odmontování 6 a 7 sedačky
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Ahoj,
pro ty, kteří ještě váhají s vyndáním šesté a sedmé sedačky, mám aktuální informaci o tom, jak tato demontáž proběhla u mě:
MY2012, benzín.
Nejprve je potřeba odšroubovat dva šrouby uchycující prostor pro "bordel", povinnou výbavu a v neposlední řadě trojúhelník.
Po odendání uvidíte zadní části obou sedaček, přišroubované velkými šrouby a (většinou) zalité i modrou barvou). Zde ještě malá odbočka, pokud to není někomu jasné (a mně nebylo), šestá a sedmá sedačka je přichycena tak, že přední část je uchycena nasunutím vidlic do připravených otvorů, přičemž uchycení sedaček je pak realizováno právě velkými šrouby na zadní straně.
Mně se podařilo odmontovat všechny čtyři šrouby během pěti minut, přičemž celá operace (t.j. vyndání všeho, vymontování a nandání všeho potřebného) trvalo maximálně půl hodiny. Bál jsme se toho povolení, ale dobrý, šlo to, nicméně bylo potřeba se o to opřít (což vyvrací některé spekulace o nekvalitně přitažených těchto šroubech).
Dost jsem se bál z fotek nejasně vypadajícího dna, kdy jsem si myslel, že je tam velký schod zepředu dozadu, ale není tomu tak - jsou tam pouze dva hrboly, do kterých se připevňují sedadla, a ty vyčnívají maximálně 4-5 cm nad povrch.
Protože já mám neoriginální gumovou podlážku, chtěl jsem ji použít. A podařilo se, jen jsem jí otočil na výšku oproti původnímu uspořádání na šířku, sedla tam jak prdel na hrnec.
Co jsem získal - získal jsem další místo pro věci na dovolenou + místo na uskladnění rezervy počas dovolenkových výletů. Výška kola je jen o několik málo cm vyšší než výška sedadel, takže když zbývající místo vycpu dovolenkovým haraburdím, budu mít nad úrovní podlážky +- stejně místa jako se sedadly.
Když nebudeme na dovolené, rezervu s sebou po ČR vozit nebudu. Holt když se něco stane, někdo pro mě přijede /a nebo přiveze náhradní kolo. Stačí vyplnit něčím lehkým oněch 4-5 cm prostoru, aby se mi podlážka neprohýbala při nandání nákladu, a získám o dost víc místa pro běžné věci (kočárek plus výbava na víkend ... znáte to).
Co ještě budu muset dodělat - gumová podlážka sice zakryje kabely, vedoucí u zadní strany nárazníku, ale i tak tam před ně dám nějaký papundekl, aby se to omylem nepoškodilo. Pak je ještě volný prostor za pravým zadním kolem, cca. 15x20 cm, což se dá také něčím zakrýt.
No a nejlepší nakonec, mám tu nějaké fotky
pro ty, kteří ještě váhají s vyndáním šesté a sedmé sedačky, mám aktuální informaci o tom, jak tato demontáž proběhla u mě:
MY2012, benzín.
Nejprve je potřeba odšroubovat dva šrouby uchycující prostor pro "bordel", povinnou výbavu a v neposlední řadě trojúhelník.
Po odendání uvidíte zadní části obou sedaček, přišroubované velkými šrouby a (většinou) zalité i modrou barvou). Zde ještě malá odbočka, pokud to není někomu jasné (a mně nebylo), šestá a sedmá sedačka je přichycena tak, že přední část je uchycena nasunutím vidlic do připravených otvorů, přičemž uchycení sedaček je pak realizováno právě velkými šrouby na zadní straně.
Mně se podařilo odmontovat všechny čtyři šrouby během pěti minut, přičemž celá operace (t.j. vyndání všeho, vymontování a nandání všeho potřebného) trvalo maximálně půl hodiny. Bál jsme se toho povolení, ale dobrý, šlo to, nicméně bylo potřeba se o to opřít (což vyvrací některé spekulace o nekvalitně přitažených těchto šroubech).
Dost jsem se bál z fotek nejasně vypadajícího dna, kdy jsem si myslel, že je tam velký schod zepředu dozadu, ale není tomu tak - jsou tam pouze dva hrboly, do kterých se připevňují sedadla, a ty vyčnívají maximálně 4-5 cm nad povrch.
Protože já mám neoriginální gumovou podlážku, chtěl jsem ji použít. A podařilo se, jen jsem jí otočil na výšku oproti původnímu uspořádání na šířku, sedla tam jak prdel na hrnec.
