BAD BAT by Asphalte
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: BAD BAT by Asphalte
Tak to asi nepůjde, jsem strašnej "soukromník" , to si raději koupím ty Team Dynamics, které by i s pneu vyšly na cca 35 tisíc.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
- Reklama
Re: BAD BAT by Asphalte
35 dáš jen za trochu kvalitnější 20tky gumy ne?
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: BAD BAT by Asphalte
Nexen 8000, který se umísťují hodně vysoko v hodnocení renomovaných testů vychází v 245/35 R20 do 3.000,- a ráfek stojí 5.500,-.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
tak to je zadarmo to bych si mohl dovolit dát si na Cruze 19"ky
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: BAD BAT by Asphalte
Tenhle model Silverstone dělají jen ve 20". Ale rozměry kol jsou stejný na Cruze jako na Orlando, tak proč troškařit . Mám tedy ještě vyhlédnuté LeMans 9,5x19 s pneu 255/35 R19. Ale tato kombinace vychází skoro stejně, možná dokonce o trochu dráž. Podívej se 1. stranu, tam jsou i jak vypadají na Orlandu.
Tady je máš na tvém autě: http://www.reifen.com/de/RimAL/ListRims ... 9/15098135
Tady je máš na tvém autě: http://www.reifen.com/de/RimAL/ListRims ... 9/15098135
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
ajejejejejej to jsem neměl vidět už mám asi na co šetřit
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: BAD BAT by Asphalte
No jo, jak do toho spadneš, není cesty ven. Já se v úpravách topím už přes 20 let. Jenže se moc nesnažím se z toho dostat, když mě se to tak líbí!
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
No tak mě se to taky líbí já jsem už taky nenávratně v háji a to sem ještě ani nezačal co jsi vše upravoval?
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: BAD BAT by Asphalte
Poměrně dost : http://abouttuning.blogspot.cz/p/o-mych-autech.html
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
Slušná sbírka Nejlepší je Fanouš a na Fábce jedny z nejhezčích kol
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Re: BAD BAT by Asphalte
Jo s FavoRatem byla sranda, jezdil jsem s ním na nákupy do samoobsluhy. Lidi vůbec nechápali Rat Style tady skoro nikdo nezná.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
kdybych to neznal tak bych asi taky čuměl ale RAT se mi celkem líbí
Aktuálně: Škoda Superb Combi II 2.0 TDI Šedá Platin
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Bylo: Cruze HB 2013 LTZ 1.8 16v Černá Carbon Flash :) :)
Bylo: Aveo Sedan 2007 1.2 8v Modrá Sport :( :(
Letní pneu
Tak dnes mi v servisu Chevrolet - Nedvěd Plzeň obouvají letní pneu. Zatím šetřím na nová velká litá kola, tak zatím půjdou původní letňáky (původně na novém autě) zpět na originální 17".
V servisu opět dokonalá péče o zákazníka, ráno jsem přijel, odvezli mě do práce, až to bude hotové zavolají a přijedou si pro mě do práce a odvezou do servisu.
Jezdím z 90% dálnici Praha-Plzeň a zimáky jsem letos ani kupovat nemusel , absolutně sucho, za celou dobu pršelo jen 3x. Moje nové zimáky ještě vůbec nevědí, co je to sníh, ani jednou se s ním nesetkaly.
V servisu opět dokonalá péče o zákazníka, ráno jsem přijel, odvezli mě do práce, až to bude hotové zavolají a přijedou si pro mě do práce a odvezou do servisu.
Jezdím z 90% dálnici Praha-Plzeň a zimáky jsem letos ani kupovat nemusel , absolutně sucho, za celou dobu pršelo jen 3x. Moje nové zimáky ještě vůbec nevědí, co je to sníh, ani jednou se s ním nesetkaly.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Odhlučnění Orlanda
Tak v současné době řeším odhlučnění svého vozu. Věděl jsem, že mě to čeká už při koupi a teď po vyndání třetí řady sedadel nadešel ten správný čas.
Sice jsem vyndáním sedadel ušetřil přesně 24,6 kg s úložným prostorem přesně 25 kg, ale váha auta se za chvíli zase dostane na původní hodnoty. Současně řeším vyrovnání podlahy menším úložným prostorem, který bude vážit kolem 10 kg a v garáži už mám připravéné už i odhlučňovací bitumenové pláty s hliníkovým povrchem. Celkem 4 m2, což dělá rovných 12 kg. V plánu je odhlučnění podlahy kufru, zadních podběhů (až kam se dostanu), prostoru pod druhou řadou sedadel, možná až za přední sedadla. Dále bude následovat odhlučnění dveří kufru, které mají při zabouchnutí opravdu příšerný zvuk. Poslední částí je zpevnění a odhlučnění kapoty. Rád bych udělal i střechu, která je opravdu hodně slabá a při každém mytí se bojím, že jí promáčknu, ale to by znamenalo sundat celou stropnici a na to si už netroufnu. Možná to nechám sundat v servise, odhlučním a zase necham nandat.
