Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Moderátor: Blue Lanos
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Ahoj. Uz si neviem rady...auto startuje perfektne. Ak stoji na mieste a pridavam.plyn je vsetko v poriadku. Avsak pri jazde semtam vynecha (zacuka)..hlavne ak intenzivnejsie pridam plyn....
Doteraz som vymenil.sviecky kable, cievky. Bez zmeny. Nechapem preco cuka iba ak auto ide..ak stoji je v poriadku.....
Doteraz som vymenil.sviecky kable, cievky. Bez zmeny. Nechapem preco cuka iba ak auto ide..ak stoji je v poriadku.....
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
- Reklama
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
jsem na tom stejně, teď jsem ujel 400 km po výměně kabelů, svíček a v pohodě, ale z ničeho nic zas chvilka kdy motor mi cuká v cca 140 na dálnici na tempomat a pak po cca 2 km zas v pohodě...... taky nevím co s tím.... cívka se mi zatím nechce měnit, spíš mi to připadá jako občasný problém nějakého čidla (klika - vačka-poloha škrtící klapky, teploty nasávaného vzduchu) lamda nedávno kontrolována a prý v pohodě... spotřeba je taky v normě cca 10lt LPG ........taky nevím...budu muset navštívit palikxe kvůli diagnostice, třeba budu pak chytřejší
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
A v akom stave máš vzduchový filter? A mne keď trhalo, tak pomohlo výmena filtra a vyčistenie škrtiacej klapky. Poprípade ešte vymeniť palivový filter.
Daewoo Leganza 2,2 CDX r.v. 2001 + LPG
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Oba máte LPG , dejte těm motorům aspoň občas ochutnat natural 95 ať poznají co je dobrý
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Já jezdim taky na LPG a vpohodě. Chlapci podívejte se na hadici,co jde z air boxu do motoru,jestli není prasklá. Měl jsem to na Kadettu a dělalo to hrozné věci.conpet píše:Oba máte LPG , dejte těm motorům aspoň občas ochutnat natural 95 ať poznají co je dobrý
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Tu hadici jsem měl celou venku, ohýbal jsem jí ale vše OK...... připadá mi jako nejpravděpodobnější důvod te reostat, který hlásí ř.j. polohu škrtící klapky...... protože co jinýho, kromě zapalování je společný pro obě paliva ?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
pri poruche potenciometra skrtiacej klapky by sa ti rozsvietilo na palubovke kontrolka emisii a mal by si vysoky volnobeh.. popripade este skus vycistit egr ventil..a lambda je ok?
Daewoo Leganza 2,2 CDX r.v. 2001 + LPG
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
grilovaný kuře mi na LPG svítí furt co ho mám..... cca 8 let..... neřeším to a používám jako kontrolku jízdy na LPG Na benzín po cca 100 metrech zhasne a nesvítí.... volnoběh je OK akorát při změně režimu motoru např. při plynulém přidání jakoby na moment vynechá - jakoby cukne a pak jede normálně, stejně tak to dělá když plynule ubereš tak si jakoby na moment přidá a cukne ..... vzduchový filtr je v pohodě..... palivový nevím ale startuje to OK , plynový měněn před cca 2 měsíci při revizi...... foukání mám do sání BRC žádný vstřiky.... EGR zaslepen hadičky podtlaku utěsněny , spotřeba LPG je kolem 10lt, což není tak hrozný....a je furt stejná
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
Daewoo Leganza 2,2 CDX r.v. 2001 + LPG
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
este som zabudol map senzor: zapalovanie zapnute (nenastartovane) A-C 5V , B- zem 4V minimalne
na volobehu B- zem 1-1,5V , akceleracia B-zem 4,5 - 5V
na volobehu B- zem 1-1,5V , akceleracia B-zem 4,5 - 5V
Daewoo Leganza 2,2 CDX r.v. 2001 + LPG
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
super .... díky ty hodnoty si někam poznamenám, asi jsou i dílenské příručce...... ted jsem zas jel cca 400 km směs dálnice a okresky sem tam zapnutá klima okresky 100-110 dálnice 140 a za celou dobu se žádná závada neobjevila auto jelo normálně , spotřeba LPG trochu větší 10,77 ale z těch 400 bylo tak 200km dálnice (140) s klimou , tak nevím asi sleduju u toho auta moc blbostí..... pustím to z hlavy pustím radio a budu se kochat doku něco neupadne pak tu závadu určitě najdu....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Kde vsade su tie cidla??peter1987 píše:senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Re: Trha zapalovanie..alebo nieco ine
Ktory presne potrebujes?simone píše:Kde vsade su tie cidla??peter1987 píše:senzor klukovky: medzi pinom 1 a 2 musis namerat 400-600ohm-ov
senzor chladiacej kvapaliny : pri 20stupnoch- 3520ohm-ov
pri 30 -2238ohm-ov
pri 40 -1459ohm-ov
senzor klepani( knock senzor): dotykova plocha medzi blokom a senzorom musi byt bez korozii a cisty
1. lambda( prevadzkova teplota):medzi fialovym a bielym kablom 0,1V - 0,9V
snímač rýchlosti vozidla: pri zapnutom zapalovani (nenastartovane auto) dve krajne kontakty A-C 11-14V
zapalovacia cievka: medzi 1-4 5550ohm-ov
medzi 2-3 5550ohm-ov
senzor polohy skrtiacej klapky: A-B 6900ohm
A-C (skrt. klapka zatvorena) 5770ohm
A-C (skrt. klapka otvorena) 1970ohm
cidlo teploty nasavaneho vzduchu: 20stupnov 3520ohm
30 2238ohm
40 1459ohm
alebo jednoduchsie na diagnostike pozriet chyby:-)
Daewoo Leganza 2,2 CDX r.v. 2001 + LPG