Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Býval na LPG, ale už je jen na benzín. Měli jsme a vlastně pořád máme víc aut, všechny made in USA a všechny s motorem V8, takže tam člověk musí počítat s vyššími provozními náklady. Specielně třeba ten Tahoe je drobeček s celkovou hmotností 3,1 tuny, takže tam asi člověk reálně nemůže počítat s tím, že bude jedit za pět litrů na sto.
- Reklama
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Taky by mně víc lákala současná generace, ale stojí kolem 1,8 milionu, takže kde vzít a nekrást. I ten náš stál nový 1.750.000,- Kč. a i ojetiny jsou pořád pěkně drahé.
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Musím souhlasit, že nová série Chevrolet vozů je krásná, ale pro obyčejného člověka nedostupná
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Ak máš obľúbenú značku,tak sa jej drž. Tam nie je čo riešiť. Ja nemám. Mám určité kritéria a tak to mám ľahšie
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
To určite,lebo to je už cena bytu a byt,je byt.Scorpion.11 píše:Musím souhlasit, že nová série Chevrolet vozů je krásná, ale pro obyčejného člověka nedostupná
Mám síce auto v cene bytu,ale aj keď som ho kúpil ako nové,tak pôvodnú cenu by som nezaplatil. To kúpim radšej naozaj byt,ktorý budem mať aj 30r
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Ani já nemám vyloženě jednu oblíbenou značku. Přesně, jak to říkáš ty. Mám určitá kritéria a podle toho potom volím. Určitě nejsem zastáncem toho názoru, že právě ta která značka je ta nejlepší na světě. Každá má to svoje a jsou značky, které vyrábí jak hodně dobrá auta, tak taky auta, která jsou úplně mimo moje představy. U Chevroletu bych si klidně koupil Tahoe, Suburban, Corvette, Camaro, SS nebo třeba Impalu, ale korejská produkce není úplně můj styl. Tím ale nechci říct, že to jsou špatná auta, jen nesplňují moje kritéria výběru. Ale totéž je třeba Ford. Měli jsme dva Mustangy, teď už jen jednoho a klidně bych si koupil dalšího, ale nevím, co bych dělal třeba s Fiestou nebo Focusem. Není to prostě můj šálek čaje, i když to může být dobré auto. Ale třeba u Cadillacu nebo GMC asi není žádné auto, které bych vyloženě odmítnul. Tyhle dvě značky mám hodně rád. Je to podle mně hlavně otázka osobního vkusu, preferencí, financí a hlavně životního stylu. A proto si radši koupím ojetý Tahoe za cenu nové Octavie, než právě tu novou Octavku. Nejsem stádo, vybírám si auta podle svých potřeb a preferencí a nikoliv podle toho, co kupují ostatní a když už holt chci "něco trochu jiného" a nemám na nové, tak se musím smířit s ojetinou. Je to o kompromisech na obou stranách.
S tou cenou bytu máš pravdu. Taky jsem si říkal, že už nebudu utrácet statisíce nebo miliony za auta, už mi taky není dvacet a proto jsem si koupil místo novější Corvetty takhle starou. Ona je ve skutečnosti taky za statisíce, ale ne za miliony jako ta nová a radost udělá taky ohromnou, tak proč vyhazovat hormady peněz.
S tou cenou bytu máš pravdu. Taky jsem si říkal, že už nebudu utrácet statisíce nebo miliony za auta, už mi taky není dvacet a proto jsem si koupil místo novější Corvetty takhle starou. Ona je ve skutečnosti taky za statisíce, ale ne za miliony jako ta nová a radost udělá taky ohromnou, tak proč vyhazovat hormady peněz.
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Súhlasím!
Ja som chcel od detstva Volvo a až keď som mal 36,tak sa podarilo kúpiť. Tahoe vždy obdivujem keď vidím. Často som v US a mal som možnosť sa odviesť.
Aj keď sú v US väčšie autá,Tahoe vyniká aj tam;)
Ja som chcel od detstva Volvo a až keď som mal 36,tak sa podarilo kúpiť. Tahoe vždy obdivujem keď vidím. Často som v US a mal som možnosť sa odviesť.
Aj keď sú v US väčšie autá,Tahoe vyniká aj tam;)
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Je to hodně velký auto, to je pravda. Když jsme se byli s mojí drahou polovičkou poprvé podívat a svést se v Tahoe, tak řekla, že takhle velkou obludu nechce. Tak jsme byli zkouknout menší Trailblazer a tam zjistila, že Tahoe je nejen mnohem lepší auto, ale hlavně klasická a poctivá Amerika a bylo jasno. Dneska je to její miláček, na kterýho nedá dopustit a už nám ani nepřijde, že je to tak velký. A naopak, až přijde čas obměny, tak nejspíš za stejný auto, jen v novější generaci, popř. něco konkurenčního ve stejný velikosti.
