leganza - nestartuje - imobilizér?
Moderátor: Blue Lanos
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
přečetl jsem tvé slohové cvičení, ale možná jsem přehlíd jednu informaci..... když se snažíš startovat točí starter motorem vždy , nebo někdy se starter netočí ? Myslím že imobilzér je spojen s benzínovým čerpadlem, které se při špatném kodu prostě nepustí i kdybys motorem točil hodinu nenastartuješ (není benzín)........
Jestliže startér někdy točí a někdy ne, může být chyba v oříšku spínací skříňky, nebo přímo v cívce-stykači přímo na startéru .......
Jestliže auto vždy chytne při roztažení hledal bych chybu právě v tom co jsem uvedl výše, jinak na to rozbíhání motoru roztažením dávej pozor aby ti nepřeskočily rozvody ! Použij vždy minimálně 3 rychlostní převod raději 4 a pouštěj spojku citlivě aby ráz při rozběhu motorem od kol, byl co nejmenší !! Není to moc vhodný způsob startu, ale někdy nic jinýho nezbývá, tak hlavně opatrně !!
a ještě mi napadlo relé benzínový čerpadla, může být načatý a někdy sepne někdy ne, ev. samotný benz. čerpadlo.... tlak ve vstřikovací liště by měl být kolem 3 at. měřeno na tom ventilku .....
Jestliže startér někdy točí a někdy ne, může být chyba v oříšku spínací skříňky, nebo přímo v cívce-stykači přímo na startéru .......
Jestliže auto vždy chytne při roztažení hledal bych chybu právě v tom co jsem uvedl výše, jinak na to rozbíhání motoru roztažením dávej pozor aby ti nepřeskočily rozvody ! Použij vždy minimálně 3 rychlostní převod raději 4 a pouštěj spojku citlivě aby ráz při rozběhu motorem od kol, byl co nejmenší !! Není to moc vhodný způsob startu, ale někdy nic jinýho nezbývá, tak hlavně opatrně !!
a ještě mi napadlo relé benzínový čerpadla, může být načatý a někdy sepne někdy ne, ev. samotný benz. čerpadlo.... tlak ve vstřikovací liště by měl být kolem 3 at. měřeno na tom ventilku .....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Ano,motor vždy točí, uvedl jsem to na závěr slohovky . To s tím roztláčením, je pro mě dobrá informace. I když neznám detaily toho, co to může dělat s rozvody, vím,že to není dvakrát ok. Odteď jen na 3 nebo na 4 a zlehka. Rozvody mají ničmeněj tak 10tis, takže snad to chvilku kousnou. Já se teď potřebuji hlavně dostat domů (parkuji na 50ti metrovém kopečku pod lampou), a potom k nějakému schopnému autoelektrikářovi a pokusím se nechat změřit tlak čerpadla u ventilu. Teď přes svátky... dobré načasování.... Jak poznám, které relé patří k čemu, resp. pojistky? Schéma pojistek sice je nalepené na krabičce vevnitř, je to ale hatmatilkou odbornou anglickou a relé nejsou popsána vůbec. Pokud existuje někde zde na fóru schémátko, budu rád, pokud se někdo podělí.
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Začal bych ořechem spínačky ( dle toho že nepípá na otevřené dveře )
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
To že ti nepípá pípá pri klíčku v zapalování to nemá vliv. Me to občas taky nepipa a startuju v pohode. Zacal bych cerpadlem,pripadne cívkou zapalovani.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
ještě mi napadlo tohle: když neúspěšně točíš motorem (studený motor) a auto nic, zkus vyšroubovat svíčku a s baterkou se mrkni tou dírou na píst. Pokud tam jde benzín uvidíš na pístu hladinku benzínu (v pístu je prohlubeň) tak pokud to tak máš, nehledej problém v imobilizéru, nebo v čerpadle, ale zkus si od někoho půjčit zapalovací modul (jako např. já od Petra) a pokud bude vše OK a nastartuješ na drc, jsi doma...... Já koupil modul na Aukru od firmy Energy za tuším 800,- + poštovný a už asi 3 roky na něj jezdím a v poho
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Děkuji za příspěvky .
S tím "nepípáním" se mi stalo jen dvakrát, co je tento problém aktuální. Cívka zapalování (modul zapalování), jsem měnil na sklonku léta v domnění, že by to mohlo mít vliv na místy nerovnoměrný chod motoru (problematické zapalování). Tehdy jsem vyměnil svíčky, kabely, modul, novou baterii a odezva žádná. To je ale do jiné tématické kolonky . Včera jsem dojel domů (na plyn), zaparkoval na kopci 100m od domu. Zkusil jsem po pár minutách nastartovat a naskočil (oběma klíči, auto startuje vždy na benzín). Dnes dopoledne se mi to nepodařilo ani jedním klíčem. Motor opět pouze točil, ale nenaskočil. Čerpadlo prostě neslyším. Rada ohledně kontroly paliva nad pístem (asi po zkušebním natočení), se mi jeví rozumně. Z vlastních sil ale nebudu umět změřit tlak čerpadla na ventilku . Když ale nedává, těžko nějaký tlak vytvoří. Jedině ho napíchnout oklikou nějak.
S tím "nepípáním" se mi stalo jen dvakrát, co je tento problém aktuální. Cívka zapalování (modul zapalování), jsem měnil na sklonku léta v domnění, že by to mohlo mít vliv na místy nerovnoměrný chod motoru (problematické zapalování). Tehdy jsem vyměnil svíčky, kabely, modul, novou baterii a odezva žádná. To je ale do jiné tématické kolonky . Včera jsem dojel domů (na plyn), zaparkoval na kopci 100m od domu. Zkusil jsem po pár minutách nastartovat a naskočil (oběma klíči, auto startuje vždy na benzín). Dnes dopoledne se mi to nepodařilo ani jedním klíčem. Motor opět pouze točil, ale nenaskočil. Čerpadlo prostě neslyším. Rada ohledně kontroly paliva nad pístem (asi po zkušebním natočení), se mi jeví rozumně. Z vlastních sil ale nebudu umět změřit tlak čerpadla na ventilku . Když ale nedává, těžko nějaký tlak vytvoří. Jedině ho napíchnout oklikou nějak.
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Já mám na čerpadlo udělaný ByPass , takže ho můžu spustit i manuálně , jinak ho spouští RJ
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 0&start=15
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 0&start=15
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
no přinejhorším můžeš vyndat všechny 4 vstřiky s lištou, myslím jsou to 2 šrouby a opatrně vyviklat a vysunout , těsní to jen "O" kroužky na vstřikách..... no a pak si dáš na motor, nejlépe studený hadr , nebo nějaké nadoby a necháš si zatočit startérem se vstřikama venku hned uvidíš jak to maká , pokud nic nebo to jen kape..... čerpadlo nebo relé čerpadla, nebo zasviněný zatuhlý vstřikovače .....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Zdravím vás. Takže k výše popsanému problému, pravda s více jak měsíčním zpožděním.
Potíže se startováním mi odstranili v Bosch servisu Havel v Přerově, kde teda už nebydlím. Jelikož jsem neměl časoprostor vymýšlet jiné alternativy, a protože vím, že Havel vyřeší opravdu vše, dal jsem to k němu. Za dva dny byla Lega opět pojízdná. Podle mnou dodaných detailní informací a dojmů to technik odhadl na vadný snímač klikovky (takový ten káblík na jehož jednom konci konektor a na druhém takový...oříšek-snímač). Výsledek byl "Vadný snímač klikové hřídele", což potvrdila diagnostika.
Vzhledem k tomu, že tento tip zde ani jednou nepadl, lze myslím toto považovat za relativně cenou informaci .
Potíže se startováním mi odstranili v Bosch servisu Havel v Přerově, kde teda už nebydlím. Jelikož jsem neměl časoprostor vymýšlet jiné alternativy, a protože vím, že Havel vyřeší opravdu vše, dal jsem to k němu. Za dva dny byla Lega opět pojízdná. Podle mnou dodaných detailní informací a dojmů to technik odhadl na vadný snímač klikovky (takový ten káblík na jehož jednom konci konektor a na druhém takový...oříšek-snímač). Výsledek byl "Vadný snímač klikové hřídele", což potvrdila diagnostika.
