leganza - nestartuje - imobilizér?
Moderátor: Blue Lanos
- seky
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob pro 04, 2004 21:55
- Bydliště: Lipany/ Spišské Podhradie
- Kontaktovat uživatele:
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Sú to štandardne dodávané kľúče. To isté mám v Tacume. Jeden kľúč je s integrovaným DO a ten druhý je bez DO. Každý má v sebe cievku imobilizéra. Naštartuješ aj z jedným aj z druhým.
TACUMA 1.6/16V LPG Magic3 , strieborna 92U , JVC KD-R801
- Reklama
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
No mozno starsich modeloch asi uplne standardne nie, v zivote som taky kluc nevidel, a to som teda prebehol leganz az az, kym som jednu svojho casu kupil Ale vsetky boli rocnik 97-99, tak ktovie.seky píše:Sú to štandardne dodávané kľúče. To isté mám v Tacume. Jeden kľúč je s integrovaným DO a ten druhý je bez DO. Každý má v sebe cievku imobilizéra. Naštartuješ aj z jedným aj z druhým.
ex Leganza ´98
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
@conpet: Druhý klíč nemám u sebe a tu fotku jsem dělal kdysi dávno. Ten druhý klíč omrknu, až budu mít příležitost (a vzpomenu si). Jinak díky za instruktáž.
http://www.czdrafel.cz/odlitek-klice-s- ... asob-p1550
Samozřejmě, že ten klíč vlevo se dával až k posledním Leganzám a je to samozřejmě originál, viz např.:feejay píše:Ja som nemal ziadny kluc s dialkovym, dialkove som mal zvlast. Mozno je to nahoda, ale osobne nepoznam nikoho, kto by mal dialkove integrovane na kluci, takze neviem posudit, ci je to vychytavka novsieho modelu, alebo co..
http://www.czdrafel.cz/odlitek-klice-s- ... asob-p1550
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Jj, tak nejak som to aj predpokladal... ale uz som sa s tym nestihol stretnutSlam píše:Samozřejmě, že ten klíč vlevo se dával až k posledním Leganzám a je to samozřejmě originál, viz např.:
http://www.czdrafel.cz/odlitek-klice-s- ... asob-p1550
ex Leganza ´98
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
predtym Škoda 105L, Škoda 120 GLS, Škoda 120L, Škoda reči...
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Ano, je tomu tak i v mé Leganze, včera jsem to otestoval. Takže příště zkusím i druhý klíč.seky píše:Sú to štandardne dodávané kľúče. To isté mám v Tacume. Jeden kľúč je s integrovaným DO a ten druhý je bez DO. Každý má v sebe cievku imobilizéra. Naštartuješ aj z jedným aj z druhým.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Radši jsem nakonec objednal nový spínač kapoty a po jeho výměně už alarm funguje, jak má.Slam píše:Tak dveře mi fungují, ale ta kapota už ne. Co kde mám prosím zkontrolovat (spínač kapoty vepředu mi přijde v pořádku), aby pískala i kapota?
Jinak to, že mi nešla Leganza nastartovat, se mi už nikdy potom nestalo, tak to asi bylo způsobeno nějakým silným vysílačem poblíž, co mi zblbnul imobilizér...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Tak přesně do roka a 6 dní mě ta potvora zase vypekla stejným způsobem!Slam píše:Haló, mám asi stejný problém! Potřeboval bych urgentně poradit, co s tím mám dělat, protože auto mi dnes zůstalo stát u rybníka na kraji města a nerad bych ho tam nechával déle než je nutné... Leganza mě ještě nikdy nenechala na holičkách, AŽ DNES! Ráno v 8:00 bez problému nastartuji na 1 protočení, dojedu 15 km do města, tam parkuji v parkovacím domě do 15:00, pak opět bez sebemenšího náznaku jedu 15 km zpět domů. Tam auto cca 10 minut stojí a jedeme zase 15 km do města, tam stojí auto asi hodinu a pak už tvrdošíjně odmítá naskočit. Po pootočení klíčku v zapalování slyším zřetelně, jak stejně jako vždy zapracuje palivové čerpadlo, startér točí jako blázen, ale auto nechce vůbec naskočit. Po několika pokusech jakoby na cca půl sekundy škytne a tak pořád dokola. Nepamatuji se už, ale během startování mi nyní stále svítí kontrolka SECURITY (tj. imobilizér). Neměla by kontrolka zhasnout, když startuji? v klidu bliká, tak jak má). Zkoušel jsem několikrát odemknout/zamknout klíčkem i dálkovým, ale nic nepomohlo. Moc prosím o pomoc, co s tím?
Jelikož už jsem věděl, o co jde, snažil jsem se mechanickými úkony (viklání, cukání atp.), takže po 15 minutách konečně imobilizér zhasl a já nastartoval. Pak ten den 2x zase bez problému nastartovala, takže mě napadá mechanický kontakt někde na cestě od klíče k imobilizéru, slabá baterka v ovladači, ale ve hře je i nějaký signál rušení, protože se to stalo jen cca 3 km od místa, kde mě to postihlo loni. :-Hm
Naposledy upravil(a) Slam dne úte pro 03, 2013 11:46, celkem upraveno 2 x.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Podle mě s tím problémem nemají nic společného baterky v dálce...... Imobilizér má takovou cívku - anténu okolo zámku spínací skříňky a ta dálkově ( třeba jako u čipovanýho psa) přečte ten kod z čipu v klíči a porovná ho se svým údajem. Pokud je správný povolí startovat pokud ne nepovolí. Problém může být s tou anténou (blbý kontakt, přerušení té antény-cívky) ale nakonec i s celou jednotkou imobilizéru. V čipu v klíči žádný baterky nejsou a údaje z něho načítá ta anténa. Buď funguje, nebo ne.
Když děláš novej klíč, máš dvě možnosti: buď do nového klíče nahrát kod z čipu ze starýho klíče, nebo přes diagnostiku kod povolit v řídící jednotce....
Když děláš novej klíč, máš dvě možnosti: buď do nového klíče nahrát kod z čipu ze starýho klíče, nebo přes diagnostiku kod povolit v řídící jednotce....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Zdravím, pokud bych chtěl od Drafela koupit ten klíč na mou Legu, tak co vše bych musel udělat, aby se spojil ten klíč s mým imobilizerem a alarmem? Mám alarm Cobra, ale bojím se toho, že by nešel imobilizér nebo to dalkové ovladani(alarm).
Mám tento, ale asi starší verze, nicméně dálkový ovladač mám stejný. Mám pouze jeden klíč a jeden dálkový ovladač.
http://www.elcar.cz/klasicke-autoalarmy ... prava.html
Mám tento, ale asi starší verze, nicméně dálkový ovladač mám stejný. Mám pouze jeden klíč a jeden dálkový ovladač.
http://www.elcar.cz/klasicke-autoalarmy ... prava.html
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
podle mě bude originál klíč Daewoo fungovat jen s origo Daewoo řídící jednotkou dálkového ovládání centrálního zamykání a zabezpečení..... Pokud tam máš nějakej alarm s jednotkou dálkového ovládání centrálu, který není origo, ovládání origo klíčem nezprovozníš .......
Způsob jak spárovat origo ovladání v klíči nebo v přívěsku, (např. po výměně baterky) je takový:
-odemknout auto ručně klíčem
-zasunout klíč do zapalování
-zapnout zapalování (nestartovat) a do cca 5 sekund ho vypnout
-několikrát (3-4x) zmáčknout tlačítko zamknout
auto by se mělo zamknout a pokud se budete vrtět spustíte alarm, normálně zmáčkněte talčítko odemknout a dálka by měla být spárována a dále normálně fungovat
Ale POZOR ! mluvím jen o originálních alarmech co byly v Nubirách a Leganzách z výroby. Např. Nubiry prodávané v česku alarm neměly........
Způsob jak spárovat origo ovladání v klíči nebo v přívěsku, (např. po výměně baterky) je takový:
-odemknout auto ručně klíčem
-zasunout klíč do zapalování
-zapnout zapalování (nestartovat) a do cca 5 sekund ho vypnout
-několikrát (3-4x) zmáčknout tlačítko zamknout
auto by se mělo zamknout a pokud se budete vrtět spustíte alarm, normálně zmáčkněte talčítko odemknout a dálka by měla být spárována a dále normálně fungovat
Ale POZOR ! mluvím jen o originálních alarmech co byly v Nubirách a Leganzách z výroby. Např. Nubiry prodávané v česku alarm neměly........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Nakonec jsem dospěl do stádia, kdy mi auta takhle zazlobilo pomalu při každém druhém startování. Nechci to zakřiknout, začal jsem klíčem, kde jsem si všiml, že ten šroubeček je tam úplně na volno, tudíž ten vnitřek nebyl asi často spojen s vlastním kovovým klíčem, který zřejmě slouží i jako anténa. V každém případě pro vyčištění vnitřku klíče, výměny baterie a sešroubování se mi zatím tento problém znovu neobjevil, uvidím dál...Slam píše: Tak přesně do roka a 6 dní mě ta potvora zase vypekla stejným způsobem!