Mým autem snů byla vždycky Corvette a věděl jsem, že jednoho dne si jí koupím, jenže když už na to mělo dojít, tak jsem se vždycky rozhodnul pro něco jinýho, protože prostě přišla zajímavá nabídka odjinud. Napřed Pontiac Firebird Trans Am, potom Mustang GT, až teď jsem se konečně dokopal ke Corvette, i když je to vlastně už starej krám. Ale říkal jsem si, že už nebudu zbytečně utrácet za auto, tak C6 kupovat nebudu, i když na ní mám a C5 má několik mých kamarádů, tak tu jsem taky zamítnul. Takže zbyla buď C4, která je ještě pořád relativně moderní auto nebo potom klasický veterán v podobě C3 nebo C2. O životě s veteránem už vím díky druhému Mustangu, kterého máme doma taky svoje, tak padlo rozhodnutí na C4. Jenže jak se člověk začne nořit do jednotlivých modelů, tak zjistí, že by sice stačila nějaká stará paštika z poloviny 80. let za cenu nové Fabie, jenže jsou tady i novější a zajímavější verze 4. generace Corvett, silnější motory, facelifty interiéru i karosérie a pak hlavně úžasné limitované verze, které nikdo nemá, protože byly vyrobené v omezených počtech kusů. A tak nakonec po třičtvrtě roce hledání po celé Evropě jsem si jel do Holandska pro svojí první Corvettu, která splňovala moje požadavky. A co na tom, že mně stála tolik, co lehce ojetá C6. Ono popravdě u těchhle aut je cenové rozpětí obrovské. Nejstarší a nejmíň zajímavé Corvetty 4. generace začínají na 200 - 250 tisících Kč, ale limitované verze hravě překračují 2 miliony Kč, což už je cena nové C7. U normálních aut je člověk zvyklý na něco jiného. V létě jsme s naší C4 byli v Itálii a byl to naprosto neuvěřitelnej zážitek. Žádný dálnice, jeli jsme přes horský průsmyky v rakouských Alpách a potom podél pobřeží v Itálii až do Benátek a pak dál na jih. V tom kabrioletu fakt neskutečnej zážitek. To je opravdová radost z ježdění a přitom člověk vůbec nemusí jet rychle.
Mým autem snů byla vždycky Corvette a věděl jsem, že jednoho dne si jí koupím, jenže když už na to mělo dojít, tak jsem se vždycky rozhodnul pro něco jinýho, protože prostě přišla zajímavá nabídka odjinud. Napřed Pontiac Firebird Trans Am, potom Mustang GT, až teď jsem se konečně dokopal ke Corvette, i když je to vlastně už starej krám. Ale říkal jsem si, že už nebudu zbytečně utrácet za auto, tak C6 kupovat nebudu, i když na ní mám a C5 má několik mých kamarádů, tak tu jsem taky zamítnul. Takže zbyla buď C4, která je ještě pořád relativně moderní auto nebo potom klasický veterán v podobě C3 nebo C2. O životě s veteránem už vím díky druhému Mustangu, kterého máme doma taky svoje, tak padlo rozhodnutí na C4. Jenže jak se člověk začne nořit do jednotlivých modelů, tak zjistí, že by sice stačila nějaká stará paštika z poloviny 80. let za cenu nové Fabie, jenže jsou tady i novější a zajímavější verze 4. generace Corvett, silnější motory, facelifty interiéru i karosérie a pak hlavně úžasné limitované verze, které nikdo nemá, protože byly vyrobené v omezených počtech kusů. A tak nakonec po třičtvrtě roce hledání po celé Evropě jsem si jel do Holandska pro svojí první Corvettu, která splňovala moje požadavky. A co na tom, že mně stála tolik, co lehce ojetá C6. Ono popravdě u těchhle aut je cenové rozpětí obrovské. Nejstarší a nejmíň zajímavé Corvetty 4. generace začínají na 200 - 250 tisících Kč, ale limitované verze hravě překračují 2 miliony Kč, což už je cena nové C7. U normálních aut je člověk zvyklý na něco jiného. V létě jsme s naší C4 byli v Itálii a byl to naprosto neuvěřitelnej zážitek. Žádný dálnice, jeli jsme přes horský průsmyky v rakouských Alpách a potom podél pobřeží v Itálii až do Benátek a pak dál na jih. V tom kabrioletu fakt neskutečnej zážitek. To je opravdová radost z ježdění a přitom člověk vůbec nemusí jet rychle.
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Sťahuješ sa na Krym?
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Tam jedine stou opancierovanou verziou!Boeing737 píše:Sťahuješ sa na Krym?
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Ja čakám na toto Mitsubishi xr-phev
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
To vypada zajimave. To bych klidne bral. Teda az na ty priblbly rusky loga. A jak tak koukam na ten interier, tak jako zaklad nejspis poslouzil Chevy Tahoe 2007-2014, takze ani s dilama by nebyl problem.
Hmm, ten Myšák jeste lepsi.
Hmm, ten Myšák jeste lepsi.
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Má to byť hybrid,možno elektro.
Je to image maly crossover.
Veľkosť ASX
Je to image maly crossover.
Veľkosť ASX
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Auto jaké značky koupíte až doslouží Chevrolet?
Ja by som kludne vyskúšal KIA Sorento 2,4 i
prerobiť na LPG a jazdit s tým na výlety po Europe
ked sa spusti dole 2-hy a 3-tí rad sedadiel (v 7-miestnej verzii)
vznikne plocha dlhá 2 m, da sa tam prespať celkom pohodlne
Spíme aj v Orlande, ale nie je to celkom ono...
Ono Sorento, a ine velke autá, nikdy nebudú autá do mesta
prerobiť na LPG a jazdit s tým na výlety po Europe
ked sa spusti dole 2-hy a 3-tí rad sedadiel (v 7-miestnej verzii)
vznikne plocha dlhá 2 m, da sa tam prespať celkom pohodlne
Spíme aj v Orlande, ale nie je to celkom ono...
Ono Sorento, a ine velke autá, nikdy nebudú autá do mesta