Dobrý den,
před pár dny mi začal haprovat matízek (1999, 0.. Při jízdě auto skákalo jak žaba, po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém fuč. Ráno chci odjed a problém zase ten stejný, vypnu nahodím, ale problém stále trvá. Zdá se mi že prcek jede jen na dva válce. Tak jsem vyměnil svíčky (byly snad původní). Svíčka ve třetím válci byla mokrá takže asi neházela. Bohužel svíčky nepomohli, večer jsem natočil kouknul na dráty a ejhle vánoční stromek blikalo to tam jak stroboskop. Vyměnil kabely a pořád tosamé.
Otázka zní mám nadále pokračovat v elektronice, nebo jdu špatným směrem? Nemůže to být třeba někde špatně ukostřený nebo něco?
Jen chci dodat že máme spolu naježděných 65k a kromě pravydelné údržby žádné problémy.
Jiskření zapal. kabelů
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Jiskření zapal. kabelů
Pokud ti kabely dělají "stroboskop a vánoční osvětlení" jsou špatné, dát pořádné kabely, nejlépe originální, já sice nějakou dobu zde propagoval kabely Sentech, ale vydržely asi 3 roky a začaly blbnout, dal jsem tam původní, jakoby na zkoušku a už tam jsou asi 2 roky tedy autu je cca 17 let, a 3 roky tam byly jiné kabely, jinak ty původní origo fungujou 14 let ....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Jiskření zapal. kabelů
Tak to bylo rozdělovačem. Koupil jsem nový víčko a jede. Ty původní kabely byly všelijak mastný a asi jen hledali cestu ke kostře.
Kabely jsem koupil Tesla tak když už tam jsou tak je tam nechám snad něco vydrží. Přiznám se, v tomhle jsem naprostý amatér, takže radost že nemusíme do servisu veliká
Jinak díky za odpověď...
Kabely jsem koupil Tesla tak když už tam jsou tak je tam nechám snad něco vydrží. Přiznám se, v tomhle jsem naprostý amatér, takže radost že nemusíme do servisu veliká
Jinak díky za odpověď...
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Jiskření zapal. kabelů
Rozdeľovač je Achillova päta Matiza ale tak vyriešil si, Tesla káble máme aj my takých 30 tisíc km momentálne a nie je problém.
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km