Vzhledem k tomu, že tento tip zde ani jednou nepadl, lze myslím toto považovat za relativně cenou informaci .
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Osobně, bych diagnostikou začal a ne u ní končil. Jinak postrádá smysl, ne?
Já ten snímač už taky měnil právě proto, že to napověděla diagnostika. U mě se to ale projevovalo zatím jen tak, že se rozsvěcovala kontrolka motoru, jinak auto normálně jelo a startovalo.
Já ten snímač už taky měnil právě proto, že to napověděla diagnostika. U mě se to ale projevovalo zatím jen tak, že se rozsvěcovala kontrolka motoru, jinak auto normálně jelo a startovalo.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Ahojte, mal som tuto zavadu:
1. IMOBILIZER
A. PREJAVUJE SA auto nestartuje, po otoceni kluciku v zapalovani sa nerozsvietia kontrolky pri budikoch t.j. nesvieti elektrika, mazanie ..., svietia iba hodiny, radio. Starter v polohe start vobec nepretaca
B. PRICINA najcastejsie chyba citania kodu
C. NAPRAVA - demontovat plasty pod volantom, ja tam mam imobilizer Auto Block do ktoreho ide asi 9 kablov. Sustredil som sa na druhu stranu kablov, ktore idu k spinacej skrinke. Odizolovat kable, spojit zlty kablik od spinaca so zltym kablikom (povodne boli spojene a rozpojili ich pri montazi imobilizera). Treba si pomoct kablikom dlhym cca 10 cm. Zaizolovat. Potom spojit fialovy kablik od spinaca s fialovym kablikom (povodne boli spojene a rozpojili ich pri montazi imobilizera). Zaizolovat. Hotovo.
____________________________________________________________________________________
Leganza 2.0, 98 kW, 1997 250.000 km
A6 2.0 TDI, 2009 150.000 km
1. IMOBILIZER
A. PREJAVUJE SA auto nestartuje, po otoceni kluciku v zapalovani sa nerozsvietia kontrolky pri budikoch t.j. nesvieti elektrika, mazanie ..., svietia iba hodiny, radio. Starter v polohe start vobec nepretaca
B. PRICINA najcastejsie chyba citania kodu
C. NAPRAVA - demontovat plasty pod volantom, ja tam mam imobilizer Auto Block do ktoreho ide asi 9 kablov. Sustredil som sa na druhu stranu kablov, ktore idu k spinacej skrinke. Odizolovat kable, spojit zlty kablik od spinaca so zltym kablikom (povodne boli spojene a rozpojili ich pri montazi imobilizera). Treba si pomoct kablikom dlhym cca 10 cm. Zaizolovat. Potom spojit fialovy kablik od spinaca s fialovym kablikom (povodne boli spojene a rozpojili ich pri montazi imobilizera). Zaizolovat. Hotovo.
____________________________________________________________________________________
Leganza 2.0, 98 kW, 1997 250.000 km
A6 2.0 TDI, 2009 150.000 km
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
No všiml jsem se odezvy, samozřejmě jsem se domníval, že jsi diagnostiku dělal jako první...... tak ta by ti řekla kde je problém, ale auto je ještě "hloupé" a některé závady prostě neeviduje, to se týká kabelů, zapalovacího modulu atd.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Naprosto přesně . Bylo to nesprávně pochopeno. Technik na základě mých indicií odhadl závadu, kterou po příjezdu do servisu potvrdila nezbytná diagnostika. Ta skutečně byla prvním úkonem mechaniků .Richard píše:No všiml jsem se odezvy, samozřejmě jsem se domníval, že jsi diagnostiku dělal jako první...... tak ta by ti řekla kde je problém, ale auto je ještě "hloupé" a některé závady prostě neeviduje, to se týká kabelů, zapalovacího modulu atd.
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.