slaza píše:...... dle mých zkušeností je auto kompletně zajeté tak po 30 000 tis. km.
Normalne bych si myslel, ze je to kravina aby se auto zajizdelo tak dlouho, ale mam aktualne najeto 23 000 km, auto mam od lonskeho brezna a doted jsem nemel prumernou spotrebu na jednu nadrz (dle palubniho PC) mensi nez 7.9l, az posledni dve nadrze mam 7.8l (i podle skutecne natankovaneho LPG to sedi) a to jezdim porad tu samou trasu do prace a z prace a porad vicemene stejnou rychlosti
inza píše:7.8 LPG? to je i se započtením nějakého benzínu 4l benzínu / nafty... to je mazec
Nene, 7.8l je udaj z palubniho PC - tedy virtualni realita, ale udavam jej proto, ze po natankovani jedne nadrze nebo dvou nadrzi LPG je udaj o natankovanem mnozstvi LPG zavadejici, vzhledem k tomu ze "do plna" neni vzdy u LPG zdaleka totez... ty dve nadrze (tedy 2x400 km, nuluju palubni PC pri kazdem tankovani LPG a zapisuju si krome natankovaneho mnozstvi i udaj z palubniho PC) byly obe okolo 9.1l LPG, pricemz dlouhodobou spotrebu LPG mam 9.4l + 0.8l benalu. Ted v lete je samozrejme pomer LPG vs benal jiny nez prumerny za cely rok a neco co to mam...
Jen pro zajímavost a pro porovnání...
V souvislosti s turbodieselem chevroletu se sluší zmínit jednu zajímavost. Tento letitý dvoulitrový čtyřválec, jehož konstrukci má na svědomí italská firma VM Motori, byl kdysi používán Opelem. Ten přešel přibližně před deseti na stejně objemné agregáty Fiatu, které si dnes sám i vyrábí. Konstrukčně starší nafťáky od VM Motori byly v rámci koncernu General Motors vyčleněny levnější značce Chevrolet, která je používá dodnes. A dokonce se je podařilo časem vypiplat tak, že jsou kultivovanější než „prémiovější“ agregáty v Opelech Astra, Insignia nebo Zafira.
Orlando LTZ+ 2.0D - MT6 S&S MY2014 Navi&Easy 18" ALU
Ahoj Orlanďáci.
Stal jsem se na pár dní řidičem Orlanda 2.0 VCDI, protože moje Captiva je na léčení v ozdravovně, rozuměj servise. Ač jsem k Orlandu přistupoval nedůvěřivě, mile mě překvapilo.
Zde pár rozdílů proti Captivě (třeba se budou někomu hodit):
+ pěkný, dobře se držící volant s podsvícenými tlačítky
+ asi tak o dvě třídy lepší palubní počítač
+ sympatické tvary palubní desky a interiéru
+ pružný, kultivovaný a dobře utlumený motor
+ pružné zrychlení
- hlučný podvozek
- hrozný zvuk při zavření pátých dveří
- absence bluetooth
- gumové řazení
- do ruky nepadnoucí hlavice řadící páky
Zaujal mě našeptávač přeřazení který mě nutil řadit směrem nahoru pod 2 tis. ot./min.
Celkově na mě auto působí velmi sympaticky a neváhal bych jej doporučit.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI kawasaki KLE Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105 ČZ 125/476