A další do party !!
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
A další do party !!
Zdravím pánové,
tak jsem se po cca měsíci dočkal a autíčko doplulo Z Korei
První jízda velmi krátká a šíléná, neb Praha je stále místy těžce průjezdná, tak časem, až se seznámíme něco víc.
Nyní budu přemýšlet nad pár drobnými úpravami, jako první jsem objednal stahování oken při zamčení, to je ale zatím na cestě.
tak zatím a všem přeji hodně km v poho
tak jsem se po cca měsíci dočkal a autíčko doplulo Z Korei
První jízda velmi krátká a šíléná, neb Praha je stále místy těžce průjezdná, tak časem, až se seznámíme něco víc.
Nyní budu přemýšlet nad pár drobnými úpravami, jako první jsem objednal stahování oken při zamčení, to je ale zatím na cestě.
tak zatím a všem přeji hodně km v poho
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
- Reklama
Re: A další do party !!
Tak vítej ať ti dobře slouží a dělá jenom radost a nezapomeň se pochlubit nějakou tou fotkou
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: A další do party !!
Gratulace! ... mise teda líbí i ta Honda v profilu... M
Honda CBR 954 RR Fireblade
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Re: A další do party !!
V Praze se, na rozdíl od Brna, za Orla nestydí, takže vítej.
Mně se zase líbí ten začátek, začínal jsem stejně, ale místo 105 byla 120
Mně se zase líbí ten začátek, začínal jsem stejně, ale místo 105 byla 120
Re: A další do party !!
vitaj diesel vela stastnych kilometrov verim ze budes spokojny
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 96 Kw strieborna metaliza
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
este jedna Thalia 2009 v garazi
po novom mamina ma ceed 2018
Re: A další do party !!
Jo jo ať slouží ke spokojenosti. Konečně zase auto s "kobylama " pod kapotou.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: A další do party !!
Tak v kostce první poznatky. Najeto zatím pouhých 1400km, motor opravdu silný pružný, za výmysl funkce start/stop by měli autora vypráskat bičem, u studeného dieslu fakt ohromující, ještě že to jde vypnout. Podvozek tvrdý, ale dobře sedí, až jsem byl velmi překvapen. Nevím podle čeho automatický senzor deště pracuje, ale podle deště to zjevně není , ale dá se zvyknout.
Co je pro mě ovšem nepřijatelné, je, výstupní hlasitost mezi radiem a USB, tak takový rozdíl jsem tedy nečekal, psali jste o tom, ale tohle by mě ve snu nenapadlo, že je vůbec možné dopustit a není to nahrávkou na Cd či USB, oproti tomu zase musím celkový poslech v autě pochválit, na seriové ozvučení, je to fakt slušné, jsem bývalý muzikant a uši mám rozmazlené. na spotřebu jsem zvědav, na diesla zatím k 9l, tak doufám, že to brzy začne padat, ale jak jsem již někde psal, u minulého auta si spotřeba plně sedla až hooodně později. Je pravda, že je to skoro vše zatím ve městě, dlouhé trasy teprve čekají . Hned od začátku jsem přidal aditivum na snížení teploty kvůli vypalování sazí z DPF a asi to bude fungovat, na to že jsem jezdil takřka opravdu jen Prahu jsem vypalováni nezaznamenal, je pravda, že dvakrát ventilátor běžel i po vypnutí vozu, ale to ještě nemusí znamet, že šlo o vypalování, neb toto mi dělal i minulý diesel, který filtr neměl, prostě když byl motor více ohřátý, tak se dochlazoval i po vypnutí. A hlasitost turba mě trošku zarazila, ale založil jsem na to nové téma, tak snad není problém v autě. celkově, na mě ale dělá orel dobrý dojem, pohodové velké auto, zadní sedačky jsou bomba.
Co je pro mě ovšem nepřijatelné, je, výstupní hlasitost mezi radiem a USB, tak takový rozdíl jsem tedy nečekal, psali jste o tom, ale tohle by mě ve snu nenapadlo, že je vůbec možné dopustit a není to nahrávkou na Cd či USB, oproti tomu zase musím celkový poslech v autě pochválit, na seriové ozvučení, je to fakt slušné, jsem bývalý muzikant a uši mám rozmazlené. na spotřebu jsem zvědav, na diesla zatím k 9l, tak doufám, že to brzy začne padat, ale jak jsem již někde psal, u minulého auta si spotřeba plně sedla až hooodně později. Je pravda, že je to skoro vše zatím ve městě, dlouhé trasy teprve čekají . Hned od začátku jsem přidal aditivum na snížení teploty kvůli vypalování sazí z DPF a asi to bude fungovat, na to že jsem jezdil takřka opravdu jen Prahu jsem vypalováni nezaznamenal, je pravda, že dvakrát ventilátor běžel i po vypnutí vozu, ale to ještě nemusí znamet, že šlo o vypalování, neb toto mi dělal i minulý diesel, který filtr neměl, prostě když byl motor více ohřátý, tak se dochlazoval i po vypnutí. A hlasitost turba mě trošku zarazila, ale založil jsem na to nové téma, tak snad není problém v autě. celkově, na mě ale dělá orel dobrý dojem, pohodové velké auto, zadní sedačky jsou bomba.
