Trhanie motora
Moderátor: Blue Lanos
Trhanie motora
Ahojte kolegovia.
Opäť mám malý problém s mojou Tacumou. Pri rozbiehaní alebo pri prudšej akcelerácií mi nachvíľu začne trhať motor ako keby stratil výkon a opäť naskočil. Na otáčkach som nepostrehol nič. Tak isto ani diagnostika nič neukázala. Dal som nové sviečky, nový palivový filter....no nič.
Má niekto podobnú skúsenosť?
Motor je 1,6 16V 77kW
Opäť mám malý problém s mojou Tacumou. Pri rozbiehaní alebo pri prudšej akcelerácií mi nachvíľu začne trhať motor ako keby stratil výkon a opäť naskočil. Na otáčkach som nepostrehol nič. Tak isto ani diagnostika nič neukázala. Dal som nové sviečky, nový palivový filter....no nič.
Má niekto podobnú skúsenosť?
Motor je 1,6 16V 77kW
Daewoo Espero 1,5 16V 66kW .---. Daewoo Tacuma 1,6 16V 77kW
- Reklama
- seky
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob pro 04, 2004 21:55
- Bydliště: Lipany/ Spišské Podhradie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trhanie motora
Ja som mal niečo podobné , tiež som vymenil zapaľovacie káble. Po čase sa to zopakovalo zas , ale CHECK sa hneď zasvietil aj diagnostika ukázala. Bol zlý MAP senzor.Vymenil som ho a už mám pokoj.
TACUMA 1.6/16V LPG Magic3 , strieborna 92U , JVC KD-R801
Re: Trhanie motora
Me tedka nechtel muj Racek jet, po nejruznejsim zkoumani co by to mohlo byt, jsem vycistil krokovy motorek volnobehu a je klid. Ale u Tacumy nevim. Zkusit, uvidis.
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Trhanie motora
Ahojte. Ďakujem za rady. Vymenil som zapalovacie káble, vyčistil palivové čerpadlo ale problém mi zostal.
Všimol som si že to robí hlavne pri studenom motore. No diagnostika nič neukázala a kontolka CHECK nesvieti.
Môže byť vadná Lambda sonda č.1? Alebo EGR ventil?
Má niekto nápad čo skúsiť?
Ináč mám túto univerzálnu diagnostiku a som spokojný. Plní aj funkciu palubného PC.
http://www.scangauge.sk/
Všimol som si že to robí hlavne pri studenom motore. No diagnostika nič neukázala a kontolka CHECK nesvieti.
Môže byť vadná Lambda sonda č.1? Alebo EGR ventil?
Má niekto nápad čo skúsiť?
Ináč mám túto univerzálnu diagnostiku a som spokojný. Plní aj funkciu palubného PC.
http://www.scangauge.sk/
Daewoo Espero 1,5 16V 66kW .---. Daewoo Tacuma 1,6 16V 77kW
Re: Trhanie motora
Jestli se můžeš podívat přes Scangauge na hodnoty lambdy, tak první se mění mezi 0,1-0,9V(u rozehřátého motoru), druhá se změní jen při prudkém ubrání nebo přidání plynu.
Ten EGR by to taky mohl dělat, asi už máš elektronický, ale na zkoušku by měl jít zaslepit, jako u starších podtlakových EGR.
Ještě zkontroluj všechny hadičky od podtlaku, jestli není nějaká vypadlá nebo prasklá.
Ten EGR by to taky mohl dělat, asi už máš elektronický, ale na zkoušku by měl jít zaslepit, jako u starších podtlakových EGR.
Ještě zkontroluj všechny hadičky od podtlaku, jestli není nějaká vypadlá nebo prasklá.
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Re: Trhanie motora
Něco podobného mě taky trošku trápí, ale ne v takové míře. Protože mám plyn a u něho mi to nedělá, tak je tady ještě jedna varianta a to zanesené vstřikovače Než vrážet peníze do servisu, zkus levnější variantu a přidej do benzínu nějaký odzkoušený příravek na pročištění vstřiků a potažmo celé palivové soustavy. Myslím že tím rozhodně motor nezničíš
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Trhanie motora
Ďakujem za nápady. Vymenil som aj sviečky a podtlakové hadičky. A nič.
Zaujímavé je že keď odpojím Lambda sondu č.1 tak sa auto chová normálnejšie ale kontrolka CHECK sa nerozsvieti.
Som z toho zúfalý. Žeby EGR? Vie mi niekto povedať aká býva hodnota MAP senzora pri voľnobežných otáčkach?
A ešte bonbónik na záver.
Pri rýchlejšej jazde nad 40Km/h do zákruty sa mi z predu ozýva strašné hučanie neviem či z oboch kolies alebo len z jedného.
Môžu to byť ložiská, homokinetický kĺb alebo čo? Espero mám pomaly 5 rokov ale to mi toľko nervov nezožralo ako Tacuma.
