Můj praktický Orlík
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Můj praktický Orlík
Ahoj příznivci CHEVROLETU a modelu ORLANDO zvlášť.
Rád bych přidal k lepšímu několik praktických "vychytávek" které mi cestování s Orlíkem vylepšují. Mám Orlíka jako všestraného pomocníka a to jak na krátké cesty za nákupy, do práce, s dětmi na kroužky tak se nebojíme cest po Evropě. Při koupi na konci roku 2012 jsem zvolil bílou barvu (z čistě praktického důvodu), s dieselem 120kW a manuální převodovkou. Předem odpovím na otázku, proč jsem si některou výbavu nepořídil originál ?...... cena nebo nesplňovala co potřebuji.
Třeba navigace: vestavěné navigace .. krása .. hned je auto o level dále ....ale ... kdo někdy řešil problém s aktualizací, cestou za hranice běžného dosahu map aj. mi dá za pravdu, že krása jednoduché navigace Garmin ... kde vezmete mapu na SD kartě zasunute a aktulizace je hotova .. super .. a to nemluvím o dostupnosti map
Více komentáře již vložím v každém příspěvku zvlášť.
Ahoj a hodně KM bez nehod a závad.
Pavel
Rád bych přidal k lepšímu několik praktických "vychytávek" které mi cestování s Orlíkem vylepšují. Mám Orlíka jako všestraného pomocníka a to jak na krátké cesty za nákupy, do práce, s dětmi na kroužky tak se nebojíme cest po Evropě. Při koupi na konci roku 2012 jsem zvolil bílou barvu (z čistě praktického důvodu), s dieselem 120kW a manuální převodovkou. Předem odpovím na otázku, proč jsem si některou výbavu nepořídil originál ?...... cena nebo nesplňovala co potřebuji.
Třeba navigace: vestavěné navigace .. krása .. hned je auto o level dále ....ale ... kdo někdy řešil problém s aktualizací, cestou za hranice běžného dosahu map aj. mi dá za pravdu, že krása jednoduché navigace Garmin ... kde vezmete mapu na SD kartě zasunute a aktulizace je hotova .. super .. a to nemluvím o dostupnosti map
Více komentáře již vložím v každém příspěvku zvlášť.
Ahoj a hodně KM bez nehod a závad.
Pavel
- Reklama
Re: Můj praktický Orlík
Tak navigace....
Hned na začátku mi padla do oka schránka pod rádiem.
Vybral jsem si starší pěknou navigaci GARMIN s dostatečně silnou anténou GPS, která nemá problém fungovat i uvnitř schránky.
Z tvrdých desek šanonu jsem vyrobil rámeček. Napájení z USB je napojeno přes spínač, který odpojí navigaci při zavření schránky.
Vše funguje přesně jak potřebuji... když nevím cestu otevřu schránku, naběhne navigace, nastavím cestu a hurá.....
Jednoduché... funkční a za pár kaček.
Hned na začátku mi padla do oka schránka pod rádiem.
Vybral jsem si starší pěknou navigaci GARMIN s dostatečně silnou anténou GPS, která nemá problém fungovat i uvnitř schránky.
Z tvrdých desek šanonu jsem vyrobil rámeček. Napájení z USB je napojeno přes spínač, který odpojí navigaci při zavření schránky.
Vše funguje přesně jak potřebuji... když nevím cestu otevřu schránku, naběhne navigace, nastavím cestu a hurá.....
Jednoduché... funkční a za pár kaček.
Re: Můj praktický Orlík
Vnitřní osvětlení...
Ahoj, hned jak jsem pořídil orlíka jsem si pročítal jak vás trápí osvětlení vnitřních prostorů vozu.
Musím dát za pravdu, že je to opravdu zoufalost. Líbilo se mi řešení s LED jak tady někdo dělal, jen se mi to zdálo zbytečné... tak jsem zapřemýšlel a prohodil modul přední a zadní lampy (musí se protáhnout i příslušné kabílky).... a hle .. možná to takhle mělo být již z výroby.
V předu se rosvítí světlo když se otevřou dveře (volitelně) a osvětlí přední sedačky.. vzadu pak jsou ty dvě čtecí lampičky.
Levné a jednoduché..
Ahoj, hned jak jsem pořídil orlíka jsem si pročítal jak vás trápí osvětlení vnitřních prostorů vozu.
Musím dát za pravdu, že je to opravdu zoufalost. Líbilo se mi řešení s LED jak tady někdo dělal, jen se mi to zdálo zbytečné... tak jsem zapřemýšlel a prohodil modul přední a zadní lampy (musí se protáhnout i příslušné kabílky).... a hle .. možná to takhle mělo být již z výroby.
V předu se rosvítí světlo když se otevřou dveře (volitelně) a osvětlí přední sedačky.. vzadu pak jsou ty dvě čtecí lampičky.
Levné a jednoduché..
Naposledy upravil(a) seidlpav dne pon pro 30, 2013 10:03, celkem upraveno 2 x.
Re: Můj praktický Orlík
Kuchyň na dovolenou....
Není to sice vlastní doplněk auta ale už to k našemu orlíku patří.
Jako velký vyznavač "kempovací" dovolené bez nutnosti se na někoho a něco vázat, jsem se rozhodl využít nosič kol, který dávám na tažné zařízení.
Prostudoval jsem si nabídku "komerčně" vyráběných boxů a nakonec vyrobil něco vlastního... co přečilo naše očekávání.
(těm kteří mi budou argumentovat, že nemám ATEST.... nepotřebuji je to náklad.. stejně jako naložíte kola, invalidní vozík, tašku s harampádím atd)
Vařič, voda, lednice, příborník, potraviny, hrnce ... vše co ke kuchyni patří. Jen zastavíte a uvaříte si co chcete..
Není to sice vlastní doplněk auta ale už to k našemu orlíku patří.
Jako velký vyznavač "kempovací" dovolené bez nutnosti se na někoho a něco vázat, jsem se rozhodl využít nosič kol, který dávám na tažné zařízení.
Prostudoval jsem si nabídku "komerčně" vyráběných boxů a nakonec vyrobil něco vlastního... co přečilo naše očekávání.
(těm kteří mi budou argumentovat, že nemám ATEST.... nepotřebuji je to náklad.. stejně jako naložíte kola, invalidní vozík, tašku s harampádím atd)
Vařič, voda, lednice, příborník, potraviny, hrnce ... vše co ke kuchyni patří. Jen zastavíte a uvaříte si co chcete..
Re: Můj praktický Orlík
střešní nosiče nebo hagusy.....
Ahoj, na toto téma jsem kdysi otevřel i vlastní debatu.. bohužel se nesetkala úplně s pochopením a stala se z ní spíše nabídka běžně vyráběných střešních nosičů.
Střešní nosiče této konstrukce mi ale nevyhovují jak svou montáží tak i v případě ponechání na střeše svým hlukem a navýšenou spotřebou. Kdysi to vymyslel již někdo přede mnou prostě hagusy .... a příčníky s rychlou montáží. Nemusíte se přizpůsobovat rozteči montážních bodů na střeše a naopak dle povahy přepravovaných věcí máte možnost posouvat příčníky od sebe i k sobě. Nevím co vedlo konstruktéry CHEVROLETU, že na auto jako hrom dají čtyři hloupé odlitky pro montáž pevných střešnch nosičů. Nicméně ... pokud nechcete provést větší zásah do karoserie(nýty pro hagusy), jsou tyto montážní body jedinou možností kde kotvit střešní nosič. A tak jsem to provedl i já.. ovšem po svém ....
Pro výrobu jsem potřeboval 4ks vyřazených hagusů z vrakoviště....
Ahoj, na toto téma jsem kdysi otevřel i vlastní debatu.. bohužel se nesetkala úplně s pochopením a stala se z ní spíše nabídka běžně vyráběných střešních nosičů.