Co jsem získal - získal jsem další místo pro věci na dovolenou + místo na uskladnění rezervy počas dovolenkových výletů. Výška kola je jen o několik málo cm vyšší než výška sedadel, takže když zbývající místo vycpu dovolenkovým haraburdím, budu mít nad úrovní podlážky +- stejně místa jako se sedadly.
Když nebudeme na dovolené, rezervu s sebou po ČR vozit nebudu. Holt když se něco stane, někdo pro mě přijede /a nebo přiveze náhradní kolo. Stačí vyplnit něčím lehkým oněch 4-5 cm prostoru, aby se mi podlážka neprohýbala při nandání nákladu, a získám o dost víc místa pro běžné věci (kočárek plus výbava na víkend ... znáte to).
Co ještě budu muset dodělat - gumová podlážka sice zakryje kabely, vedoucí u zadní strany nárazníku, ale i tak tam před ně dám nějaký papundekl, aby se to omylem nepoškodilo. Pak je ještě volný prostor za pravým zadním kolem, cca. 15x20 cm, což se dá také něčím zakrýt.
No a nejlepší nakonec, mám tu nějaké fotky
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
- Reklama
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
jedle píše:Zdravím všechny šťastné majitele "Orlíků". Jsem šťastným majitelem 1,8 LTZ.
Mám najeto 2100 km a jsem vcelku se vším spokojen ..... až na objem kufru a tu příšerně umístěnou roletku . Tak dlouho mě to štvalo (z předchozí Škody Octavie jsem byl zvyklý na kufr 550 l ), až jsem jí minulý týden "uskladnil" na půdě a udělal si svojí, jinak umístěnou "roletku". Získal jsem navíc cca 150 l krytého zavazadlového prostoru. Navíc se zvedá s víkem kufru, takže nemusím pořád ručně zatahovat ..... Teď už je spokojená celá 4členná rodina
P.S. Stejně se ale časem chystám něco vyzkoušet i s třetí řadou sedaček...
Tak po dlouhé době s omluvou za zpoždění navazuji na můj příspěvek z října 2011 o náhradním řešení za špatně umístěnou roletku a připojuji slíbené fotky.
- Přílohy
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ - kůže, tažné zař., béžová Daydream
www.architektonicke-modely.cz
www.architektonicke-modely.cz
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Tak se hlásím do klubu majitelů 5-místného Orlanda. Dnes jsem vyndal třetí řadu sedadel. Jak už zde bylo několikrát řečeno, místa je v kufru najednouj mnohem více. Rovněž jsem ušetřil váhu 25,6 kg, tedy 12,8 kg na jedno sedadlo. Ovšem stávající nerovná podlaha mi nevyhovuje a proto již teď pracuji na vestavěné podlaze s menšími úložnými prostory. Určitě dodám dokumentaci.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
BOX do kufru by Asphalte
Zdravím všechny,
tak konečně už mám ten slibovaný box do kufru. Po delším přemýšlení, jaký systém a materiál použít jsem si nechal vyrobit od známého truhláře box, který je z masivu ruské borovice o tlušťce 18 mm, se třemi samostatnými boxy, panty a madly. Dvojitá podlaha je snížena oproti originální se sedadly cca 110 mm. Tím se zvětšil zavazadlový prostor o cca 100 litrů na 560 litrů. Jednotlivé boxy mají dohromady cca 60 litrů. Celkem tedy 620 litrů. Původně jsem chtěl tento box potáhnout látkou, připadně nechat nastříkat flockem, ale, když jsem uviděl, jak to vypadá pěkně, rozhodl jsem se strukturu dřeva přiznat a namořit na odstín TEAKU. Pak následovalo jsště stříkání bezbarvým pochozím polomatným lakem. Lakování nakonec zabralo skoro 10 dní, protože jsem se rozhodl pro systetickou barvu a lak, které jsou mnohem kvalitnější, ale zase dlouho trvá, než zaschnou jednotlivé vrstvy. Odstín Teaku je natřen štětkou, finální bezbarvý lak je stříkaný pistolí a to tovnou ve čtyřech vrstvách. Vzorem mi přitom byla individuální výbava pro vůz Range Rover.
