Určitě nafotím, stejně jako v případě odhlučnění. Mým úmyslem je zvětšit zavazadlový prostor a vytvořit menší trojici úložných prostorů. Následně nalepit na podlahu potahovou látku, zapustit otevírací madla. V podstatě tak, aby to vypadalo jako od výrobce.Joztar píše:prosimta daj potom foto ako si to vymyslel s vyrovnanim podlahy ... tiez chcem vyhodit tretiu radu sedadiel.
BAD BAT by Asphalte
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: BAD BAT by Asphalte
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
- Reklama
Re: Odhlučnění Orlanda
Mohl bys jen napsat, jaký materiál chceš kam použít na to odhlučnění? Osobně bych se napřed pustil do té motorové části - ta mě "bolí" nejvíc....Asphalte píše:
Celý postup odhlučnění se pokusím popsat a vytvořit i fotodokumentaci. Rovněž připojím i finanční náročnost. Podle mých propočtů vychází základní odhlučnění na cca 3.000,- za materiál, samozřejmě bez započtení práce, která spolkne určitě celý den.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: BAD BAT by Asphalte
Základem je zbavit se vibrací, které dělají až 70% veškerého hluku, takže je nutné všechny větší plechy vyztužit bitumenovými pláty. Zvolil jsem střední cestu http://www.soundshop.cz/3856-silent-coat-4-m.html .
Dále je důležité potlačit hluk. Na pláty je nejlepší nalepit http://www.soundshop.cz/3864-silent-coa ... -03-m.html . Tím vznikne sendvič, který pohltí zvuk i vibrace.
Já budu navíc používat na vnitřní stranu dvojité podlahy toto: http://www.rapid-autohifi.com/akusticka ... -7044.html .
S odhlučňováním mám už nějaké zkušenosti, mám vytuněnou Felicii, která má v sobě nainstalovaných 30 reproduktorů a 6 zesilovačů a bez kompletního vytlumení by při puštění hudby auto jen drzčelo a vůbec nehrálo. Takže je kompletně vytlumené (před instalací kompletnš vyndaný interiér, takže vytlumeno (podlaha, strop, kompletně dveře, blatníky atd), auto má sice tak o 50 kg víc, ale když zavřu dveře u mé Felicie, je to jako když zavírám dveře u Mercedesu S-klass.
Fabii jsem měl vytlumenou také, ale jen všechny dveře a zavazadlový prostor. Odkaz: http://abouttuning.blogspot.cz/p/o-mych-autech.html
Dále je důležité potlačit hluk. Na pláty je nejlepší nalepit http://www.soundshop.cz/3864-silent-coa ... -03-m.html . Tím vznikne sendvič, který pohltí zvuk i vibrace.
Já budu navíc používat na vnitřní stranu dvojité podlahy toto: http://www.rapid-autohifi.com/akusticka ... -7044.html .
S odhlučňováním mám už nějaké zkušenosti, mám vytuněnou Felicii, která má v sobě nainstalovaných 30 reproduktorů a 6 zesilovačů a bez kompletního vytlumení by při puštění hudby auto jen drzčelo a vůbec nehrálo. Takže je kompletně vytlumené (před instalací kompletnš vyndaný interiér, takže vytlumeno (podlaha, strop, kompletně dveře, blatníky atd), auto má sice tak o 50 kg víc, ale když zavřu dveře u mé Felicie, je to jako když zavírám dveře u Mercedesu S-klass.
Fabii jsem měl vytlumenou také, ale jen všechny dveře a zavazadlový prostor. Odkaz: http://abouttuning.blogspot.cz/p/o-mych-autech.html
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Kdo potřebuje diesel?
Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: Kdo potřebuje diesel?
....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: BAD BAT by Asphalte
Popravdě jsem čekal nějakou reakci "Dieselaře", proto jsem taky tento komentář napsal. Je mi jasné, že diesel bude mít ještě nižší spotřebu, chtěl jsem vás jen popíchnout.
No popravdě s tebou s druhou poznámkou nesouhlasím, nejlepší je atmosférický velkoobjemový motor. To, že je to dnes už spíše dinosaurus okleštěný EU emisemi je věc jiná. Nějaký čas jsem jezdil z Hondou Civic 1.6 VTI z roku 1992 a výkonem 160 koní a můžu říci, že bych nikdy netrpěl špatnou reakcí motoru na sešlápnutí plynu, o Mustangu 5,0 V8 ani nemluvím.
Co se týče Orlanda, stačilo by, aby tam dávali stejný motor jako v Kanadě a Austrálii, tedy 2,4 litru atmosférický motor, bez přiškrcení EU má skoro 200 koní, to by byla jiná jízda.
No popravdě s tebou s druhou poznámkou nesouhlasím, nejlepší je atmosférický velkoobjemový motor. To, že je to dnes už spíše dinosaurus okleštěný EU emisemi je věc jiná. Nějaký čas jsem jezdil z Hondou Civic 1.6 VTI z roku 1992 a výkonem 160 koní a můžu říci, že bych nikdy netrpěl špatnou reakcí motoru na sešlápnutí plynu, o Mustangu 5,0 V8 ani nemluvím.
Co se týče Orlanda, stačilo by, aby tam dávali stejný motor jako v Kanadě a Austrálii, tedy 2,4 litru atmosférický motor, bez přiškrcení EU má skoro 200 koní, to by byla jiná jízda.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: Kdo potřebuje diesel?
Jooo, to máš sakra pravdu, dnes jsem lítal kolem Tachova a super, až na to, že nějak v zatáčkách začínají "zpívat " zimáky, asi to bude chtít oprášit letní kolečka.Predoš píše:....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu
Njn, bejt v tom pořádnej benzinovej motor, taky bych ho měl pod kapotou, ale tahle nabízená 1,8ma mě neuchvátila.