Jelikož už jsem věděl, o co jde, snažil jsem se mechanickými úkony (viklání, cukání atp.), takže po 15 minutách konečně imobilizér zhasl a já nastartoval. Pak ten den 2x zase bez problému nastartovala, takže mě napadá mechanický kontakt někde na cestě od klíče k imobilizéru, slabá baterka v ovladači, ale ve hře je i nějaký signál rušení, protože se to stalo jen cca 3 km od místa, kde mě to postihlo loni. :-Hm
PS: Po výměně baterie v klíči se dosah dálky vůbec nijak nezměnil, jak jsem tajně doufal, pořád je to cca max 1 metr ode dveří řidiče...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Já mám originál přívěsek a dosah je 10 - 15 metru .
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Ten klíč s DO pro Leganzu co prodává Drafel by nepasoval na Tacumu
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Zdravím. Již nějakou krátkou dobu se zde toto téma nepřetřásalo, takže si ho dovolím oživit, protože i u mě se projevují velice podobné potíže, kdy Leganza startuje, ale nenaskočí.
Stále jsem se zde v tomto tématu nedověděl indicie vedoucí možnému řešení. Takže se pokusím konstruktivně popsat můj problém a budu doufat ve štěstí, že s tím někdo z vás, milovníků Leganzy má podobnou zkušenost a bude mě umět aspoň nasměrovat, za což předem děkuji .
Potíž s nenastartováním, kdy Security červeně bliká v druhé poloze klíčku v zapalování i po té, co odpípá a odbliká diagnostika na palubce, řeším již více jak rok. Vámi zmiňované opětovné zkoušení vytahovaní (či lomcování) klíčku ze zapalování nakonec vždy, nejpozději do dvou minut, vedlo k nastartování a nikdy v tom nebylo pravidlo (snad jen při deštivých a vlhkých dnech). Takže jsem to nijak neřešil.
V posledních dnech to však přerostlo ve větší problém. Nejdříve při cestě do Olomouce a stabilní rychlosti cca 90km/h asi 3x během 20ti minut motor,jakoby na zlomek vteřiny, vynechal. Při první zastávce po rozpačitějším nastartování mi zůstala svítit oranžová kontrolka "check". Kontrola motoru, myslím. Po druhé zastávce při nastartování už nesvítila, ale při cestě domů znovu několikrát lehce škublo auto, jako by vynechal motor. To udělal jak při jízdě na plyn, tak i při jízdě na benzín.
Na druhý den před Kaufem, ve 22h a plným kufrem nákupu, jsem už nenastartoval. Kontrolka imobilizéru přestala blikat a zhasla tak, jak má. Neslyšel jsem ono několikrát opakované klasické pípání při poloze klíčku před nastartováním. A to ani při otevření dveří, jak má Leganza ve zvyku. Neslyšel jsem čerpadlo. Motor nenaskočil. Kámoš mě přijel odtáhnout na laně a já to zkusil na dvojku jen tak co kdyby náhodou. Motor naskočil a já odjel domů po svých. Zkoušel jsem to znovu před domem a pak ještě ráno a nastartoval jsem bez potíží (včetně onoho normální pípání). Na hoře na Pustevnách, na Štědrý den, kdy jsme, se se ženou chystali dolů k rodičům opět výpadek a jen na roztažení.
Od té doby jsme ještě zde ve Viganticích a motor naskočí jen při jízdě z kopce.
Několikaminutové odpojení baterie nepomohlo, druhý klíč jsem ještě neměl možnost zkusit, až doma v Přerově. Dálkové otvíraní nemám k dispozici. Dostal jsem k autu dva klasické klíče s čipem (či zde zmiňovanou zabudovanou cívkou), na jednom z nich vysel ovladač na dálkové otvírání,který nefungoval co pamatuji (ani po výměně baterií). Někde zde již byl vyobrazen a myslím, že se standardně dodával k Lanosům, či Nubirám. Kontroloval jsem pojistky v krabičce v motorovém prostoru a nenašel jsem vadu. Relátko vizuálně neposoudím, nevypadají poškozeně.
