Servisna prehliadka
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Servisna prehliadka
Já si pánové myslím, že je "docela" složité provést "správnou" výměnu brzdovky a následné odvzdušnění CELÉ brzdové soustavy u nových GM strojů. Kapalina se má správně měnit pomocí vysokotlakého dávkování, přes nádobku, pomocí stlačeného vzduchu a až proteče všude, musí se odvzdušnit hlavní brzdový válec, ABS s EBD čerpadlem, atd... Takže pokud se to nedělá dobře, může být problém v zavzdušněném primárním nebo sekundárním brzdovém obvodu, tj. před čerpadlem - rozdělovačem brzdných sil a nebo za ním, směrem k brzdičům. Takže tak, asi.
(Jo a posilovač nezavzdušníš! To je mebrána, která pomocí podtlaku pomáhá tlačit na hlavní brzdový válec a není v něm kapalina!!!)
(Jo a posilovač nezavzdušníš! To je mebrána, která pomocí podtlaku pomáhá tlačit na hlavní brzdový válec a není v něm kapalina!!!)
Mitsubishi Lancer Sportsedan 1,6 MIVEC
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
Ex. Cruze, Kalos, Nexia
--------------------------------------
- Reklama
Re: Servisna prehliadka
Vedúci autoservisu mi tvrdil, že výmenu vykonali strojne a predpokladám že tak ako opisuješ. Pre mňa je záhadou, ako je možné, že mám s brzdami po výmene kvapaliny tieto problémy? Ten proces je podľa toho čo píšeš zrejme automatizovaný, čo teda mohli zbabrať nerozumiem. Donesiem auto do servisu vporiadku a teraz sa na ňom bojím jazdiť.honza72 píše:Já si pánové myslím, že je "docela" složité provést "správnou" výměnu brzdovky a následné odvzdušnění CELÉ brzdové soustavy u nových GM strojů. Kapalina se má správně měnit pomocí vysokotlakého dávkování, přes nádobku, pomocí stlačeného vzduchu a až proteče všude, musí se odvzdušnit hlavní brzdový válec, ABS s EBD čerpadlem, atd... Takže pokud se to nedělá dobře, může být problém v zavzdušněném primárním nebo sekundárním brzdovém obvodu, tj. před čerpadlem - rozdělovačem brzdných sil a nebo za ním, směrem k brzdičům. Takže tak, asi.
(Jo a posilovač nezavzdušníš! To je mebrána, která pomocí podtlaku pomáhá tlačit na hlavní brzdový válec a není v něm kapalina!!!)
Honza72, poraď mi prosím ťa čo mám robiť, do tohoto servisu už riskovať nejdem, mám ísť do nejakého iného autorizovaného servisu, alebo mám ísť do nezávislého servisu, kde sú na vysokotlaké odvzdušnenie vybavený? Skutočne som bezradný teraz fakt neviem čo ďalej
Re: Servisna prehliadka
Asi by som siel do autorizovaneho servisu.Povedz ze ti auto nebrzdi,nech ti to skontroluju.Nech ti daju papier o servise(vymene brzdovej kapaliny).A povedz ze mas auto v zaruke a ze vymenu neplatismajkii píše:Vedúci autoservisu mi tvrdil, že výmenu vykonali strojne a predpokladám že tak ako opisuješ. Pre mňa je záhadou, ako je možné, že mám s brzdami po výmene kvapaliny tieto problémy? Ten proces je podľa toho čo píšeš zrejme automatizovaný, čo teda mohli zbabrať nerozumiem. Donesiem auto do servisu vporiadku a teraz sa na ňom bojím jazdiť.honza72 píše:Já si pánové myslím, že je "docela" složité provést "správnou" výměnu brzdovky a následné odvzdušnění CELÉ brzdové soustavy u nových GM strojů. Kapalina se má správně měnit pomocí vysokotlakého dávkování, přes nádobku, pomocí stlačeného vzduchu a až proteče všude, musí se odvzdušnit hlavní brzdový válec, ABS s EBD čerpadlem, atd... Takže pokud se to nedělá dobře, může být problém v zavzdušněném primárním nebo sekundárním brzdovém obvodu, tj. před čerpadlem - rozdělovačem brzdných sil a nebo za ním, směrem k brzdičům. Takže tak, asi.
(Jo a posilovač nezavzdušníš! To je mebrána, která pomocí podtlaku pomáhá tlačit na hlavní brzdový válec a není v něm kapalina!!!)
Honza72, poraď mi prosím ťa čo mám robiť, do tohoto servisu už riskovať nejdem, mám ísť do nejakého iného autorizovaného servisu, alebo mám ísť do nezávislého servisu, kde sú na vysokotlaké odvzdušnenie vybavený? Skutočne som bezradný teraz fakt neviem čo ďalej
Ked pojdes do neautorizovaneho sa ti stoho vykrutia.Teraz ti to musia spravit zadarmo!reklamacia!
