ChipTuning motoru

Úpravy od motoru až po plasty

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Uživatelský avatar
naky
Příspěvky: 307
Registrován: pát čer 17, 2011 14:28
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od naky »

Cau, nechcene nekdo zkusit tohle?
http://www.racingbox.eu/en/chiptuning-c ... 63-hp.html
Dneska mi to prislo kurirem a uz to nepotrebuju. Bud jim to poslu zpatky, nebo si to muze vzit nekdo z vas.
cena 2000,- je to o 500,- levnejsi (to bych dal za postovny do italie) je to nerozbaleny a nepouzity jeste ve folii od Fedexu. Dejte vedet soukromou zpravou. Kdyz se nikdo neozve tak pristi pondeli to posilam zpatky.
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Reklama
 

Uživatelský avatar
naky
Příspěvky: 307
Registrován: pát čer 17, 2011 14:28
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od naky »

Ahoj,
posilam info jak sem sliboval:
tak sem vyjel po ocipovanem motoru celou nadrz a po prepoctu spotreby sem byl mile prekvapen. Drive jsme mel 8,8 l/100km (pouze po Praze, zadna dalnice ani okreska) ted mam 7,49 l/100km (opet jen ciste Praha, studene starty, kratke trasy) K tomu jsem mel jeste jedno cisteni DPF, takze bez toho by to mohlo byt jeste niz. Ale i tak spokojenost -i Jen pro doplneni podotykam, ze styl jizdy zustal stejny jako pred chipem. Namerena uspora je tedy 1,3 l/100km pri jizde mestem.
Po ujeti 9.000 km se mi investice varti - pro me se jedna cca o 3-4 mesice.

cuuuus :PP:
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od tomask »

A co rozdíl v rychlosti a zrychlení, je to lepší ?
Carthell Prg
Uživatelský avatar
naky
Příspěvky: 307
Registrován: pát čer 17, 2011 14:28
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od naky »

Zrychleni je znatelne lepsi, to bylo poznat hned po vyjeti po cipu.
Dalsi skok v akceleraci byl znatelny po namontovani vzduchoveho filtru K&N
Mmaximalku sem po cipu jeste nezkousel, tak to nevim jak se zemnilo/nezmenilo.
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od tomask »

Hele, nakonec ti nebudou stačit ani Německé dálnice ;) tak to je fajn že jseš spokojen, už jenpom aby se nic nesralo :PP:
Carthell Prg
Uživatelský avatar
naky
Příspěvky: 307
Registrován: pát čer 17, 2011 14:28
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od naky »

Musim zaklepat na drevo, ale uz mam nalitano kolem 65.000 km a zatim vse v uplne pohode -i
Cilem tohohle cipu nebylo trhat nejake rychlostni limity, ale snizit spotrebu. Auto ma docela dostacujici vykon i bez nejakych uprav 8)
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od tomask »

Já spíš myslel aby se to nesralo po chipu, já mám už 85000 a taky bez problému.
Carthell Prg
Uživatelský avatar
naky
Příspěvky: 307
Registrován: pát čer 17, 2011 14:28
Bydliště: Praha

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od naky »

pripadne vady z cipu jsou pod jejich garacni na 2 roky, tak doufam ze bude vse OK. Nehonim z motoru jeho maximum jako standardni chip, tohle je EkoChip a zbyva tam jeste hooodne rezery, tak by to melo byt snad v cajlku 8)
Stejne mi nezbyva nic jinyho nez verit :lol:
Chevrolet Orlando LTZ 2.0 VCDi 163k + navi MY2012 Europe + EkoChip 177k a 405Nm + VzduchFiltr K&N
Yamaha XVS 1300A MidnightStar
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od mzprx »

Jasne, cize z menej nafty dostanes viac vykonu..... Ale to iste sa deje (menej nafty, do rovnakeho mnozstva vzduchu), ked menej pritlacis plynovy pedal. Nabuduce skus zrychlovat ubranim plynu.
Vykon naftoveho motora je riadeny len mnozstvom vstrekovanej nafty do rovnakeho objemu vzduchu.

Ved ti chlapci vo VM motori, co vyvijaju tie naftaky su uplni debili, tromfne ich aj Jarda z hornej dolnej.
Nechcu a nechcu udavat nizsiu spotrebu a vyssi vykon... radsej sa nechaju v Amerike odsudit za spotrebu vyssiu, ako v papieroch.

Inak ja jazdim kombinaciu mimo mesta/mesto s 2,4L benzinom v Malibu s automatom za 5,5l (mam svedkov zo zrazu). Nechapem, ako sa da spravit s naftovym manualnym Orlandom taka vysoka spotreba.
A to nechcite, aby som napisal, aku spotrebu mam na Camare.....
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od inza »

příspěvky o jiných spotřebách jsem přesunul sem
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... 14&t=22184
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
roderma
Příspěvky: 4
Registrován: úte dub 01, 2014 17:14

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od roderma »

KramarD píše:
Joztar píše:
KramarD píše:Vím že to není k tématu ale od jakýho roku se dávalo radio s bluetooth?
aj ked mimo temu ... ja mam 2012 a mam radio s BT
já mám právě 2011 v srpnu vyrobenej a už mám taky bluetooth.
Ahoj, kupoval jsem Orlando LTZ MY13 minulý týden, podle manuálu tam mám CD400, podle rozpisu výbavy v ceníku je bluetooth od LT+, ale telefon nic nenajde...poradíte? Díky...
Přílohy
1c00fc40-e752-4f11-96e8-8b02ca91c9bb.jpg
Chevrolet Orlando 2.0 VCDI LTZ, MY2013, 120 kW
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od smire666 »

Nooo, mať tam BT, tak máš iné ovládanie na volante vpravo. Nepoteším ťa, BT je tam od LT+ asi až pri MY 2014... :PP:
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
ric_smd
Příspěvky: 28
Registrován: stř bře 05, 2014 23:07
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od ric_smd »

BT tam je, ale ne na volání, ale na připojeni mobilu pro přehrávání hudby. na iPhone 5 se připojí v pohode, aktivovat se nijak nemusí, jen vyhledat v mobilu připojeni GMusicConnect...
Ford Escort RS 1994
Ford Mondeo 1.8 1997
Renault Grand Espace 3.0 dCi AT 2005
Škoda Superb 2.5 TDI Tiptronic 2005
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ White 2012
Uživatelský avatar
TIBI77
Příspěvky: 589
Registrován: čtv čer 20, 2013 13:24
Bydliště: ZILINA

Re: ChipTuning motoru

Příspěvek od TIBI77 »

BT je v MENU na radiu.Ma to 2013.Ale ako pisal vyssie je to len na prehravanie hudby(telefonovat tam nejde) :cry:
2.0 VCDI LT+ 2013
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Tuning & Styling“