Za postrehy a nápady ĎAKUJEM!
Zaujímavé je že keď odpojím Lambda sondu č.1 tak sa auto chová normálnejšie ale kontrolka CHECK sa nerozsvieti.
Som z toho zúfalý. Žeby EGR? Vie mi niekto povedať aká býva hodnota MAP senzora pri voľnobežných otáčkach?
A ešte bonbónik na záver.
Pri rýchlejšej jazde nad 40Km/h do zákruty sa mi z predu ozýva strašné hučanie neviem či z oboch kolies alebo len z jedného.
Môžu to byť ložiská, homokinetický kĺb alebo čo? Espero mám pomaly 5 rokov ale to mi toľko nervov nezožralo ako Tacuma.
Za postrehy a nápady ĎAKUJEM!
Daewoo Espero 1,5 16V 66kW .---. Daewoo Tacuma 1,6 16V 77kW
Re: Trhanie motora
Mě to ukazuje v ChevroletExploreru něco kolem 35kPa(mám 1.8ku), obrázek je z Lacetti 1.6, dá se říct, že částečně kopíruje stisknutí plynového pedálu.
- Přílohy
-
- tlak.jpg (101.92 KiB) Zobrazeno 14534 x
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Trhanie motora
Neviem čo mám robiť tak som skúsil Chevrolet explorer.
Pripájam súbor v ktorom sú hodnoty zo všetkých dostupných senzorov počas jazdy.
Pozrie sa na to niekto?
ďakujem
Daewoo Espero 1,5 16V 66kW .---. Daewoo Tacuma 1,6 16V 77kW
Re: Trhanie motora
Zdá se mi, že máš nějak málo otevřenou klapku v klidu(1,2%), já mám kolem 5% a taky se Ti nějak víc liší skutečná a požadovaná poloha krokového motorku při změně zatížení(u Tebe rozdíl 5-15, u mě 2, max. 5). Ale nevím, jak má Tacuma udělanou tu elektronickou klapku, jestli se to řídí klapkou nebo krok. motorkem, jestli se může zanést, to jsem ještě rozebraný něměl
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř lis 10, 2010 19:18
Re: Trhanie motora
andyjj píše:Ahojte kolegovia.
Opäť mám malý problém s mojou Tacumou. Pri rozbiehaní alebo pri prudšej akcelerácií mi nachvíľu začne trhať motor ako keby stratil výkon a opäť naskočil. Na otáčkach som nepostrehol nič. Tak isto ani diagnostika nič neukázala. Dal som nové sviečky, nový palivový filter....no nič.
Má niekto podobnú skúsenosť?
Motor je 1,6 16V 77kW
Dobrý večer, taky mám Tacumu a stejný problém, chci se zeptat jestli už to máte spravené a čím to bylo. Děkuju Petr
Re: Trhanie motora
Aky tym map senzoru si kupil ?
Ja mam tiez Daewoo Tacuma 1.8i .
Motor trha a ide v nudzovom rezime.
Otacky po pridani plynu padaju pomali dole.
Je v nom namontovane aj lpg sekvencne BRC.
Ked to prepnem na LPG tak to trha viac klesnu otacky a motor shasne.
Mám tiez map senzor 96 276 354.
EGR ventil aj skrtiacu klapku som precistil ale ziadna zmena.
Kód motora F18S2 obsah 1.8 8V, 72KW (F18D2 / F18S2).
Diagnostika my ziadnu chybu neukazuje.
na grafe je hodnota labda sondy 1 a 2.
Vite sa niekto pozriet ci je to v poriatku?
Dakujem
Ja mam tiez Daewoo Tacuma 1.8i .
Motor trha a ide v nudzovom rezime.
Otacky po pridani plynu padaju pomali dole.
Je v nom namontovane aj lpg sekvencne BRC.
Ked to prepnem na LPG tak to trha viac klesnu otacky a motor shasne.
Mám tiez map senzor 96 276 354.
EGR ventil aj skrtiacu klapku som precistil ale ziadna zmena.
Kód motora F18S2 obsah 1.8 8V, 72KW (F18D2 / F18S2).
Diagnostika my ziadnu chybu neukazuje.
na grafe je hodnota labda sondy 1 a 2.
Vite sa niekto pozriet ci je to v poriatku?
Dakujem
Re: Trhanie motora
zaujimalo by ma ktoru verziu si si kupil a preco prave tuInáč mám túto univerzálnu diagnostiku a som spokojný. Plní aj funkciu palubného PC.
http://www.scangauge.sk/
tiez je tam spomenuta funkcia uspory paliva, funguje to ?
tiez by ma zaujimalo ake ma vlastne Matiz rozhranie
OBDII rozhranie ? alebo J1939 & J1708 rozhranie ?