Captiva chyba P0047

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
bartonak
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 13, 2015 10:29

Captiva chyba P0047

Příspěvek od bartonak »

Mám problém s motorem 2.00 VDCI , stále se mi opakuje chyba P0047. Jednou to jede naplno a pak když uberu prudce plyn, tak to padne do nouzového režimu (jde max.cca.3000 ot.) a musím provést restart a pak to zase jede. Občas to při zapnutí klíčku vydává divný zvuk, jako kdyby se tam zavírala a otevírala nějaká klapka. Máte někdo tip co to může být?
Reklama
 

Martin_truck
Příspěvky: 5
Registrován: sob bře 14, 2015 19:00

Re: Captiva chyba P0047

Příspěvek od Martin_truck »

Cau podle toho co popisuješ bude závada někde na elektryckém ventilu ovládání naklápění lopatek v turbodmychadle. Tento ventil (řídící jednotka turba) je přidělán k turbodmychadlu a vedou k němu kabely začal bych kontrolou toho štekru, dále kontrola funkčnosti naklápění lopatek v turbu. Kdyžtak napiš. Vím kde opravují ty el.ventily.
bartonak
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 13, 2015 10:29

Re: Captiva chyba P0047-tlak turba

Příspěvek od bartonak »

Halo halo Captiváci, už delší dobu řeším problém s výkonem motoru na Captivě 2.0 VDCI, r.v. 2009.
Už mi vyměnili věci za 98000,- Kč a stále mi auto jede na nouzový režim. |Svítí kontrolka poruchy motoru a hlásí chybu P0047-tlak turba. Nyní mi chtějí v servisu vyměnit turbo za cca. 70 000,- Kč, což dost špatně rozdejchávám. Nemáte prosím někdo levnější radu?


Naposledy oživil bartonak v stř kvě 06, 2015 21:42
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“