Pani nedalo mi nezareagovat, po tomto komente ste pisali ue taketo radenie nici motor no neviem odkial berete tieto nazory. Mozno stetu aj niektori automechanici no vsade mi hovoria ze benzinakom nizke otacky nevadia. Niekto dokonca napisal ze nech si radsej kupi diesla ked takto jazdi no pozor, aj ked diesel zabera pri nizkych otackach tak pra e dieslom vadi podtacanie najviac. Vodicak mam sice len rok no vsade co citam diskusie aj co mi kamarati vraveli tak je to tak. A mimochodom obcas jazdim 50-60km/h aj na 5 ale to fakt iba ked idem uz na rezerve Aa taka pikoska v nedelu som soferoval nisan murano s 3.5 6valcom s automatickou prevedoukou a ta si drzala otacky dokonca na 1100 je pravda ze je to atmosferak a ma o 2 valce naviac ale ajtak. A samozrejme ako tu niekto pisal HTP je hovno samo osebe to ze to skapalo pri 50k km sa necudujem. Este dodam ze ja jazdim na aveo sedan 2008r. 106hp... Tak uz som si vylial srdce a idem pokracovat v citani. A aby som bol aj k teme 155km/h som najviac isiel na aveu ale boli sme 4 v aute a plny kufor a samozrejme to nebola max len strach mi viac nedovolil pretoze aveo strati stabilitu aj pri 140 ked fukne z boku. Ale je to fakt rozdiel ist na niecom takomto 150 a napr. Na tom murane som isiel 210 a ani som pomali nevedel ze soferujem to auto ) samozrejme bezpecnost prvorada prazdna dialnica senec - bratislava o pol piatej rano v nedeluLucaso1 píše:hm ked idem 45-50 chodím už na 4rke 1 0-20 2 20-30 3 30-45 4 45-70 5 70 a viac moja jazda a hore kopcom na 3 50 dolu kopcom podla stúpania buď neutrál alebo 4 či 5ka bez plynuJarik píše:40kou na 4ke sa snád ani nedá , 4ku radím až pri 80, teda s teplým motorom.
//boeing737 si pilot?