tak konečně už mám ten slibovaný box do kufru. Po delším přemýšlení, jaký systém a materiál použít jsem si nechal vyrobit od známého truhláře box, který je z masivu ruské borovice o tlušťce 18 mm, se třemi samostatnými boxy, panty a madly. Dvojitá podlaha je snížena oproti originální se sedadly cca 110 mm. Tím se zvětšil zavazadlový prostor o cca 100 litrů na 560 litrů. Jednotlivé boxy mají dohromady cca 60 litrů. Celkem tedy 620 litrů. Původně jsem chtěl tento box potáhnout látkou, připadně nechat nastříkat flockem, ale, když jsem uviděl, jak to vypadá pěkně, rozhodl jsem se strukturu dřeva přiznat a namořit na odstín TEAKU. Pak následovalo jsště stříkání bezbarvým pochozím polomatným lakem. Lakování nakonec zabralo skoro 10 dní, protože jsem se rozhodl pro systetickou barvu a lak, které jsou mnohem kvalitnější, ale zase dlouho trvá, než zaschnou jednotlivé vrstvy. Odstín Teaku je natřen štětkou, finální bezbarvý lak je stříkaný pistolí a to tovnou ve čtyřech vrstvách. Vzorem mi přitom byla individuální výbava pro vůz Range Rover.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
A tady už moje dílo.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
A poslední dvě bez povrchové úpravy.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Si sa stym pohral
Nad niakou karbonovou foliou si nerozmyslal?
Nad niakou karbonovou foliou si nerozmyslal?
2.0 VCDI LT+ 2013
BOX do kufru by Asphalte
Nad fólií jsem nepřemýšlel, protože by se hned poškrábala. Ten povrch musí něco vydržet. Proto jsem ještě přes mořidlo, nanesl čtyři vrstvy venkovního pochozího laku, který má odpovídající tvrdost.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
ideální na zesilovače
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Ahojte.
Nestalo se někomu, že mu nešlo zvednout, či sklopit zadní sedadlo - opěradlo v druhé řadě. Měl jsem to sklopené dal zpět a teď mi to nereaguje vůbec. Ta horní páčka je jak kdyby na volno a bez reakce a nejde mi opěradlo sklopit, ani celá sedačka dát do roviny.
Nestalo se někomu, že mu nešlo zvednout, či sklopit zadní sedadlo - opěradlo v druhé řadě. Měl jsem to sklopené dal zpět a teď mi to nereaguje vůbec. Ta horní páčka je jak kdyby na volno a bez reakce a nejde mi opěradlo sklopit, ani celá sedačka dát do roviny.
Chevrolet Orlando Red Velvet 2011 2,0 VCDi 120kw LT+
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Voľačo sa pravdepodobne zlomilo alebo inak po.ralo Auto máš od novoti? Ak nemá tri roky, na záruku, inak máš dve možnosti. Buď sa pokúsiť operadlo odčalúniť ( to by ísť malo ) alebo opäť ten servis...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Takže opěradlo je zvednuté a zacvaknuté? Pak tam bude lanko, které ovládá to uvolňování - asi problém s ním, ale tento problém se tady myslím ještě nikde neřešil.
(A to teda já sklápím každou chvilku
(A to teda já sklápím každou chvilku
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Hned na úvod: Orlando nemám, vlastním Captivu. Debaty ohledně velikosti zavazadlového prostoru mi vždy přijdou úsměvné. Základní životní poznatek je: uživatel zaplní jakýkoliv kufr!! Jednou se mi to s rodinou nepovedlo - Mercedes Vito Jinak jsem odpůrce zahrádek, boxů apod., ALE vždy jsem dostal do auta vše co jsem potřeboval. A to první auto jsem měl Fiat 600D a i tam se 2 dětmi to šlo. Je to otázka, co za krámy si člověk nechá od zbytku rodiny nakukat, že je nutné vzít sebou
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Mne sa to stalo ale stacilo sa opret do sedacky a povolilo toJarda R píše:Ahojte.
Nestalo se někomu, že mu nešlo zvednout, či sklopit zadní sedadlo - opěradlo v druhé řadě. Měl jsem to sklopené dal zpět a teď mi to nereaguje vůbec. Ta horní páčka je jak kdyby na volno a bez reakce a nejde mi opěradlo sklopit, ani celá sedačka dát do roviny.
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 96 Kw strieborna metaliza
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
Re: odmontování 6 a 7 sedačky
Zkoušel jsem všechno možného a ze sedačkou nehnu. Ta páčka je na volno a sedačka natvrdo.
Chevrolet Orlando Red Velvet 2011 2,0 VCDi 120kw LT+