Cuká a netáhne.
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned lis 30, 2014 17:09
Cuká a netáhne.
Může mi někdo poradit?Matiz mi cuká nechce táhnout musím ho dost vytáčet,vyměnil jsem svíčky káble i cívku,1a3 svíčka čistá bílá druhý válec svíčka černá.Trochu mi žere olej ale neměl jsem s tím problém až před měsícem vlastně ze dne na den to začlo čkubat a kouřilo to bíle i předtím.
- Reklama
Re: Cuká a netáhne.
Manželce se auto chovalo úplně stejně - netáhlo,na volnoběhu chcípalo,permanentně rozsvícená kontrolka CHECK ENGINE,spotřeba po městě skoro 10l / 100km.Přes OBDII jsem stáhl diagnostiku,vyskočila mi chyba na vstřikování.
Provedl jsem s ním následující : výměna palivového filtru,demontáž palivové rampy z bloku.Vyjmutí vstřiků a vyčištění tech.benzínem.Na každém vstřiku jsou dva gumové O-kroužky (jeden do pal.rampy a druhý do válce).Po vyjmutí jsem zjistil,že chybí jedno těsnění směrem do válce.Koupeno v autoriz.servisu - jedno těsnění stojí 120Kč.
Demontáž EGR ventilu a pokus o jeho vyčištění.Ale pak mi došlo,že tahle součást už asi těžko funguje a do nového rozhodně investovat nehodlám.Ekoteroristé prominou,ale vyrobil jsem z tenkého plechu (ledový čaj v plechovce ) těsnění,kterým jsem zamezil vstupu spalin do EGRu a následně do sání.
Zpětná montáž,kontrola těsnosti palivového filtru,rampy a vstřiků.
Motor chytl na první otočení,běží daleko klidněji,neporovnatelněji lépe táhne,kontrolka motoru zhasla.Až spočítám první spotřebu po opravě,tak ji sem dopíšu.
*
*
*
*
Prodáno.Nepřišel jsem na důvod vysoké spotřeby.10/100 po městě je při kubatuře 0.8 opravdu moc.
Provedl jsem s ním následující : výměna palivového filtru,demontáž palivové rampy z bloku.Vyjmutí vstřiků a vyčištění tech.benzínem.Na každém vstřiku jsou dva gumové O-kroužky (jeden do pal.rampy a druhý do válce).Po vyjmutí jsem zjistil,že chybí jedno těsnění směrem do válce.Koupeno v autoriz.servisu - jedno těsnění stojí 120Kč.
Demontáž EGR ventilu a pokus o jeho vyčištění.Ale pak mi došlo,že tahle součást už asi těžko funguje a do nového rozhodně investovat nehodlám.Ekoteroristé prominou,ale vyrobil jsem z tenkého plechu (ledový čaj v plechovce ) těsnění,kterým jsem zamezil vstupu spalin do EGRu a následně do sání.
Zpětná montáž,kontrola těsnosti palivového filtru,rampy a vstřiků.
Motor chytl na první otočení,běží daleko klidněji,neporovnatelněji lépe táhne,kontrolka motoru zhasla.Až spočítám první spotřebu po opravě,tak ji sem dopíšu.
*
*
*
*
Prodáno.Nepřišel jsem na důvod vysoké spotřeby.10/100 po městě je při kubatuře 0.8 opravdu moc.
Daewoo Matiz 0.8 / 2004 - manželka
Citroen C4 Grand Picasso 1.6HDi / 2008 - já
Citroen C4 Grand Picasso 1.6HDi / 2008 - já