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: A další do party !!
1) rádio - taky mě to pěkně vytáčí, ale už jsem si po 23tisících zvyknul a hold si to vždycky na volantu zesílím/zeslabím, ale vymejšlet to musel slušnej trotl.
2) Spotřeba - mám auto od února (najeto už 24000 ) a zatím je spotřeba tak nějak stejná, každopádně se s ním dá jezdit za 7, když je hodně lehká noha a s mojema 160ti po dálnici sem pořád kolem devíti...
3) Ventilátor - s tím běžícím ventilátorem sem jel i do servisu, pač mi to přišlo divný a řekli mi že to je právě vypalování DPF a to v případě, když se v procesu vypalování motor chcípne.
4) Turbo - píská mi taky poměrně slušně, ale není to zase žádnej děs běs a to jezdím dost často bez rádia.
Jinak vítej
2) Spotřeba - mám auto od února (najeto už 24000 ) a zatím je spotřeba tak nějak stejná, každopádně se s ním dá jezdit za 7, když je hodně lehká noha a s mojema 160ti po dálnici sem pořád kolem devíti...
3) Ventilátor - s tím běžícím ventilátorem sem jel i do servisu, pač mi to přišlo divný a řekli mi že to je právě vypalování DPF a to v případě, když se v procesu vypalování motor chcípne.
4) Turbo - píská mi taky poměrně slušně, ale není to zase žádnej děs běs a to jezdím dost často bez rádia.
Jinak vítej
Orlando 2.0 VCDI LTZ AT - Antracit matt + Borbet Wheels. ;)
Re: A další do party !!
jen odkaz na aditiva a čištění, jsou to celkem rozumné balíčky, používám od nich přípravek kvůli vypalování filtru, jezdím dost město a asi to fakt funguje, vypaluje dost minimálně a mnohdy stačí po Praze odjet 20min v koloně a je vypáleno, jinak balíčky jsou i pro benziny http://www.autoprofishop.cz/akce/balicky/
a ještě jedna věc, toto mám na sklech a když byly první mrazíky a já stál venku, tak všechny auta měly zamrzlé skla a já jen stírnul a byl klid a v dešti taky super
cena rozumná - http://www.nigrin-info.cz/barva-lak-a-i ... 73905.html
a ještě jedna věc, toto mám na sklech a když byly první mrazíky a já stál venku, tak všechny auta měly zamrzlé skla a já jen stírnul a byl klid a v dešti taky super
cena rozumná - http://www.nigrin-info.cz/barva-lak-a-i ... 73905.html
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: A další do party !!
tedka najel 2000km a nevsimnul jsem si vypalovani. jak to delate?
co se tyka piskani turba, tak to me piska kolem 2500 otacek a to jeste kdyz ubery plyn.
Co tam takle dat jeste jednu vsrtvu toho tlumiciho bordelu pod kapotu?
Jinak turbo slysim obcas, kdyz mam vyple radio
ty okna me zajimaji, zatim jsem zkousel jeden pripravek a nic moc
at se nemusi skrabat v zime
co se tyka piskani turba, tak to me piska kolem 2500 otacek a to jeste kdyz ubery plyn.
Co tam takle dat jeste jednu vsrtvu toho tlumiciho bordelu pod kapotu?
Jinak turbo slysim obcas, kdyz mam vyple radio
ty okna me zajimaji, zatim jsem zkousel jeden pripravek a nic moc
at se nemusi skrabat v zime
Re: A další do party !!
no myslím, že při -10 se bude škrábat i tak, ale asi to dříve povolí když se bude ofukovat, zatím jsem to v takové teplotě (zimě) nevyzkoušel, byly jen první mrazíky no a dnes -2 a zatím taky cajk, mě na tom přípravku taky hlavně baví to, že tam moc nedrží mouchy a srágory od ptáků, jde to podstatně lépe dolůwsskAT píše:tedka najel 2000km a nevsimnul jsem si vypalovani. jak to delate?
co se tyka piskani turba, tak to me piska kolem 2500 otacek a to jeste kdyz ubery plyn.
Co tam takle dat jeste jednu vsrtvu toho tlumiciho bordelu pod kapotu?
Jinak turbo slysim obcas, kdyz mam vyple radio
ty okna me zajimaji, zatim jsem zkousel jeden pripravek a nic moc
at se nemusi skrabat v zime
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: A další do party !!
Dnes milé překvapení, ráno jsem sedl do káry, nastartoval a světe div se, auto poznalo, že je venku pod nulou a klima se sama přepla do řežimu rozmarazování . Je vidět, že ne všichni co se podíleli na programování Orla by měli znova opakovat studium
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: A další do party !!
Tak po dlouhém vybírání, jsem zvolil nové letní kola, neb původní origo se staly zimáky.
Snad to k té bílé barvě bude sedět
Snad to k té bílé barvě bude sedět
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: A další do party !!
Pěkná kombinace
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu