![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
![Sad :(](./images/smilies/smilie2.gif)
http://www.aktuality.sk/clanok/257794/p ... si-40-aut/
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Topiaci sa aj slamky chytá!Rudolf Š. píše:Parchanti jedni, na našich stránkách takovou reklamu![]()
![]()
mzprx píše:Ale OPEL nedokaze vyrabat tak lacno a efektivne ako korejci. Je v ekonomickych problemoch uz dlhe roky. Preto nemoze nahradit na trhu Chevrolet, proste celkovo si GM urcite pohorsi. Babu z vedenia akcionari vyhodia (aj tu druhu z Microsoftu), ale uz bude neskoro a novy navrat na trh bude po rokoch drahy. Zas to zoberu do ruky marketingovci a zacnu vyrabat image znacky, na ktore im kazdy ser... Navyse dealeri, pouceni predoslym vyvojom, sa na nich vybodnu, ako na hlavnu znacku predaja a predaje u predajcov Oplu budu len take nudzovky. Cize sudiac zo situacie u nas, zrusili predaj v najmenej vhodnu dobu, ked uz doslo k pomerne sirokej akceptacii znacky na trhu (proste zakaznici zacali pri vybere auta uvazovat aj o Chevrolete) a to, ako to spravili zruinovalo vacsinu dealerov. Este by bola sanca v radovo par mesiacoch zle rozhodnutie znovu prehodnotit a naplnit showroomy dealerov (samozrejme za peniaze GM) a pokusit sa tvarit, ze sa vlastne jednalo len o maly vypadok. Stale totiz chodia zakaznici, co si chcu kupit u svojho predajcu nove auto. Ale cas sa krati.... A muselo by to byt za cenu velkej pokory GM voci dealerom a bez typickej arogancie managerov. Tak isto by sa musela vybudovat struktura inak, nie ako kolecko Budapest, Praha, Bratislava, kde nebol za nic nik zodpovedny.
(Tento podivny okruh je u viacerych americkych firiem posobiacich v EU. Oni jednoducho nechapu, ze to kvoli vztahom a reci nefunguje. Kazda krajina ma byt samostatne napojena na univerzalneho dovozcu do EU, sidliacemu v krajine, ktora nema negativne renome u nikoho.)
mzprx píše:Problem je v tom, ze nas hodili do kybla spolu s krajinami, kde vladne VW a francuzke znacky. Tam bol trhovy podiel chevroletu minimalny.Ale asi este ekonomicky unosny, keby to nebolo tak, tak by sa vyrazne zmensoval pocet predajcov. Ked sa tak divam po cestach napr. okolo Bratislavy, tak podiel tychto aut na cestach je okolo 10%. A to je uz celkom zaujimave cislo. Avsak teta v GM uvazovala tak nejak globalne a zarezala celu znacku na trhu. V GM si uz zacinaju vsimat, ze neurobili dobre a o par rokov zistia, ze to nebol dobry napad, ved nepresiel ani rok a uz hladaju cesticky, ako by OPEL mohol zaplnit vzniknutu dieru na trhu. Ale mylia sa, OPEL to nebude, bude to RENAULT/DACIA a korejci Hyundai/KIA, kto bude z tohto nerozumneho kroku profitovat.
Nebolo treba nic robit, len dodavat auta dealerom, neminat peniaze na nezmyselne reklamy, predrazene vybavenie predajni a pod. Tieto auta sa nepredavali na zaklade reklamy, ale na zaklade osobnej skusenosti a doporucenia. A zakaznici boli verni znacke. Tomu je koniec a je to ich velka chyba, ktora bude po zasluhe potrestana trhom.
V stredu opravené - boli odtrhnuté všetky pakne.BoroX píše:Dnes ma nepotešilo:![]()
Vlastne začalo to už včera, naštartoval som auto a ... nepohlo sa - zakusnuté brzdy!? Tak po chvíľke pohupovania auta vpred a vzad sa rozbehlo a bolo všetko v poriadku. Dnes popoludní sme vyrážali na 320 km cestu domov a po naštartovaní a zabrzdení v kopci po zatiahnutí ručnej puk - keby som nemal lakťovú opierku páku ručnej opriem o zadné sedadlo.![]()
Tak s nefunkčnou rb sme sa vydali na cestu domov. Pred Nitrou na spojnici mosta šupa zo zadnej nápravy. Roztriaslo sa celé auto, myslel som že defekt, lenže nie. Smrad zo zadného kolesa mi naznačil, že brzda zdochla celkom. Vzhľadom na prebiehajúce prietrže mračien som sa rozhodol pokračovať v ceste. Opatrne 80-100 som dorazil domov. To auto nemá chybu, dôjde aj pokazené. Hurá.![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |