DPF
Moderátor: Blue Lanos
Re: DPF
Tak já nevím, servis mi tvrdí něco jiného ...., do pojmu "je to hodně individuální" se vejde téměř vše.
Pojedu na garančku tak to budu zase řešit.
Aditiva dávám už dlouho do všech aut co jsem měl nebo mám snad z pocitu že dělám pro auto něco dobrého.
Nějak si s vypalováním asi nerozumím, jedu po dálnici - nic a odbočuji k baráku a začne vypalovat.
Pojedu na garančku tak to budu zase řešit.
Aditiva dávám už dlouho do všech aut co jsem měl nebo mám snad z pocitu že dělám pro auto něco dobrého.
Nějak si s vypalováním asi nerozumím, jedu po dálnici - nic a odbočuji k baráku a začne vypalovat.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
- Reklama
Re: DPF
Asi bych to řešil oficiální dopisem na importéra, dle mého názoru to není v pořádku. A vzhledem k tomu, že auto beru jako "spotřební materiál" tak jsem nikdy nic doplňujícího do něj nedával. Snad do první nové Š120L olej Castrol do převodovky. Prostě cca 5 let, najet 120000 - 180000km a pryč s ním.
Re: DPF
Tak včera jsem zaznamenal rekord mezi regeneracemi DPF - 170 km!
Auto šlo do servisu, dle sw žádné závady, měnil se snímač diferenčního tlaku a mám to sledovat.
Poté se bude, pokud se závada neodstraní, pokračovat kontrolou těsnosti systému sání, vstřikování paliva a těsnost EGR ventilu.
Potěš koště, auto na 10 dní do servisu, pokud mě dotáhnou na špagátě tak auto na 4 dny od Chevroletu zdarma, jinak po 1000 Kč za den.
Auto šlo do servisu, dle sw žádné závady, měnil se snímač diferenčního tlaku a mám to sledovat.
Poté se bude, pokud se závada neodstraní, pokračovat kontrolou těsnosti systému sání, vstřikování paliva a těsnost EGR ventilu.
Potěš koště, auto na 10 dní do servisu, pokud mě dotáhnou na špagátě tak auto na 4 dny od Chevroletu zdarma, jinak po 1000 Kč za den.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: DPF
Jak jsem psal už dříve, už to bylo tak "rozhašený" že svítila kontrolka filtru DPF protože to nestíhalo regenerovat "skrytě". To jsou myslím tři nedokončené regenerace, a mě svítila po 200 km. Takže to v podstatě regenerovalo pořád.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: DPF
Hlásím že po výměně čidla diferenčních tlaků a najetých 3000 km jsem kontrolku vypalování dpf zatím neviděl! Kéž bych měl už klid.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: DPF
Něco k DPF.Mám Captivu 2007,při 90000 km se poprvé rozsvítila kontrolka zaneseného filtru kvůli nedokončeným regeneracím.Přes diagnostiku jej vypálili a do horního plastu pátých dveří jsem nechal dát ledku zapojenou na vyhřívání zadního skla,nyní ve zpětném zrcátku vidím kdy probíhá regenerace DPF-přibližně každých 1000 až1400 km po dobu ujetí 20 km,nyní 120000 a žádný problém.
Re: DPF
Nerozumiem ako to vidíšVlasta55 píše:Něco k DPF.Mám Captivu 2007,při 90000 km se poprvé rozsvítila kontrolka zaneseného filtru kvůli nedokončeným regeneracím.Přes diagnostiku jej vypálili a do horního plastu pátých dveří jsem nechal dát ledku zapojenou na vyhřívání zadního skla,nyní ve zpětném zrcátku vidím kdy probíhá regenerace DPF-přibližně každých 1000 až1400 km po dobu ujetí 20 km,nyní 120000 a žádný problém.
CRUZE 120 kW BIELY LTZ 6 manuál+FÓLIE
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
A tobě se jinak nesignalizuje kontrolkou na palubce výhřev zadního okna ? Já to zatim u všech aut měl. Vyhřejváš, svítí.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: DPF
pre nechapavych ... vela aut ma nastavene spustanie zariadeni v aute pred a pocas vypalovania ako vyhrev skla, klima atd.... zvysi sa zataz motora a rychlejsie sa zohreje resp. spaliny pri vyssej zatazi maju vyssiu teplotu a tym sa vznieti nafta zachitena v DPF a filter sa vypali ... celkom sikovne si to vymyslel s tou ledkou! podla mna by kazde auto malo mat nejaku svetelnu/zvukovu signalizaciu vypalovania, uplne idealne v PP udaj o zaplnenosti filtra a pri urcitom percente upozornenie ...