nenarazil,pretože on držal rýchlosť na urovni cca 70 km/h , jednoducho sila turbo-diesla v Land Cruiseri bola neskutočna a takmer dvojtonové Orlando za sebou ťahal bez najmenšieho problemu,dokonca 1x sa stalo,že pri rozbehu z miesta pretrhol gurtńu,za ktorú som bol uviazaný (!)
Cestou mi bolo jasné,že tento chumaj tuto službu nerobí z čistej kresťanskej lásky ,ale bude chcieť
aby som "pustil perie", teda v tomto prípade euro.
A tak aj bolo, tento vynuteny odtah ma stal celkom 30 euro,ktoré si tento chumaj vypytal..
Natankoval som asi 30 litrov LPG , motor sa chytil a mohol som pokračovať v jazde.
Možno niekto by namietal, že som nemal žgrlošiť a natankovať LPG hned na začiatku,
ano pripušťam, bolo to moje zlé rozhodnutie, lenže tento príbeh sem dávam preto
aby iní mali vystrahu z toho a vyhli sa podobným problémom.
Potom som na ďalšej teraz u značkovej benzinke MOL dotankoval doplna asi 30 litrov
lenže motor nechcel ist na benzin,len na LPG.
Došiel som z plnou nadržou benzinu až do Grecka, tam som navštivil autorizak CHEVROLET
kde problem vyriešili.
Ja som však mal narušenú dovolenku.
na NO NAME benzínke na cca 80-tom kilometri dialnice E-75 od maďarsko-srbskej hranice smerom na Novi Sad.
Píšem to preto,že mám silne podozrenie,že majiteľ toho komplexu MOTEL MANDIČ drží tento nekvalitný benzin ZAMERNE a UMYSELNE , aby si takto PRIVYRÁBAL odťahom nepojazdných aut z dialnice do svojho servisu,ktorý je súčasťou tohto komplexu.
Teda ked som natankoval asi 20 litr benzinu a vyšiel na dialnicu, asi po kilometri mi začal motor vynechávať, až zhasol uplne, a ked som sa pokušal opäť naštartovať ,motor držal len volnobežné otáčky a nedal sa pridávať plyn,lebo dusilo motor až nakoniec opäť zdochol a vysvietilo aj "check motora" na pristrojovke,teda v tej chvíli bolo auto nepojazdné ,lebo mi predtým došiel aj LPG.
Čo však bolo pre mňa udivujúce, v tej chvíli ako sa to stalo ,
som za sebou spozoroval biely Land Cruiser
s blikajúcimi oranžovými majákmi na streche-CESTNA POMOC,
bol to majiteľ komplexu MANDIČ,kde som pred chvílou tankoval. Bez ostychu sa spýtal,čo sa stalo,
tak som naštartoval a ukazujem,že sa neda pridavať plyn, auto nejde...
Tento chumaj sa mi snažil vysvetliť,že pri autach s LPG sa to stava ,že motor nechce dobre pracovať
a že je to uplne normalne.. a že mi ponuka odťah späť na bezinku,kde ma servis a pripoji auto na diagnostiku.. a bla,bla
Tak som mu povedal,že nikdy predtým sa mi také nič nestalo a príčina je v tom,že som natankoval zlý benzín, na čo on nepovedal nič,len mi navrhol odťah na benzinku,kde budem moct natankovat LPG a pokračovať v jazde.
Plyn som nenatankoval preto,lebo nikde som nevidel cenu /benzinka nema TOTEM s vysvietenými cenami/ !!!!! a na dotaz o cene plynu mi dievčina pobehajuca medzi stojanmi oznamil ,že plyn stoji 70 centa ,pričom čosi splietala o cene nafty v eurach ???
Teda v tej chvíli nezostavala ina možnosť ,ak som nechcel čakať v horúčave na dialnici a telefonovať pre iné riešenia tejto situacie.
Tento chumaj ma pripojil za seba /ešte dobre,že som mal zo sebou ťažné oko/ a tak nenastali nejaké
ďalšie škody,pripojením za nápravu,alebo nedajbože za narazník... a vliekol ma za sebou po dialnici
asi 8 km ku miestu kde sa dalo prejsť do protismeru /závory na platenie cla tzv.PUTARINA/tam sme sa otočili a pokračovali späť asi 10 km,kde bol zjazd z dialnice a dalo sa opäť otočiť a pokračovať ku spominanemu komplexu.
Cestou späť za volantom mojho v tejto chvili nepojazdneho Orlanda ,som bol zaneprázdneny
opätovnym štartovaním zdochynajuceho motora,ktorý som musel udržať v chode na volnobeh aby som mal funkčné riadenie a brzdy a davať pozor aby som vzadu do neho nenarazil,pretože on držal rýchlosť na urovni cca 70 km/h , jednoducho sila turbo-diesla v Land Cruiseri bola neskutočna a takmer dvojtonové Orlando za sebou ťahal bez najmenšieho problemu,dokonca 1x sa stalo,že pri rozbehu z miesta pretrhol gurtńu,za ktorú som bol uviazaný (!)