Osobně se domnívám, že problém, bude někde v elektrice. Spínač kapoty jsem nikdy neřešil, v podstatě se nijak jeho existence nikdy neprojevila a neprojevuje. Baterie je nová 3 měsíce, Banner Uni Bull 50 200. Auto vždy krásně točí.
Pokud mi někdo z vás k tomu může cokoliv smysluplného napsat, budu vděčný. Reagovat mohu skoro obratem, maily kontroluji denně. Všem příznivcům Leganzy přeji příjemné a pohodové svátky, ať vám autíčka předou
Stále jsem se zde v tomto tématu nedověděl indicie vedoucí možnému řešení. Takže se pokusím konstruktivně popsat můj problém a budu doufat ve štěstí, že s tím někdo z vás, milovníků Leganzy má podobnou zkušenost a bude mě umět aspoň nasměrovat, za což předem děkuji .
Potíž s nenastartováním, kdy Security červeně bliká v druhé poloze klíčku v zapalování i po té, co odpípá a odbliká diagnostika na palubce, řeším již více jak rok. Vámi zmiňované opětovné zkoušení vytahovaní (či lomcování) klíčku ze zapalování nakonec vždy, nejpozději do dvou minut, vedlo k nastartování a nikdy v tom nebylo pravidlo (snad jen při deštivých a vlhkých dnech). Takže jsem to nijak neřešil.
V posledních dnech to však přerostlo ve větší problém. Nejdříve při cestě do Olomouce a stabilní rychlosti cca 90km/h asi 3x během 20ti minut motor,jakoby na zlomek vteřiny, vynechal. Při první zastávce po rozpačitějším nastartování mi zůstala svítit oranžová kontrolka "check". Kontrola motoru, myslím. Po druhé zastávce při nastartování už nesvítila, ale při cestě domů znovu několikrát lehce škublo auto, jako by vynechal motor. To udělal jak při jízdě na plyn, tak i při jízdě na benzín.
Na druhý den před Kaufem, ve 22h a plným kufrem nákupu, jsem už nenastartoval. Kontrolka imobilizéru přestala blikat a zhasla tak, jak má. Neslyšel jsem ono několikrát opakované klasické pípání při poloze klíčku před nastartováním. A to ani při otevření dveří, jak má Leganza ve zvyku. Neslyšel jsem čerpadlo. Motor nenaskočil. Kámoš mě přijel odtáhnout na laně a já to zkusil na dvojku jen tak co kdyby náhodou. Motor naskočil a já odjel domů po svých. Zkoušel jsem to znovu před domem a pak ještě ráno a nastartoval jsem bez potíží (včetně onoho normální pípání). Na hoře na Pustevnách, na Štědrý den, kdy jsme, se se ženou chystali dolů k rodičům opět výpadek a jen na roztažení.
Od té doby jsme ještě zde ve Viganticích a motor naskočí jen při jízdě z kopce.
Několikaminutové odpojení baterie nepomohlo, druhý klíč jsem ještě neměl možnost zkusit, až doma v Přerově. Dálkové otvíraní nemám k dispozici. Dostal jsem k autu dva klasické klíče s čipem (či zde zmiňovanou zabudovanou cívkou), na jednom z nich vysel ovladač na dálkové otvírání,který nefungoval co pamatuji (ani po výměně baterií). Někde zde již byl vyobrazen a myslím, že se standardně dodával k Lanosům, či Nubirám. Kontroloval jsem pojistky v krabičce v motorovém prostoru a nenašel jsem vadu. Relátko vizuálně neposoudím, nevypadají poškozeně.
Osobně se domnívám, že problém, bude někde v elektrice. Spínač kapoty jsem nikdy neřešil, v podstatě se nijak jeho existence nikdy neprojevila a neprojevuje. Baterie je nová 3 měsíce, Banner Uni Bull 50 200. Auto vždy krásně točí.
Pokud mi někdo z vás k tomu může cokoliv smysluplného napsat, budu vděčný. Reagovat mohu skoro obratem, maily kontroluji denně. Všem příznivcům Leganzy přeji příjemné a pohodové svátky, ať vám autíčka předou
Naposledy upravil(a) Ujel dne sob pro 28, 2013 12:34, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: leganza - nestartuje - imobilizér?
Kde tam ve Viganticích přebýváš? Mohl bych se zastavit a něco bychom společnými silami zvládli
Tacuma 1.8 + LPG - 72 kW