Bedas píše:custom1 píše:Já hlavně nechápu, proč rušit originální DRL (Daytime Running Lamps - automatické denní svícení) a nahrazovat ho diodama.
No ono to denní svícení není nic jiného, než zapnutá potkávací světla po celou dobu. Tudíž nastartuješ a nezávisle na denní době - den/noc..prostě tě to nezajímá ten přepínač, pač ho máš stále v poloze AUTO a jedeš si, nestaráš se.
Zatímco když to nahradíš LEDkama, tak ti budou svítil místo světel a v noci akorát přepínačem přepneš z polohy AUTO na "normální" svícení.
Výhody LED: vypadá to líp a dejme tomu, že to šetří žárovky
Nevýhoda LED: potřeba manuální přepínaní z LED na světla
Přesně tak to mám v mém '99 Malibu a nemůžu si to vynachválit.
Přijdu k autu, nasednu, nastartuju a jedu (používám režim "AUTO"). Nemusím se zabývat zapínáním světel a přitom se nemusím bát, že by mě zastavili příslušníci a upozorňovali na to, že nesvítím. Když se setmí, auto si samočinně rozsvítí zbytek osvětlení (zadní světla, pozičky atd.).
Nemyslím si, že dodělávaná LED světla vypadají líp. Mám spíš opačný názor, ale to je věc vkusu.
Jejich dodatečnou montáž chápu, když auto není vybaveno "denním svícením", třeba starší vozy, anebo má auto "mrkačky" (vyklápěcí světla), protože ze zavřenými světly vypadá lépe.
Výhodu tak vidím pouze v tom, že mají menší odběr a tím pádem "šetří" žárovky. Ale v dnešní době (a hlavně u nových aut) bych tohle rozhodně neřešil. Žárovky i celá elektrická soustava jsou dostatečně dimenzované na odběr, který DRL má. Mně se navíc světla rozsvítí až při zařazení D.