Cestou mi bolo jasné,že tento chumaj tuto službu nerobí z čistej kresťanskej lásky ,ale bude chcieť
aby som "pustil perie", teda v tomto prípade euro.
A tak aj bolo, tento vynuteny odtah ma stal celkom 30 euro,ktoré si tento chumaj vypytal..
Natankoval som asi 30 litrov LPG , motor sa chytil a mohol som pokračovať v jazde.
Možno niekto by namietal, že som nemal žgrlošiť a natankovať LPG hned na začiatku,
ano pripušťam, bolo to moje zlé rozhodnutie, lenže tento príbeh sem dávam preto
aby iní mali vystrahu z toho a vyhli sa podobným problémom.
Potom som na ďalšej teraz u značkovej benzinke MOL dotankoval doplna asi 30 litrov
lenže motor nechcel ist na benzin,len na LPG.
Došiel som z plnou nadržou benzinu až do Grecka, tam som navštivil autorizak CHEVROLET
kde problem vyriešili.
Ja som však mal narušenú dovolenku.
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
Potvrdil ti autorizovaný servis tvoju domienku?
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
To nebola moja domienka, to bol fakt.
Pretože auto ma nabehané viac ako 70 000 km,z toho 50 000 km na LPG sa takato situacia vyskytla len 1x pravda bolo to v mieste mojho bydliska a nemalo to také dosledky aby som musel využiť odťah
Ano , technik autorizovaného servisu po pripojení notebooku na diagnosticku zasuvku , načítaní chýb
prehlasil jednoznačne , WRONG FUEL a odporučil mi aplikovať pripravok na prečistenie palivovej sustavy
čo som aj po ceste aplikoval , vysledok bol taký ,že benzín v nádrži začal doslova vrieť....
odstavil som auto do tieňa išli sme na kavu a asi po hodine ked som opäť naštaroval , motor išiel na benzín bez prerušovania, takto som prešiel asi 300 km , potom som odstavil,aby sme si mohli zdriemnúť...
Teda jednoznačne , čerpačka pri moteli MANDIČ , ROZHODNE NIE !!!!
Pretože auto ma nabehané viac ako 70 000 km,z toho 50 000 km na LPG sa takato situacia vyskytla len 1x pravda bolo to v mieste mojho bydliska a nemalo to také dosledky aby som musel využiť odťah
Ano , technik autorizovaného servisu po pripojení notebooku na diagnosticku zasuvku , načítaní chýb
prehlasil jednoznačne , WRONG FUEL a odporučil mi aplikovať pripravok na prečistenie palivovej sustavy
čo som aj po ceste aplikoval , vysledok bol taký ,že benzín v nádrži začal doslova vrieť....
odstavil som auto do tieňa išli sme na kavu a asi po hodine ked som opäť naštaroval , motor išiel na benzín bez prerušovania, takto som prešiel asi 300 km , potom som odstavil,aby sme si mohli zdriemnúť...
Teda jednoznačne , čerpačka pri moteli MANDIČ , ROZHODNE NIE !!!!
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
Ja som síce toľko toho nepochodil, autom v podstate 2x Chorvátsko,raz Istria, raz Dalmácia, ale práve, čo sa týka tankovania, práve na tom sme si dali záležať,aby sme nebrali benzín u "No Name" pump,ale u značiek čo su u nás známe + ešte chorvátskej INA sa ,tam sme tankovali len raz,myslím dá veriť,ale tankovali sme hlavne u OMV. Ono tých pár ušetrených euričiek pri tankovaní nestojí za neskoršie možné patálie.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
Cesta do Grecka , bola celkom 1400 km TAM a 1400 km SPÄŤ + nejake bludenie po Thessaloniki
max. 20 km+
To bola summa summarum JEDNOHO výletu
70 000 KM som najazdil za 2,5 ROKA , teda za 30 mesiacov .
max. 20 km+
To bola summa summarum JEDNOHO výletu
70 000 KM som najazdil za 2,5 ROKA , teda za 30 mesiacov .
Re: Autem k moři, na co si dát pozor.
Ak môžem doporučiť pre Benzín,tak je vhodné napr.na ceste do ITA natankovať plnú nádrž napr.na OMV ešte v Rakúsku pred hranicou. Nie na diaľnici-kvôli cene. Radšej zídite z trasy pár km do nejakej dedinky,mestečka a tam je palivo lacnejšie! Ceny po trase si zistíte na OMV.at,stránke,alebo podľa toho,kde tankujete /Shell/ Existujú aj nejaké aplikácie.
Minulý rok bol v ITA benzín cca.1.70-80! Diaľnica AT pred hranicou 1.50-60. Zišiel som 5 km a OMV 1.41 !
Benzín odporúčam natankovať ak sa dá v H. Vychádza okolo 1.20-30
VŠETKY CENY UVÁDZAM +/- pár centov !
Minulý rok bol v ITA benzín cca.1.70-80! Diaľnica AT pred hranicou 1.50-60. Zišiel som 5 km a OMV 1.41 !
Benzín odporúčam natankovať ak sa dá v H. Vychádza okolo 1.20-30
VŠETKY CENY UVÁDZAM +/- pár centov !
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)