Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Moderátor: Blue Lanos
Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Ahoj všem Cruzákům, rád bych vám představil toho svého:
Jedná se o rok výroby 2009 s motorem objemu 1.8., současný nájezd 46 000 km.
Spíše bych zde vypíchnul, čím se ten můj liší od sériově vyráběných:
- nechal jsem si zatmavit skla pomocí fólií SunTek - ve předu průhlednost 70%, vzadu 35%
- dále jsem vyměnil žárovky v předních světlometech za Philips Xtreme Vision
- z ebaye jsem si objednal chromované krytky na přední mlhovky a sportovní koncovku výfuku
- a zatím největší změna - auto jsem nechal přestavit na LPG od výrobce LandiRenzo přímo u dealera Chevrolet za 30 000 Kč
Zde je pár údajů o spotřebě (před montáží LPG):
- průměrná spotřeba: 7,4 l (ježdění do práce 4 osoby + ježdění po městě)
- nejvyšší dosažená průměrná spotřeba: 8,2 l (ježdění po městě se zapnutou klimatizací)
- nejnižší dosažená průměrná spotřeba: 6,6 l (dovolená ve Švýcarsku, dáno rychlostními limity 80 km/h po okrskách mimo město, 120 km/h po dálnici a možná také kvalitou benzínu)
- jízda s koly na střeše: 7,9 l (dálková jízda cca 1100 km, 2 osoby, 2 kola na střeše, naložený kufr, zapnutá klimatizace)
Jelikož LPG mám teprve pár dní, budu údaje o spotřebě a chování auta teprve zkoumat.
Jinak jsem s tímto autem již projel velký kus Evropy bez sebemenších problémů (Holandsko, Německo, Švýcarsko, Rakousko).
Moje předchozí auta:
Daewoo Lanos 1.6, r.v. 1997, stále jezdí, vždy byly dodržovány servisní prohlídky, nikde nekoroduje, na krátké popojíždění po městě do obchodu ideální
Chevrolet Aveo 1.4, r.v. 2006, nic moc, malý výkon, spotřeba obdobná jako u Cruze, po čase začala svítit (blikat) kontrolka motoru, přičemž došlo ke znatelnému úbytku výkonu, avšak i s tímto autem jsem projel kus Evropy bez problémů a při návštěvě USA jsem měl to samé jen v automatu
Chevrolet Cruze 1.8, r.v. 2009
V případě, že by měl někdo nějaký dotaz nebo by ho něco zajímalo, nechť se ozve a pokud budu vědět, rád odpovím.
Jirka
Jedná se o rok výroby 2009 s motorem objemu 1.8., současný nájezd 46 000 km.
Spíše bych zde vypíchnul, čím se ten můj liší od sériově vyráběných:
- nechal jsem si zatmavit skla pomocí fólií SunTek - ve předu průhlednost 70%, vzadu 35%
- dále jsem vyměnil žárovky v předních světlometech za Philips Xtreme Vision
- z ebaye jsem si objednal chromované krytky na přední mlhovky a sportovní koncovku výfuku
- a zatím největší změna - auto jsem nechal přestavit na LPG od výrobce LandiRenzo přímo u dealera Chevrolet za 30 000 Kč
Zde je pár údajů o spotřebě (před montáží LPG):
- průměrná spotřeba: 7,4 l (ježdění do práce 4 osoby + ježdění po městě)
- nejvyšší dosažená průměrná spotřeba: 8,2 l (ježdění po městě se zapnutou klimatizací)
- nejnižší dosažená průměrná spotřeba: 6,6 l (dovolená ve Švýcarsku, dáno rychlostními limity 80 km/h po okrskách mimo město, 120 km/h po dálnici a možná také kvalitou benzínu)
- jízda s koly na střeše: 7,9 l (dálková jízda cca 1100 km, 2 osoby, 2 kola na střeše, naložený kufr, zapnutá klimatizace)
Jelikož LPG mám teprve pár dní, budu údaje o spotřebě a chování auta teprve zkoumat.
Jinak jsem s tímto autem již projel velký kus Evropy bez sebemenších problémů (Holandsko, Německo, Švýcarsko, Rakousko).
Moje předchozí auta:
Daewoo Lanos 1.6, r.v. 1997, stále jezdí, vždy byly dodržovány servisní prohlídky, nikde nekoroduje, na krátké popojíždění po městě do obchodu ideální
Chevrolet Aveo 1.4, r.v. 2006, nic moc, malý výkon, spotřeba obdobná jako u Cruze, po čase začala svítit (blikat) kontrolka motoru, přičemž došlo ke znatelnému úbytku výkonu, avšak i s tímto autem jsem projel kus Evropy bez problémů a při návštěvě USA jsem měl to samé jen v automatu
Chevrolet Cruze 1.8, r.v. 2009
V případě, že by měl někdo nějaký dotaz nebo by ho něco zajímalo, nechť se ozve a pokud budu vědět, rád odpovím.
Jirka
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
- Reklama
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát úno 15, 2013 22:11
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Ahoj
Mám orlando 1,8 LTZ .
Díki za info o LPG uvažuji ale pořád se jaksi nemůžu rozhodnout,zdá se mi těch 30 tis. dost
a taky je tu ještě varianta E85.
Budu ještě sledovat tvé poznatky a skušenosti.
Čus
Mám orlando 1,8 LTZ .
Díki za info o LPG uvažuji ale pořád se jaksi nemůžu rozhodnout,zdá se mi těch 30 tis. dost
a taky je tu ještě varianta E85.
Budu ještě sledovat tvé poznatky a skušenosti.
Čus
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
No nechci radit, ale jakmile se budeš furt rozhodovat, zbytečně přicházíš o peníze, já se u Nubi rozhodoval asi 4 roky ale měl jsem k dispozici Feldu na plyn, takže když jsem potřeboval jet někam dál sám, jel jsem Feldou...... Nubi byla jen pro jezdění s celou rodinou.... Pak šla Felda pryč a do Nubi plyn. Ber to tak že já i když nemám systém se vstřiky (jen jednobodý foukání) jezdím s plně obsazeným autem tak za 10 l venku. Ve městě se studeným autem tak 12. Cena je cca 1/2 proti naftě, tak s benzínovým 2.0 jezdím za necelých 5l nafty...... ve městě za 6 Kdybych chtěl sehnat za podobný peníze jezdícího Naftoně musel bych opravdu dost hledat.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Vítej do klubu nejlepší barvy na Cruze
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Ruce pryč od E85, vím o čem mluvím. https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... &start=105obcantomas píše:Ahoj
Mám orlando 1,8 LTZ .
Díki za info o LPG uvažuji ale pořád se jaksi nemůžu rozhodnout,zdá se mi těch 30 tis. dost
a taky je tu ještě varianta E85.
Budu ještě sledovat tvé poznatky a skušenosti.
Čus
Chevy V.I.P. Cruze 1.6 LS Plus Edice 100, 91kw, černá Carbon Flash, přímé sání SIMOTA Racing Sports, Červený interier
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Omlouvám se, vítám tě tady mezi náma. Kde tě můžem vidět?
Chevy V.I.P. Cruze 1.6 LS Plus Edice 100, 91kw, černá Carbon Flash, přímé sání SIMOTA Racing Sports, Červený interier
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Děkuji všem za vřelé přivítání
S autem se pohybuji po Brně a dále potom na tahu mezi Brnem a Náměští nad Oslavou, kam několikrát týdně dojíždím.
Barva se mi také líbí, ještě jsem uvažoval o nalepení rychlých pruhů bílé barvy na kapotu, ale pak jsem si to rozmyslel, jelikož mi auto stojí venku na ulici, tak aby zas moc nelákalo čumily.
