porucha závada v systému řízení emisí

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

kratast
Příspěvky: 19
Registrován: sob zář 13, 2014 14:25

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od kratast »

děkuji ještě jednou Krtkovi za ochotu, bohužel můj problém stále přetrvává. takže další rady a nápady jsou vítány. ještě mě napadlo jestli by nebyl skočenej na rozvodech, je to asi nepravděpodobné rozvody jsou dělány před 7tis. a s autem se dojelo domů zaparkovalo a chcíplo tak proč by skočilo na zubech.....
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od Richard »

když takhle startuješ a nechytá to, máš v motoru benzín? Já když mě blbnul ten modul, měl v motoru na pístech hladinku benzínu jasně viditelnou dírou po svíčce..... ono tam těch čidel je jak máku.... a asi Palikx bude vědět víc a poradí kterým směrem pátrání rozšířit.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od palikx »

zdravim
je dobre vedet cim to neni.
kazdopadne potvrd informaci ze KONTROLKA DIAGNOSTIKY SVITI I PO ODPOJENI BATERKY!!!!
jelikoz jsi to tady napsal tak me tohle zajima uplne nejvic.
no a pak to chce diagnostiku ktera dokaze pri startovani precist aktualni hodnoty z motoru.tedy jestli jednotka vidi otacky motoru a jestli se snazi davkovat palivo a ridit predstih.
moje tipy:
snimac vackove hridele-na nekterych starsich 1,6 odchazel- shorel a spalil kabelaz -takze zkusit odpojit.
bohuzel to ma dalsi problemy ze pak vetsinou auto nechce chytit.nemam presne vyzkouseno u lacetti ale u matize to funguje tak ze startujes asi 5 vterin,vypnes a startujes hned znovu a pak to chytne.tim se da poznat vadny snimac vacky
a druhy tip je ridici jednotka motoru.tuhle jsem jednu shanel a vypada to ze ani v polsku nemaji zadnou funkcni.
no a samo se mrknout do rozvodu jestli se neco nepokazilo.
vic me ted nenapada
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
kratast
Příspěvky: 19
Registrován: sob zář 13, 2014 14:25

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od kratast »

kontrolka motoru svítí i po odpojení baterie. s tou diagnostikou máš pravdu, to čim jsme to dělali je delphi a nějak to uplně nespolupracovalo. čidlo vačky jsme nezkoušeli přehodit, je k němu špatný přístup, resp. přístup dobrý ale ty šrouby jsou pěkně schovaný za rozvody, zkusím tvůj trik s odpojením a dám vědět. díky.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od palikx »

cidlo zkus odpojit ale
pokud sviti kontrolka diagnostiky -tedy ta zluta - i po odpojeni baterky tak to je velka parada
to znamena ze po vypnuti klicku vsecko zhasne jen diagnostika sviti porad?
a i kdyz odpojis oba kontakty?jak dlouho sviti ?pokud dlouho teda alespon minutu-
v tom pripade nekde shorela kabelaz a z nejakeho zdroje si to bere proud.tedy nejaky alarm nebo neco co ma svoji baterku.to by odpovidalo i na to ze to nechce chytit
ono to totiz jinak NENI MOZNE.
pokud nemas nejakou zvlastni dalku tak zkus hledat jestli tam neni neco co tam byt nema.
a napis
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
kratast
Příspěvky: 19
Registrován: sob zář 13, 2014 14:25

Re: porucha závada v systému řízení emisí

Příspěvek od kratast »

tak oprava stála cca 200kč :-) čidlo teploty. děkuji všem za rady. úplnou náhodou se nám diagnostika spojila s autem opět na opla astru a ukázalo nám to divné hodnoty teplot čidlo ukazovalo -30 stupnu takže rozdíl 50ti stupnu to auto prostě nedalo.
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“