dakujem velmi pekne Skodovakovi za jeho pomocDúfam, že už sa problém neukáže, a že sme ho vyriešili úplne.
bez neho by som sa mozno dlhodobo trapil, lebo to bola fakt taka chyba ze clovek ju nenajde hned ale tape a skusa
chcem podakovat aj palixovi za jeho konzultacie cez PM, mohol som hned od zaciatku vylucit nejake chyby a hladat dalej
vlastne ma nakopol metodikou (vid vyssie - odpojovanie jednotlivych sond a skusanie ze co to spravi ...)
ano bol som si este zajazdit a v pohode problem sa nevyskytol
som este rozhodnuty zaslepit EGR a uvidime co to spravi .... malo by to znizit spotrebu a zlepsit chovanie motora (volnobeh aj vykon)
=============
este doplnim:
teplota sposobila ze kabel sa zahrial a bol maksi - pruznejsi cize bol schopny sa skratovat o kostru
za studena bol tvrdy a bol v takej polohe ze sa to este neskratovalo
proste chyba za milion
momentalne vstrek potoceny tak ze sa kabel nedotyka plechu a este je aj zaizolovany izolacnou eletrikarskou paskou
a veselo jazdim a vsetko OK
vdaka vsetkym za dobre rady a hlavne este raz Skodovakovi, ktory mi prisiel pomoct a fakticky tuto chybu objavil (snazil sa do vsetkeho drgnut pri zahriatom iducom motre a pri drgnuti na EGR s motor zacal zasekavat a vsimol si pritom ze na mieste skratu zaiskrilo)
inak je predreta aj hadicka veduca k aktivnemu uhliu neveril som ze chodom motora sa moze guma tak obrusit