Lanos LPG - přidušení
Moderátor: Blue Lanos
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lanos LPG - přidušení
Ano, Audi 100, Felicia a podobný střepy před rokem 2002. Tam to jde. Se zavedenim vícebodovýho vstřikování benzínu a přechodem na sekvenční u LPG se to tak už dávno nepoužívá.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Reklama
Re: Lanos LPG - přidušení
Jeden šroub na zplynovači je s čidlem teploty, které dělá to přepnutí na LPG po ohřátí. Stačí rozpojit konektor a volný drát ukostřit (já tam dal ještě odpor který jsem naměřil při ohřátém motoru) takže nastartuju na benzín zvednu otáčky nad 2700 a přepne s mi to na plyn hned..... ale je fakt, že na Nubi mám ještě ten jednobodej vstřik přes krokový motorek..... nic neřeším jen jezdím...... spotřeba kolem 10l LPG i při klimošce a dálničním provozu kolem tachometrovejch 140
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502