Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat, jestli jste s naftovým Orlandem už nebyli na STK. Já jsem tam byl dnes, a je to hrůza. Na emisích točí motor naplno, do tzv. přeběhových otáček. Moje Orlando má od 4500 ot/min už červené pole a on mě na emisích točil 4750 ot./min. Problém je, že podle toho jeho softwaru má tenhle motor přeběhové otáčky 4900-5100 - šílenost. Sice jsem prošel, ale prý podle nových předpisů v příštím roce už by to neprošlo, musí tam prostě být ty předepsané otáčky. Prý by se muselo poštelovat čerpadlo - hrabat se do téměř nového auta jenom kvůli měření emisí. Jinak hodnoty emisí byly skvělé, jen 0,02 kouřivost z povolených 0,50. Také se snažil najít nějaká chybová hlášení a nic tam nebylo, ale u některých procesů (auto asi během jízdy kontroluje všechny systémy) měl vyhodnocené, že procesy nebyly dokončené. To by prý příště také neprošlo. Sám ale neví, jak často se ty procesy kontrolují a bez Diag. není možnost nic zjistit. Nechápu, když auto nic samo nehlásí a jezdí, proč tohle řeší zrovna na emisích.
Jinak zbytek STK byl v pohodě (emise také až na tu hrůzu s přetáčením motoru), ale musím říct, že jsem fakt docela rozladěnej. Nevím, jak příště dosáhnu na ty nesmyslný otáčky, když to řídící jednotka dál nepustí.
Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř črc 10, 2013 13:24
Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola
Číža
Orlando 2,0 VCDI 96kW, 2011
Orlando 2,0 VCDI 96kW, 2011
- Reklama
Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola
Žádné příště ti nedoporučuji! Najdi jinou emisní stanici. Běžně se tento postup obchází neb už pár motorů to nevydrželo! Nebo si dej udělat emise u Opela a uvidíšcizajaromir píše:Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat, jestli jste s naftovým Orlandem už nebyli na STK. Já jsem tam byl dnes, a je to hrůza. Na emisích točí motor naplno, do tzv. přeběhových otáček. Moje Orlando má od 4500 ot/min už červené pole a on mě na emisích točil 4750 ot./min. Problém je, že podle toho jeho softwaru má tenhle motor přeběhové otáčky 4900-5100 - šílenost. Sice jsem prošel, ale prý podle nových předpisů v příštím roce už by to neprošlo, musí tam prostě být ty předepsané otáčky. Prý by se muselo poštelovat čerpadlo - hrabat se do téměř nového auta jenom kvůli měření emisí. Jinak hodnoty emisí byly skvělé, jen 0,02 kouřivost z povolených 0,50. Také se snažil najít nějaká chybová hlášení a nic tam nebylo, ale u některých procesů (auto asi během jízdy kontroluje všechny systémy) měl vyhodnocené, že procesy nebyly dokončené. To by prý příště také neprošlo. Sám ale neví, jak často se ty procesy kontrolují a bez Diag. není možnost nic zjistit. Nechápu, když auto nic samo nehlásí a jezdí, proč tohle řeší zrovna na emisích.
Jinak zbytek STK byl v pohodě (emise také až na tu hrůzu s přetáčením motoru), ale musím říct, že jsem fakt docela rozladěnej. Nevím, jak příště dosáhnu na ty nesmyslný otáčky, když to řídící jednotka dál nepustí.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola
ja som bol tiez a jediny problem mali ten ze museli si zaprotokolovat typ motora lebo ho este nemali na tejto stanici
Vsetko bolo ok
Vsetko bolo ok
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 96 Kw strieborna metaliza
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: stř črc 10, 2013 13:24
Re: Orlando 2,0 Vcdi - Technická kontrola
Já jsem vlastně také prošel v pohodě, jenom mi vadilo to zbytečné týrání motoru. Jestli jsi u těch emisí byl osobně, také ten motor tak vytáčeli, nebo to na Slovensku dělají jinak ?nahox píše:ja som bol tiez a jediny problem mali ten ze museli si zaprotokolovat typ motora lebo ho este nemali na tejto stanici
Vsetko bolo ok
Díky za odpověď
Číža
Orlando 2,0 VCDI 96kW, 2011
Orlando 2,0 VCDI 96kW, 2011