Co jsem postřehl po nájezdu na LPG cca 250 km:
- místo rezervy mám 52 l toroidní nádrž, diody ukazují, že je nyní zhruba na polovině (nádrž by se měla plnit na 80% její kapacity)
- průměrná spotřeba dle palubního počítače 7,1 l (jízdy po okrskách a po dálnici, 2 osoby a mimino)
- rezervu nevozím, pouze sadu na opravu pneumatik (v kufru vozím kočár a to bych se s pneumatikou pěkně natahal)
- jakmile se k tomu dostanu, vyfotím, jak to nyní vypadá v motoru a nádrž v kufru
- plnění LPG jsem si nechal dát pod víčko nádrže, aby mi to neprznilo zadní nárazník, taky vyfotím
- LPG se automaticky zapíná, zvýší-li se teplota chladící kapaliny nad 40 °C a otáčky se zvýší nad 2000 ot./min.
- co se týče dynamiky vozu, tak je opravdu o něco nižší, je nutno více přišlápnout plynový pedál, aby akcelerace byla srovnatelná jako při jízdě na benzín, ale do práce nepotřebuji závodit, dnes ale 140 km/h po dálnici naprosto v pohodě
- velký rozdíl jsem pocítil v hluku od motoru, při jízdě na plyn není motor vůbec slyšet
Jelikož obměna benzínu v nádrži již nebude taková a auto stojí i přes zimu venku, nalil jsem do nádrže Aquafobin, který zamezuje tvorbě ledových krystalků v benzínu, a aby se to v nádrži pěkně promíchalo, dočepoval jsem 10 litrů SHELL V Power Nitro+ 100.
O LPG jsem již delší dobu přemýšlel, ptal jsem se na zkušenosti těch, co už na LPG jezdí a jak zde bylo řečeno, čím déle člověk špekuluje, tím utíkají peníze. O E85 mi taky někdo říkal, ale byla to pro mě taková neznámá.
Co se týče návratnosti, při ceně 16,90 Kč/l za plyn a 34,90 Kč/l za benzín (v Náměšti) a nájezdu 20 000 km/rok by návratnost měla být cca za rok, byť spotřeba při jízdě na plyn by měla být vyšší.
Servisní prohlídky LPG:
1 500 km po montáži - kalibrace a seřízení systému, prohlídka je zdarma
potom každých 10 000 km (nebo 1 rok) - cena cca 500 - 600 Kč
K LPG je zvlášť vedená servisní knížka.
Přidávám fotku koncovky výfuku, je trošilinku nakřivo, ale podle té, mě poznáte (cena 12 USD z ebaye, poštovné zdarma, made in china).
S autem se pohybuji po Brně a dále potom na tahu mezi Brnem a Náměští nad Oslavou, kam několikrát týdně dojíždím.
Barva se mi také líbí, ještě jsem uvažoval o nalepení rychlých pruhů bílé barvy na kapotu, ale pak jsem si to rozmyslel, jelikož mi auto stojí venku na ulici, tak aby zas moc nelákalo čumily.
Co jsem postřehl po nájezdu na LPG cca 250 km:
- místo rezervy mám 52 l toroidní nádrž, diody ukazují, že je nyní zhruba na polovině (nádrž by se měla plnit na 80% její kapacity)
- průměrná spotřeba dle palubního počítače 7,1 l (jízdy po okrskách a po dálnici, 2 osoby a mimino)
- rezervu nevozím, pouze sadu na opravu pneumatik (v kufru vozím kočár a to bych se s pneumatikou pěkně natahal)
- jakmile se k tomu dostanu, vyfotím, jak to nyní vypadá v motoru a nádrž v kufru
- plnění LPG jsem si nechal dát pod víčko nádrže, aby mi to neprznilo zadní nárazník, taky vyfotím
- LPG se automaticky zapíná, zvýší-li se teplota chladící kapaliny nad 40 °C a otáčky se zvýší nad 2000 ot./min.
- co se týče dynamiky vozu, tak je opravdu o něco nižší, je nutno více přišlápnout plynový pedál, aby akcelerace byla srovnatelná jako při jízdě na benzín, ale do práce nepotřebuji závodit, dnes ale 140 km/h po dálnici naprosto v pohodě
- velký rozdíl jsem pocítil v hluku od motoru, při jízdě na plyn není motor vůbec slyšet
Jelikož obměna benzínu v nádrži již nebude taková a auto stojí i přes zimu venku, nalil jsem do nádrže Aquafobin, který zamezuje tvorbě ledových krystalků v benzínu, a aby se to v nádrži pěkně promíchalo, dočepoval jsem 10 litrů SHELL V Power Nitro+ 100.