Škoda 120LS, Lancia Prisma 1,9D, Fiat Croma 2,0IE, Escort 1,8D, Rendl 19 1,9D, Seat Toledo 1,9TDI 81kw a Orel 2,0VCDi LTZ.
Re: BAD BAT by Asphalte
... no já se zrovna za dieslaře ani nepovažuju, ale u Orla je to jediný motor co trošku jede a nežere a ani tak to není sláva. Vzhledem k tomu, že jsem motorkář, tak mě jen tak nějaké auto neuchvátí, může tam být klidně 3litr, ale i tak je to málo, po vyladění mašin jsem zvyklý se pohybovat z nuly na sto mezi 3 až 4 vteřinami a s pocitem, že se to hýbe okamžitě po milimetrovém pootočení plynu, takže uspokojení by asi přišlo až od Bugatti Veyronu (ten by mi asi vyprášil kožich ). Problém běžných sériových aut je, že prakticky u většiny značek jedou lépe diesly, no a přeplňované 1.4 fakt nee.... Prostě se jim nedaří u větších obsahů benzínu snížit spotřebu a vo tom to je.Asphalte píše:Popravdě jsem čekal nějakou reakci "Dieselaře", proto jsem taky tento komentář napsal. Je mi jasné, že diesel bude mít ještě nižší spotřebu, chtěl jsem vás jen popíchnout.
No popravdě s tebou s druhou poznámkou nesouhlasím, nejlepší je atmosférický velkoobjemový motor. To, že je to dnes už spíše dinosaurus okleštěný EU emisemi je věc jiná. Nějaký čas jsem jezdil z Hondou Civic 1.6 VTI z roku 1992 a výkonem 160 koní a můžu říci, že bych nikdy netrpěl špatnou reakcí motoru na sešlápnutí plynu, o Mustangu 5,0 V8 ani nemluvím.
Co se týče Orlanda, stačilo by, aby tam dávali stejný motor jako v Kanadě a Austrálii, tedy 2,4 litru atmosférický motor, bez přiškrcení EU má skoro 200 koní, to by byla jiná jízda.
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: BAD BAT by Asphalte
Vím, co by Ti mohlo vyhovovat
0-100 km/h za 2,88 s.
Caterham Superlight R500
0-100 km/h za 2,88 s.
Caterham Superlight R500
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: Kdo potřebuje diesel?
Já už jezdím od 6.3. na letňákáchKaštan píše:Jooo, to máš sakra pravdu, dnes jsem lítal kolem Tachova a super, až na to, že nějak v zatáčkách začínají "zpívat " zimáky, asi to bude chtít oprášit letní kolečka.Predoš píše:....hmm při 105km tam mám 4,5, ale jet na dálnici 105 tak pojdu, kolikpak tam svítí při 135 - 140 ????Asphalte píše:Dnešní "piánko" jízda do práce. Sucho, sluníčko svítilo, takže tempomat na 105 km/h (GPS 100 km/h), 3000 otáček a dálnice Praha-Plzeň. Výsledná spotřeba 6,5 l/100 km. Kdo ještě potřebuje diesel?
....jo a diesl potřebuje každý, kdo chce aby auto reagovalo na sešlápnutí plynového pedálu
Njn, bejt v tom pořádnej benzinovej motor, taky bych ho měl pod kapotou, ale tahle nabízená 1,8ma mě neuchvátila.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
dnes taky přezuto:-)
Ford Escort RS 1994
Ford Mondeo 1.8 1997
Renault Grand Espace 3.0 dCi AT 2005
Škoda Superb 2.5 TDI Tiptronic 2005
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ White 2012
Ford Mondeo 1.8 1997
Renault Grand Espace 3.0 dCi AT 2005
Škoda Superb 2.5 TDI Tiptronic 2005
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ White 2012
Re: BAD BAT by Asphalte
A komfort jízdy na 18"?
Já plánuji na letní 19", takže je již v realizaci odhlučnění především zadní nápravy, která je při přejíždění nerovností dost slyšet.
Já plánuji na letní 19", takže je již v realizaci odhlučnění především zadní nápravy, která je při přejíždění nerovností dost slyšet.
Naposledy upravil(a) Asphalte dne pát bře 14, 2014 14:35, celkem upraveno 1 x.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
zatím jen ze servisu domů, ale dobry...je to tvrdší, ale jde to. zda se mi, ze ty novy zimaky se spalkama skakaly víc. volant je lehčí, reaguje to hned na směr jízdy. pak uvidím víc, až to bude chvíli jezdit...ale vypada to dobře. spotřebu budu hlídat, ale asi mam stejně těžkou nohu, tak to moc dolu nepůjde ani na na 14"...
Ford Escort RS 1994
Ford Mondeo 1.8 1997
Renault Grand Espace 3.0 dCi AT 2005
Škoda Superb 2.5 TDI Tiptronic 2005
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ White 2012
Ford Mondeo 1.8 1997
Renault Grand Espace 3.0 dCi AT 2005
Škoda Superb 2.5 TDI Tiptronic 2005
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ White 2012
Re: BAD BAT by Asphalte
Já měl možnost jezdit s předváděčkou na 18" a taky mi to nepřišlo tak hrozný. Hlavně na nich mi přišlo auto komunikativnější, s lepší odezvou do volantu. Takže se zatím 19" nebojím, i když všem ostatním zde na fóru z toho naskakuje husí kůže.
Rozdíl také bude v lepší stabilitě na dálnici ve vyšších rychlostech.
Rozdíl také bude v lepší stabilitě na dálnici ve vyšších rychlostech.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše