Čo a týka spotreby, tak to je od cca 6L do 10L/100. Práve tá dialnica, 130-140 si cucne najviac, ten motor už dosť točí pri 140, dialnica cca 110 je pohoda. Mesto 7,5-8/100.
Elektronika? Aká? To je ešte cca klasické auto, žiadny CAM bus a blbosti čo by sa kazli. Mám zaslepený EGR, auto ide ako hodinky, nič nehrkoce, nedrnčí. Ďalej úplne nezujímavé auto pre dlhoprstých.
Jazdil som už všeličo, oktavie, corsu 2007, 207ku, pežota partnera, 307, fabiu, leona 2004 model, golf cross, tak naj bol práve ten golf, Lacetti je kľudne porovnateľné s hocičím iným, priestorovo a pohodlím lepšie, iba corsa bola tichšia na rozbitej ceste, to bolo ale asi gumami..., oktavia plava,uskakuje zadok, 207 lenivé, partner hluk+otrasné radenie, 307 divné auto s vlastnou hlavou čo sa týka elektroniky..., fabia je malá, leon cca ok ale bola to 1.4 55kW - lenivé,
ostatné - bmw,captiva,insignia, 508ka - už sú iná liga.
Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Tak, tak, dal som do garaze miesto Lacetti na chvilu (cez dovolenku) Fabiu combi (staru) a divil som sa, kolko tam zrazu bolo miesta na sirku aj dlzku.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Vzhledem k tomu že již není povinnost jezdit do autorizovaných servisů , a umí Lacetti opravit každej slušnej mechanik , dále díly jsou k sehnání přez Kelly a jiné dodavatele . bych auto s nízkým průběhem km bral, je to lepší jak Fabie nebo Felicie ani nemluvím. Poruchovost daleko nižší než jiná vozidla.
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Ahoj,
mám jiné provedení (motor 1,8 89 kW a 4dveřová karosérie), ale napíšu co si myslím k těm pomluvám:
1. auto plave, nedrží jízdní stopu – nepozoroval jsem. Při jízdě 160 – 180 km/h (v Německu) vždy jisté ovládání, pohodové řízení. Může to ale záležet na tom, kde byl vůz prodán jako nový. Můj pochází z Německa a není vyloučené, že tam dodávali vozy s jiným nastavením tlumičů a pérování než do České republiky.
2. volant velký jako kolo od vozu – průměr jsem neměřil, ale pokaždé po přesednutí do firemní oktávky jsem se divil, jak někdo může prodávat "ideální české rodinné auto" s takovým kormidelním kolem. A tím nemyslím velikost, ale tvrdý plastový věnec, po kterém kloužou ruce. Proti němu je kožený volant Lacetti úplné pohlazení.
3. přeposilované řízení, žádná odezva od kol – mám provedení LT (posilovač řízení reagující na rychlost jízdy). Naprostá spokojenost.
Spolehlivost vozu: koupil jsem vůz s najetými 13000 a zatím ujel dalších 100000 km. Většina problémů pocházela od LPG přestavby, kterou servis odflákl. Ale při vzpomínce na ceny benzínu jsem s provozem na LPG i tak spokojený. Ostatní vady: vada posilovače řízení reagujícího na rychlost jízdy od poškozeného přívodu hydraulického ventilu (opraveno svépomocí), přestalo svítit osvětlení displeje automatické klimatizace (neopraveno) a svítí mi kontrolka motoru, přičemž verdikt servisu (vadná lambda sonda) se ukázal nesprávný. Ještě to řeším. Podle mne samé prkotiny.
Abych byl vyvážený, přidám i pár nedostatků: v autě není při vyšších rychlostech takové ticho, na jaké jsem byl zvyklý z Espera. Ale rozhodně to neruší rozhovor ani poslech rádia. Topení by mohlo být účinnější a při dešti je třeba mít trvale zapnuté odmlžování čelního skla.
Za hanlivé články na adresu tohoto vozu (např Svět notorů z 11. února 2013) musí být každý zájemce vděčný, protože významně snižují ceny ojetých Lacetti.
Samozřejmě při výběru je potřeba mít šťastnou ruku.
mám jiné provedení (motor 1,8 89 kW a 4dveřová karosérie), ale napíšu co si myslím k těm pomluvám:
1. auto plave, nedrží jízdní stopu – nepozoroval jsem. Při jízdě 160 – 180 km/h (v Německu) vždy jisté ovládání, pohodové řízení. Může to ale záležet na tom, kde byl vůz prodán jako nový. Můj pochází z Německa a není vyloučené, že tam dodávali vozy s jiným nastavením tlumičů a pérování než do České republiky.
2. volant velký jako kolo od vozu – průměr jsem neměřil, ale pokaždé po přesednutí do firemní oktávky jsem se divil, jak někdo může prodávat "ideální české rodinné auto" s takovým kormidelním kolem. A tím nemyslím velikost, ale tvrdý plastový věnec, po kterém kloužou ruce. Proti němu je kožený volant Lacetti úplné pohlazení.
3. přeposilované řízení, žádná odezva od kol – mám provedení LT (posilovač řízení reagující na rychlost jízdy). Naprostá spokojenost.
Spolehlivost vozu: koupil jsem vůz s najetými 13000 a zatím ujel dalších 100000 km. Většina problémů pocházela od LPG přestavby, kterou servis odflákl. Ale při vzpomínce na ceny benzínu jsem s provozem na LPG i tak spokojený. Ostatní vady: vada posilovače řízení reagujícího na rychlost jízdy od poškozeného přívodu hydraulického ventilu (opraveno svépomocí), přestalo svítit osvětlení displeje automatické klimatizace (neopraveno) a svítí mi kontrolka motoru, přičemž verdikt servisu (vadná lambda sonda) se ukázal nesprávný. Ještě to řeším. Podle mne samé prkotiny.
Abych byl vyvážený, přidám i pár nedostatků: v autě není při vyšších rychlostech takové ticho, na jaké jsem byl zvyklý z Espera. Ale rozhodně to neruší rozhovor ani poslech rádia. Topení by mohlo být účinnější a při dešti je třeba mít trvale zapnuté odmlžování čelního skla.
Za hanlivé články na adresu tohoto vozu (např Svět notorů z 11. února 2013) musí být každý zájemce vděčný, protože významně snižují ceny ojetých Lacetti.
Samozřejmě při výběru je potřeba mít šťastnou ruku.
Lacetti 1,8 4dv/2005 LPG, předtím 150 tis. km v Esperu 1,8
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Zdravím, nějaké info o Lacetti jsem našel tady http://www.tipcars.com/magazin-ojety-ch ... -7110.html a http://www.tipcars.com/magazin-ktereho- ... -1998.html.Snad to pomůže. Známý jej měl přes 5 let a byl s ním spokojený.
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
No mam 1,4 z 2004 a nenadavam. Na zavody to neni ale v nemecku jsem vpoho lital 170 v plnem nalozeni. Na spotrebu se clovek ale pak nesmi koukat . LPG to resi.
Auto rezne aspon to moje. Prahy jsem na jare daval dokupy a predni dvere (oboje) byly zevnitr chytnute. Zadni rucni brzda me sere bo se casto zasekava zbira se tam bordel kvuli orezlemu krytu.
Motor krom klasicke vymeny měl jen 2 veci navic. Ventily a cidlo otacek + vycistenou klapku vzduchu.
A slape dobre a to se blizi 200tis.
ERG ventil v servise rikali ze zaslepit u me nejde (ze to slo u tech starsich, ale moje auto je dost stare) tak snad nelhali. Ale nikdy problem nedelal mozna tim LPG.
Jizdni vlastnosti pokus srovnam v te dobe z Fabii I tak lepsi Octavkou I horsi ale nijak extremne.
Za tu dobu jem mel jen 2 problemovejsi prihody a to seklou zadni brzdu tak byl problem dojet do servisu a palivove cerpadlo kdy nastesti jsem mel teply motor a sel nastartovat na LPG a dojet do servisu.
Nejvic me serou od vyroby svetla. V tmave noci to fakt zadny zazrak neni a vymena zarovky je desna otrava.
Auto rezne aspon to moje. Prahy jsem na jare daval dokupy a predni dvere (oboje) byly zevnitr chytnute. Zadni rucni brzda me sere bo se casto zasekava zbira se tam bordel kvuli orezlemu krytu.
Motor krom klasicke vymeny měl jen 2 veci navic. Ventily a cidlo otacek + vycistenou klapku vzduchu.
A slape dobre a to se blizi 200tis.
ERG ventil v servise rikali ze zaslepit u me nejde (ze to slo u tech starsich, ale moje auto je dost stare) tak snad nelhali. Ale nikdy problem nedelal mozna tim LPG.
Jizdni vlastnosti pokus srovnam v te dobe z Fabii I tak lepsi Octavkou I horsi ale nijak extremne.
Za tu dobu jem mel jen 2 problemovejsi prihody a to seklou zadni brzdu tak byl problem dojet do servisu a palivove cerpadlo kdy nastesti jsem mel teply motor a sel nastartovat na LPG a dojet do servisu.
Nejvic me serou od vyroby svetla. V tmave noci to fakt zadny zazrak neni a vymena zarovky je desna otrava.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
Jak měníš žárovky ? Vyndam světlo a v pohodě to jde vyměnit. Nejsem gynekolog abych měnil žárovky bez vyndání světel. To jsem dělal jednou. Na jedný straně šlo ven sání, na druhý baterka a řídící jednotka.
Zadní brzdy mi přirezly asi 2-3x. Stačí nechat stát auto venku bez ježdění 1-2 měsíce a neodjedu
EGR se prej dá zaslepit jnom pokud funguje. Vadnej je už jenom na výměnu. Prostě musí fungovat na prázdno i po zaslepení. Asi to elektronika pozná když neběhá a pak blbne. Já ho mam 3x čištěnej, 1x vyměněnej a pak zaslepenej a od tý doby klid.
Zadní brzdy mi přirezly asi 2-3x. Stačí nechat stát auto venku bez ježdění 1-2 měsíce a neodjedu
EGR se prej dá zaslepit jnom pokud funguje. Vadnej je už jenom na výměnu. Prostě musí fungovat na prázdno i po zaslepení. Asi to elektronika pozná když neběhá a pak blbne. Já ho mam 3x čištěnej, 1x vyměněnej a pak zaslepenej a od tý doby klid.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Lacetti pro me?Ano, ne?Odrazující fakta, nebo pomluvy
No prave musim vyndat svetlo a to je opruz
Nejdele stoji auto bez jezdeni jak jsem u more bo tam jezdim na kole (2tydny)
Klasicka brzda se mi sprajcla bo se zasral valecek, nastesti slo trochu tocit kolem bo smykem bych do servisu nedojel. Ale udek co zvladnu za 20 min jsem jel 1,5h. A v pulce jsem dal rezervu abych nenicil dobrou gumu teplem
A rucni ta jak se zasere tak se prestane uplne vracet a poznam to ve vyzsich rychlostek (ono se to zahreje pak prikrivi a zacne to skubat z autem jak na sktivene osce kola) nebo na krizivatkach ze to samo stoji ikdyz cesta jde jemen s kopce. Pak uz vim ze jak dojedu a chytni kula jsou dost teple a jdu to dat vycistit. Nove jsou dost drahe.
Nejdele stoji auto bez jezdeni jak jsem u more bo tam jezdim na kole (2tydny)
Klasicka brzda se mi sprajcla bo se zasral valecek, nastesti slo trochu tocit kolem bo smykem bych do servisu nedojel. Ale udek co zvladnu za 20 min jsem jel 1,5h. A v pulce jsem dal rezervu abych nenicil dobrou gumu teplem
A rucni ta jak se zasere tak se prestane uplne vracet a poznam to ve vyzsich rychlostek (ono se to zahreje pak prikrivi a zacne to skubat z autem jak na sktivene osce kola) nebo na krizivatkach ze to samo stoji ikdyz cesta jde jemen s kopce. Pak uz vim ze jak dojedu a chytni kula jsou dost teple a jdu to dat vycistit. Nove jsou dost drahe.
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Orlando 1,8