Každopádně jsem už provedl měření hluku v autě při jízdě. Sice trochu amatérsky smartphonem a aplikací Sound Meter, ale měří to poměrně slušně. V podstatě mi hlavně jde o rozdíl, než o maximální hodnoty.
Při jízdě na dálnici při tachometrových 110 km/h je úroveň hluku v prostoru hlavy řidiče 70 dB. V případě hrubšího asfaltu je o 2 dB vyšší. Hodnota na zadních sedadlech je přibližně stejná. Při 130 km/h je u řidiče 74 dB, na zadních sedadlech 72 dB. Čím vyšší rychlost, tím je větší rozdíl vpředu a vzadu, důvodu aerodynamického hluku od předního okna. Výmoly a nerovnosti na silnici dokáží rázově zvýšit hluk až o 10 dB.
Mým cílem je snížení hluku v nižších rychlostech o 5 dB a u vyšších alespoň o 10 dB. Tak uvidíme. Hodnoty s odhlučněným vozem budu měřit na stejném úseku dálnice Praha-Plzeň.
Celý postup odhlučnění se pokusím popsat a vytvořit i fotodokumentaci. Rovněž připojím i finanční náročnost. Podle mých propočtů vychází základní odhlučnění na cca 3.000,- za materiál, samozřejmě bez započtení práce, která spolkne určitě celý den.
Sice jsem vyndáním sedadel ušetřil přesně 24,6 kg s úložným prostorem přesně 25 kg, ale váha auta se za chvíli zase dostane na původní hodnoty. Současně řeším vyrovnání podlahy menším úložným prostorem, který bude vážit kolem 10 kg a v garáži už mám připravéné už i odhlučňovací bitumenové pláty s hliníkovým povrchem. Celkem 4 m2, což dělá rovných 12 kg. V plánu je odhlučnění podlahy kufru, zadních podběhů (až kam se dostanu), prostoru pod druhou řadou sedadel, možná až za přední sedadla. Dále bude následovat odhlučnění dveří kufru, které mají při zabouchnutí opravdu příšerný zvuk. Poslední částí je zpevnění a odhlučnění kapoty. Rád bych udělal i střechu, která je opravdu hodně slabá a při každém mytí se bojím, že jí promáčknu, ale to by znamenalo sundat celou stropnici a na to si už netroufnu. Možná to nechám sundat v servise, odhlučním a zase necham nandat.
Každopádně jsem už provedl měření hluku v autě při jízdě. Sice trochu amatérsky smartphonem a aplikací Sound Meter, ale měří to poměrně slušně. V podstatě mi hlavně jde o rozdíl, než o maximální hodnoty.
Při jízdě na dálnici při tachometrových 110 km/h je úroveň hluku v prostoru hlavy řidiče 70 dB. V případě hrubšího asfaltu je o 2 dB vyšší. Hodnota na zadních sedadlech je přibližně stejná. Při 130 km/h je u řidiče 74 dB, na zadních sedadlech 72 dB. Čím vyšší rychlost, tím je větší rozdíl vpředu a vzadu, důvodu aerodynamického hluku od předního okna. Výmoly a nerovnosti na silnici dokáží rázově zvýšit hluk až o 10 dB.
Mým cílem je snížení hluku v nižších rychlostech o 5 dB a u vyšších alespoň o 10 dB. Tak uvidíme. Hodnoty s odhlučněným vozem budu měřit na stejném úseku dálnice Praha-Plzeň.
Celý postup odhlučnění se pokusím popsat a vytvořit i fotodokumentaci. Rovněž připojím i finanční náročnost. Podle mých propočtů vychází základní odhlučnění na cca 3.000,- za materiál, samozřejmě bez započtení práce, která spolkne určitě celý den.
Naposledy upravil(a) Asphalte dne stř bře 12, 2014 12:50, celkem upraveno 1 x.
BATMOBILE
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
MY13, Chevrolet Orlando LT+, 1.8i, 5MT, Black Carbon, 17"
Diagnóza: Doživotní úpravce, bez možnosti vyléčení!
www.ABOUTTUNING.cz ... o tuningu víme vše
Re: BAD BAT by Asphalte
prosimta daj potom foto ako si to vymyslel s vyrovnanim podlahy ... tiez chcem vyhodit tretiu radu sedadiel.