Sprav to 3x a zavolaj Importerovy ze ti auto nebrzdi,nech ti vratia peniaze lebo ich das do medii
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Servisna prehliadka
Tibi77 nakoniec som dal na tvoju radu, bol som v autotipe, brzdový systém bol zavzdušňený. Aj v servise sa čudovali ako mohlo dôjsť k zavzdušneniu, keď to robili strojovo. Zdá sa že im blbne ten stroj a tak mi teraz brzdy odvzdušňovali klasiky bez stroja. Nechcem to zarieknúť ale teraz to brzdí ako má. Musím teraz priznať, že servis dnes konal naozaj rýchlo a ochotne a aj príjemnejšie ako doposiaľ.
Re: Servisna prehliadka
Majkii, dosť drahé a tie čudné fakturácie, hmhmhm... Ja som tu v BA platil ako vlani 170€ + káva k tomu... napriek tomu, že už predaj nie je
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Servisna prehliadka
Davate robit vyslovené SOMARINY a KONINY a potom sa čudujete,že je auto dodrbané...
Na kieho ****** bolo treba meniť brzdovú kvapalinu ??
Toto nech mi niekto sa pokusi vysvetliť ...
Meniť brzdovú kvapalinu treba ,tak po 10 tich rokoch , ano, suhlas v takom pripade nič proti tomu
ale na ročnom, max dvoj ročnom aute ???? NAČO ???
Na kieho ****** bolo treba meniť brzdovú kvapalinu ??
Toto nech mi niekto sa pokusi vysvetliť ...
Meniť brzdovú kvapalinu treba ,tak po 10 tich rokoch , ano, suhlas v takom pripade nič proti tomu
ale na ročnom, max dvoj ročnom aute ???? NAČO ???
Re: Servisna prehliadka
na co menit brzdovku se ptas?
vis co brzdova kapalina dokaze?
u noveho auta jelikoz je v zaruce a je to v predpisu vyrobce neni co resit.proste se menit musi.
kdyz si dam zmerit brzdovku nasim pristrojem po 2 letech ukazuje z puvodni hodnoty noveho auta 235 stupnu cca 200 coz v zasade neni problem a nemusela by se menit.ale kdyz se na to vykaslu a nevymenim a zmerim po 3 letech uz ukazuje cca 175 coz uz moc neni a pri sjizdeni nejakeho sikovneho kopce treba v tatrach nebo alpach uz mas vic nez problem.-vim dobre o cem mluvim-
takze proto se musi menit po 2 letech.
takze prosim nepis tu veci jako brzdovka po 10 letech !!!!! mohl by se toho nekdo kdo tomu moc nerozumi chytit a pak bych takove lidi nerad potkal na silnici
vis co brzdova kapalina dokaze?
u noveho auta jelikoz je v zaruce a je to v predpisu vyrobce neni co resit.proste se menit musi.
kdyz si dam zmerit brzdovku nasim pristrojem po 2 letech ukazuje z puvodni hodnoty noveho auta 235 stupnu cca 200 coz v zasade neni problem a nemusela by se menit.ale kdyz se na to vykaslu a nevymenim a zmerim po 3 letech uz ukazuje cca 175 coz uz moc neni a pri sjizdeni nejakeho sikovneho kopce treba v tatrach nebo alpach uz mas vic nez problem.-vim dobre o cem mluvim-
takze proto se musi menit po 2 letech.
takze prosim nepis tu veci jako brzdovka po 10 letech !!!!! mohl by se toho nekdo kdo tomu moc nerozumi chytit a pak bych takove lidi nerad potkal na silnici
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Servisna prehliadka
Trochu by som oponoval,
mam za sebou taku skusenosť ,že z 12 ročným Daewoom Esperom som schádzal dolu z GROSSGLOCKNER-u smerom na Heligenblut , klesanie jak hov*do , miestami aj 12 %
Prvé čo som zacítil bol smrad z doštičiek , tak som zastavil a nechal som ich asi 20 min.vychladnuť
potom som prešiel zase nejakú vzdialenost a zase som urobil 1/2 hodiny pauzu aby brzdy vychladli trochu
pri brzdení som sa bál toho aby mi nezačalo horiet auto, nie toho,či mi zovrie kvapalina
Pričom , ano teraz si spomínam, brzdy boli robené asi 2 roky dozadu komplet, takže kvapalina to vydržala...
Ale trvam na tom,že po dvoch rokoch rozhodne tu kvapalinu menit nebudem, najskor po 5-6.
mam za sebou taku skusenosť ,že z 12 ročným Daewoom Esperom som schádzal dolu z GROSSGLOCKNER-u smerom na Heligenblut , klesanie jak hov*do , miestami aj 12 %
Prvé čo som zacítil bol smrad z doštičiek , tak som zastavil a nechal som ich asi 20 min.vychladnuť
potom som prešiel zase nejakú vzdialenost a zase som urobil 1/2 hodiny pauzu aby brzdy vychladli trochu
pri brzdení som sa bál toho aby mi nezačalo horiet auto, nie toho,či mi zovrie kvapalina
Pričom , ano teraz si spomínam, brzdy boli robené asi 2 roky dozadu komplet, takže kvapalina to vydržala...
Ale trvam na tom,že po dvoch rokoch rozhodne tu kvapalinu menit nebudem, najskor po 5-6.
Re: Servisna prehliadka
Přemýšlím, co k těm Tvým posledním dvěma příspěvkům napsat. Problém je v tom, že nic, než smích mě nenapadá. Ono na nesmysly se těžko reaguje.
Re: Servisna prehliadka
Až se ti bude vařit brzdovka, můžeš na brzdu šlapat jak pánbůh, stejně brzdit nebudeš... Ale to je vlastně jedno, to není čeho se bát...Laco71 píše: pri brzdení som sa bál toho aby mi nezačalo horiet auto, nie toho,či mi zovrie kvapalina
Honza K.
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
_________________________
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ex.: Fiat Idea 1.4 16V
Ex.: Lacetti 1.8 CDX, HB, automat
Re: Servisna prehliadka
oponovat muzes to nikdo nebrani
prave zminenou cestu jsem jel taky a jelikoz jsem menil brzdovku naposledy pred 4 roky tak jsem s plne nalozenym autem cca v polovine nemel cim brzdit.a desticky mi rozhodne nesmrdely.bohuzel to vzniklo tim ze me cely kopec brzdilo jine auto a kdyz uz byla moznost ho predjet ,brzdy byly rozpaleny a prestaly brzdit
a samozrejme pokud pak za kazdou druhou zatackou zastavis tak je to v pohode ale zrovna tam ta moznost neni.
hodne stesti s 6 tiletou brzdovkou.to uz byva spis kase nez brzdovka.
a jeste jedna vec k brzdovce po 2 letech diky oteru z valecku vzdy vypoustim cernej humus ,sice jen chvili ale je tam.a presne to nici valecky a oproto kdyz se meni casteji valecky vydri dele.
takze delej jak uznas za vhodne a jsem rad ze bydlis daleko a bezne se nekde v kopci nepotkame.
prave zminenou cestu jsem jel taky a jelikoz jsem menil brzdovku naposledy pred 4 roky tak jsem s plne nalozenym autem cca v polovine nemel cim brzdit.a desticky mi rozhodne nesmrdely.bohuzel to vzniklo tim ze me cely kopec brzdilo jine auto a kdyz uz byla moznost ho predjet ,brzdy byly rozpaleny a prestaly brzdit
a samozrejme pokud pak za kazdou druhou zatackou zastavis tak je to v pohode ale zrovna tam ta moznost neni.
hodne stesti s 6 tiletou brzdovkou.to uz byva spis kase nez brzdovka.
a jeste jedna vec k brzdovce po 2 letech diky oteru z valecku vzdy vypoustim cernej humus ,sice jen chvili ale je tam.a presne to nici valecky a oproto kdyz se meni casteji valecky vydri dele.
takze delej jak uznas za vhodne a jsem rad ze bydlis daleko a bezne se nekde v kopci nepotkame.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Servisna prehliadka
Tu trasu jsem jel nejmin 150 krat.To jsi jeste neslysel,o tom ze se brzdi motorem.Jinak pises,kokotiny.Laco71 píše:Trochu by som oponoval,
mam za sebou taku skusenosť ,že z 12 ročným Daewoom Esperom som schádzal dolu z GROSSGLOCKNER-u smerom na Heligenblut , klesanie jak hov*do , miestami aj 12 %
Prvé čo som zacítil bol smrad z doštičiek , tak som zastavil a nechal som ich asi 20 min.vychladnuť
potom som prešiel zase nejakú vzdialenost a zase som urobil 1/2 hodiny pauzu aby brzdy vychladli trochu
pri brzdení som sa bál toho aby mi nezačalo horiet auto, nie toho,či mi zovrie kvapalina
Pričom , ano teraz si spomínam, brzdy boli robené asi 2 roky dozadu komplet, takže kvapalina to vydržala...
Ale trvam na tom,že po dvoch rokoch rozhodne tu kvapalinu menit nebudem, najskor po 5-6.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006
Re: Servisna prehliadka
Jozef, asi by som to ani ja lepsie nenapisal.hladolef píše:Tu trasu jsem jel nejmin 150 krat.To jsi jeste neslysel,o tom ze se brzdi motorem.Jinak pises,kokotiny.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Servisna prehliadka
Samozrejme,že som brzdil motorom...
a ked ste takí chytrí :
na ktorom prev stupni ste to "sjížděli" , na II. alebo na III. ???
brzdenie motorom NESTAČÍ ,v zákrutách musíš pribrzďovať.
a ked ste takí chytrí :
na ktorom prev stupni ste to "sjížděli" , na II. alebo na III. ???
brzdenie motorom NESTAČÍ ,v zákrutách musíš pribrzďovať.
Re: Servisna prehliadka
Já v pondělí na motorce místy na 4, sem tam 3 a v těch vracečkách na 2 Ale nahoru to bylo lepší a dolů byla mlha, že nebylo vidět na krok
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG