zly štart
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
zly štart
Zdar pani...
Prosim o radu , rano studeny motor nestartuje az na 3x , iba toci ani
odpal nic ako keby nemal benzin, mam podozrenie na relatko čerpadla lebo pri otoceni nezopne na kratke natlakovanie, uz po prvom starte chyta na brnk... vie niekto co by to mohlo bit? alebo ktore relatko je to? dik
Prosim o radu , rano studeny motor nestartuje az na 3x , iba toci ani
odpal nic ako keby nemal benzin, mam podozrenie na relatko čerpadla lebo pri otoceni nezopne na kratke natlakovanie, uz po prvom starte chyta na brnk... vie niekto co by to mohlo bit? alebo ktore relatko je to? dik
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
- Reklama
- vasa.prokop
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: zly štart
je to sice jiné, než popisuješ ty, ale náš náš orlík po ránu trochu cuká, hlavně teď v zimě, ale po ujetí pár kilometrů a přepnutí na plyn je vše v poho. vypadá to, jako by mu benzín nechutnal.
kdyby to bylo přes léto, tak bych zkusil nastartovat přímo na plyn, jestli nemáš něco s palivovým čerpadlem. V zimě to prakticky nejde.
Na stařičké Toyotě Previa nám to taky nechtělo startovat. Nakonec byla příčina špatné palivové čerpadlo.
kdyby to bylo přes léto, tak bych zkusil nastartovat přímo na plyn, jestli nemáš něco s palivovým čerpadlem. V zimě to prakticky nejde.
Na stařičké Toyotě Previa nám to taky nechtělo startovat. Nakonec byla příčina špatné palivové čerpadlo.
Re: zly štart
Pokud je teplý, startuje OK?
Pak je to
1) propouštějící ventil u LPG
2) vstřik od LPG
v obou případech zůstává ve válcích ještě LPG a následně při startu se tam cpe benzín, je tedy směs příliš bohatá a proto to "nechce" nastartovat - u teplého motoru se to nestane
3) první 2 varianty jsou 90%, 10% může být kvalita benzínu a případně zalepené benzínové vsřikovače
Test - odpoj pojistku od LPG, ideálně vyjeď nádrž do prázdna (LPG) a zkus dojet i nastartovat pouze na benzín (v řadě případů nestačí přepnout před dojetím na benzín, protože do systému se LPG dostane díky tlaku). Pokud to bude OK, je problém opravdu v 1) nebo 2)
Pak je to
1) propouštějící ventil u LPG
2) vstřik od LPG
v obou případech zůstává ve válcích ještě LPG a následně při startu se tam cpe benzín, je tedy směs příliš bohatá a proto to "nechce" nastartovat - u teplého motoru se to nestane
3) první 2 varianty jsou 90%, 10% může být kvalita benzínu a případně zalepené benzínové vsřikovače
Test - odpoj pojistku od LPG, ideálně vyjeď nádrž do prázdna (LPG) a zkus dojet i nastartovat pouze na benzín (v řadě případů nestačí přepnout před dojetím na benzín, protože do systému se LPG dostane díky tlaku). Pokud to bude OK, je problém opravdu v 1) nebo 2)
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: zly štart
skusim minut plyn a jazdit na benzin a potom start , staci oby ochladol a odstal 3-4hod a start nic, to ze po otoceni kluca nezopne palivove ccerpadlo je zvlastne ale ked je teply zopne na 1-2 sek. a divne je ze po strate na 3ti pokus nabehne ked je 0supnou bez sitica iba na volnobeh, Ozaj cistil niekto škrtiacu klapku?? mam 115 tis... dik za radu
Na zalepene vstreky benzinove si davam pozor jazdim dost na benzin a auto ide ok na benzin aj plyn zavada zacala na stare origin sviecky GM - NGK a nove som dal Denso a su na prd tak dam nove original, po vymene na denso auto ide citlnesie horsie s vykonom ako na stare...
Na zalepene vstreky benzinove si davam pozor jazdim dost na benzin a auto ide ok na benzin aj plyn zavada zacala na stare origin sviecky GM - NGK a nove som dal Denso a su na prd tak dam nove original, po vymene na denso auto ide citlnesie horsie s vykonom ako na stare...
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: zly štart
DENSO nie je vhodne pre motory GM !
Pre Orlando na LPG su odporučane sviečky NGK ZFR6FIX-11
odtrh /vzdialenost medzi elektrodami 0,8/
Pre Orlando na LPG su odporučane sviečky NGK ZFR6FIX-11
odtrh /vzdialenost medzi elektrodami 0,8/
Perfekcionizmus je choroba /nemoc/ trvanie na perfekcionizme ničí všetky medziĺudské vzťahy !
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
NIE je reálné zlepšovať niečo z 96% na 98% , prináša to zo sebou abslolutne zbytočne vynaložené usilie a kopec zbytočných problémov !!!
- mitchi
- Příspěvky: 41
- Registrován: čtv črc 19, 2012 20:27
- Bydliště: Praha - Prosek
- Kontaktovat uživatele:
Re: zly štart
Mám naprosto stejný problém.
Najeto 57tis tedy před garančkou ale i tak mi to nedalo a zajel sem do servisu. Stálo mě to 2tis a závada neodstraněna. Vyměnili svíčky prý nebyli špatné ale mohlo by to pomoct. Dále seřídili plyn a benzín prý to bylo rozházené ale výsledek je takový že to fungovalo týden a závada je zpět. Prostě někdy to chytne až na ten 3 - 4 pokud. jak když to nemá sílu roztočit a je jedno jestli je to ráno večer nebo -2 +2. Mám z toho pocit že je to jak když hraje roly v jaké poloze se zastaví motor... startér? Jako že někdy to prostě neudělá a někdy jo ale není v tom žádný vzorec podle kterého bych s určitostí řekl čím to může být Při 60tis se prý budou dělat tlaky a to by to snad mohlo vyřešit ale ...... s jistotou se říct nedá.
Mitchi
Najeto 57tis tedy před garančkou ale i tak mi to nedalo a zajel sem do servisu. Stálo mě to 2tis a závada neodstraněna. Vyměnili svíčky prý nebyli špatné ale mohlo by to pomoct. Dále seřídili plyn a benzín prý to bylo rozházené ale výsledek je takový že to fungovalo týden a závada je zpět. Prostě někdy to chytne až na ten 3 - 4 pokud. jak když to nemá sílu roztočit a je jedno jestli je to ráno večer nebo -2 +2. Mám z toho pocit že je to jak když hraje roly v jaké poloze se zastaví motor... startér? Jako že někdy to prostě neudělá a někdy jo ale není v tom žádný vzorec podle kterého bych s určitostí řekl čím to může být Při 60tis se prý budou dělat tlaky a to by to snad mohlo vyřešit ale ...... s jistotou se říct nedá.
Mitchi
Fiat zastava
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Opel Omega 2.4i r.v. 1989
Opel Omega 2.0i r.v. 1995
Citroen Xantia 2.0 HDi 1999
Citroen Xara 1.4i 2001
Orlando LTZ 1,8 LPG 2012
Re: zly štart
ja si myslim ze to bude rele palivoveho cerpadla lebo ho nezopne pri otoceni klucikom pred startom a skusal som na vstrekovacej liste je ventil na meranie tlaku cerpadla a sistem neni pred startom pod tlakm, po uspesnom starte uz je tlak, musim vynuchat ktore je to rele, horsi pripad to moze bit cerpadlo v nadrzi ale tomu moc neverim lebo na beznin ide auto normalne, keby nedavalo tlak by cukalo, porucha sa objavila az pri ochladeni, pokial je motor tepli naskoci to hned aj zopne cerpadlo na chvilu pred startom.Testoval som aj prijazd domou na benzin 20km a rano bol taky isty start tak si nemyslim ze je to unik plynu cez vstrekovace.
Inak nedalo mi to a skontroloval som volu ventilou 0,25/0,25 saci/vyfuk takze hlava OK.
Inak nedalo mi to a skontroloval som volu ventilou 0,25/0,25 saci/vyfuk takze hlava OK.
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: zly štart
Zdar
Moje trapenie ukončenne, po diagnostikach relatok,palivoveho čerpadla, klapky atd ...
Závada? Membrany v splynovači a cez podlak do sacieho potrubia jemne za 1-2 napuštal plyn a pri štarte mal dve paliva a preto staroval na 2-3krat... keby sa niekto trapyl ako ja, možno pomože ...
Moje trapenie ukončenne, po diagnostikach relatok,palivoveho čerpadla, klapky atd ...
Závada? Membrany v splynovači a cez podlak do sacieho potrubia jemne za 1-2 napuštal plyn a pri štarte mal dve paliva a preto staroval na 2-3krat... keby sa niekto trapyl ako ja, možno pomože ...
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: zly štart
Kudy to může napouštět plyn, když je nádrž zavřená bezpečnostním elektromagnetickým ventilem a další ventil je na vstupu kapalné fáze plynu do reduktoru?janci píše:Zdar
Moje trapenie ukončenne, po diagnostikach relatok,palivoveho čerpadla, klapky atd ...
Závada? Membrany v splynovači a cez podlak do sacieho potrubia jemne za 1-2 napuštal plyn a pri štarte mal dve paliva a preto staroval na 2-3krat... keby sa niekto trapyl ako ja, možno pomože ...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Praha 9
Re: zly štart
to malo co je v reduktore do sania staci aby to zachlastalo, ked sa dala dole podtakova hadica s reduktora a napenilo sa to tak to jemne bublinkovalo, po GO reduktora auto ide Ok. je tam BRC Genius 1500mb, on nema ventil tekutej fazy, je pred s filtrom.
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: zly štart
Dávajte si do svojich vozov namontovať NAJ-novšie LPG zariadenia !
Riadiaca jednotka musí byť "učenlivá" IV-tej generácie !!!
A všetko ostatné musí byť ku nej PRISPOSOBENÉ !
Riadiaca jednotka musí byť "učenlivá" IV-tej generácie !!!
A všetko ostatné musí byť ku nej PRISPOSOBENÉ !