Střešní nosiče této konstrukce mi ale nevyhovují jak svou montáží tak i v případě ponechání na střeše svým hlukem a navýšenou spotřebou. Kdysi to vymyslel již někdo přede mnou prostě hagusy .... a příčníky s rychlou montáží. Nemusíte se přizpůsobovat rozteči montážních bodů na střeše a naopak dle povahy přepravovaných věcí máte možnost posouvat příčníky od sebe i k sobě. Nevím co vedlo konstruktéry CHEVROLETU, že na auto jako hrom dají čtyři hloupé odlitky pro montáž pevných střešnch nosičů. Nicméně ... pokud nechcete provést větší zásah do karoserie(nýty pro hagusy), jsou tyto montážní body jedinou možností kde kotvit střešní nosič. A tak jsem to provedl i já.. ovšem po svém ....
Pro výrobu jsem potřeboval 4ks vyřazených hagusů z vrakoviště....
Re: Můj praktický Orlík
Dobrá to práce
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Můj praktický Orlík
Čumím
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Můj praktický Orlík
Tiez som nad niecim takym rozmyslalseidlpav píše:střešní nosiče nebo hagusy.....
Ahoj, na toto téma jsem kdysi otevřel i vlastní debatu.. bohužel se nesetkala úplně s pochopením a stala se z ní spíše nabídka běžně vyráběných střešních nosičů.
Střešní nosiče této konstrukce mi ale nevyhovují jak svou montáží tak i v případě ponechání na střeše svým hlukem a navýšenou spotřebou. Kdysi to vymyslel již někdo přede mnou prostě hagusy .... a příčníky s rychlou montáží. Nemusíte se přizpůsobovat rozteči montážních bodů na střeše a naopak dle povahy přepravovaných věcí máte možnost posouvat příčníky od sebe i k sobě. Nevím co vedlo konstruktéry CHEVROLETU, že na auto jako hrom dají čtyři hloupé odlitky pro montáž pevných střešnch nosičů. Nicméně ... pokud nechcete provést větší zásah do karoserie(nýty pro hagusy), jsou tyto montážní body jedinou možností kde kotvit střešní nosič. A tak jsem to provedl i já.. ovšem po svém ....
Pro výrobu jsem potřeboval 4ks vyřazených hagusů z vrakoviště....
2.0 VCDI LT+ 2013
Re: Můj praktický Orlík
Vypadáto strašně ta krabice vzadu! Funčknost možná good, ale toto užje moc! Kup si rači caravan, ale nekurvi pěkné auto, sry... Můj názor. M
Honda CBR 954 RR Fireblade
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Re: Můj praktický Orlík
Karavan mam , vezmi si karavan a zajed si v srpnu do italie... 40C uvnitr... Varit budes zase venku... Ale diky za nazor...
P
P
Re: Můj praktický Orlík
Účel světí prostředky... Není to sice nijak zvlášť krásný, ale za to velice praktický. Závidím, protože nejsem dost šikovnej na to, abych si něco takovýho vyrobil...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Můj praktický Orlík
Do které části Itálie jezdíšseidlpav píše:Karavan mam , vezmi si karavan a zajed si v srpnu do italie... 40C uvnitr... Varit budes zase venku... Ale diky za nazor...
P
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW
Re: Můj praktický Orlík
Gargano, Todkansko a Lago di Garda.
Re: Můj praktický Orlík
Jestli ta navigace je prakticka,tak bych o tom pochyboval,je umistena moc nizko.
Jestli jedes na dovolenou,a jedes pres Viden,nevim..jesli mas cas se kouknout na navigaci a pustit oci se silnice.
Kdysi jsem mnel, prenosnou navigaci,upevnenou na vetracich a bylo to o drzdku,potom uz jenom na sklo.
Uz jsem to tu nekde psal...aktualizace map tak jednou za pet let.
Jestli jedes na dovolenou,a jedes pres Viden,nevim..jesli mas cas se kouknout na navigaci a pustit oci se silnice.
Kdysi jsem mnel, prenosnou navigaci,upevnenou na vetracich a bylo to o drzdku,potom uz jenom na sklo.
Uz jsem to tu nekde psal...aktualizace map tak jednou za pet let.
Chevrolet Malibu LTZ 2.4 AT..06.2013 EX - Chevrolet Evanda CDX Sport03.2006