O LPG jsem již delší dobu přemýšlel, ptal jsem se na zkušenosti těch, co už na LPG jezdí a jak zde bylo řečeno, čím déle člověk špekuluje, tím utíkají peníze. O E85 mi taky někdo říkal, ale byla to pro mě taková neznámá.
Co se týče návratnosti, při ceně 16,90 Kč/l za plyn a 34,90 Kč/l za benzín (v Náměšti) a nájezdu 20 000 km/rok by návratnost měla být cca za rok, byť spotřeba při jízdě na plyn by měla být vyšší.
Servisní prohlídky LPG:
1 500 km po montáži - kalibrace a seřízení systému, prohlídka je zdarma
potom každých 10 000 km (nebo 1 rok) - cena cca 500 - 600 Kč
K LPG je zvlášť vedená servisní knížka.
Přidávám fotku koncovky výfuku, je trošilinku nakřivo, ale podle té, mě poznáte (cena 12 USD z ebaye, poštovné zdarma, made in china).
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6270
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Tak vítám krajana a doufám, že se brzo potkáme
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
ááá vítám také krajana
Moc pěkná barva a pěkné auti,ať slouží dlouho a přeji mnoho šťastných km
Moc pěkná barva a pěkné auti,ať slouží dlouho a přeji mnoho šťastných km
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
vítám krajana....krásná barvička, taky moc pěkná ta modrá
V Náměšti to znám, jsem tam bydlela 18let! Ale už se tam toho hodně změnilo, spousta lidí co jsem znala, už je pryč.....ale ráda zavzpomínám...
V Náměšti to znám, jsem tam bydlela 18let! Ale už se tam toho hodně změnilo, spousta lidí co jsem znala, už je pryč.....ale ráda zavzpomínám...
Nyní: Citroen C4 Grand Picaso, 1,6 BlueHDI, 88kW, MAN6, vínová
Bývalo:
VW Golf VII, 1,2TSI, 77kW, šedá
Opel Signum 2.2, 2004, benzín, stříbrný
Chevrolet Cruze HB, edice WTCC 1,6, 91kw
BMW 525d, r.2003
Sen: no toho je!! :-)
Bývalo:
VW Golf VII, 1,2TSI, 77kW, šedá
Opel Signum 2.2, 2004, benzín, stříbrný
Chevrolet Cruze HB, edice WTCC 1,6, 91kw
BMW 525d, r.2003
Sen: no toho je!! :-)
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Ahoj,vitej v klubu.Mam Cruze sw 1.8 LTZ LPG,koupeno jako predvadecka z IM-EXPO Plzen.LPG uz tam bylo Lovato.
Jinak na tu prumernou a aktualni spotrebu z palubaku se moc nedivej,ridici jednotka je oblbnuta.Me to zere 9-10L LPG/100km,ale neloudam se,jezdim svizneji,protoze jak si psal,na vykonu to jde poznat.Musi se vice slapat na pedal..
Jinak co se tyka vykonu,tak mi bylo receno v Plzni,ze kdyz jezdis do 4500 ot./min,tak to spaluje LPG a nad 4500ot./min zase benzin.Nevim jestli to mas u tveho systemu stejne,ale prijde mi to celkem na nic,kdyz nejvyssi vykon je u 6200ot./min.No,ale do tech 4500 ot./min se da taky jezdit dost svizne.Parkrat jsem prave jel sportovni jizdu a tocil do maxima a palivomer mi opravdu klesnul..
Jinak na tu prumernou a aktualni spotrebu z palubaku se moc nedivej,ridici jednotka je oblbnuta.Me to zere 9-10L LPG/100km,ale neloudam se,jezdim svizneji,protoze jak si psal,na vykonu to jde poznat.Musi se vice slapat na pedal..
Jinak co se tyka vykonu,tak mi bylo receno v Plzni,ze kdyz jezdis do 4500 ot./min,tak to spaluje LPG a nad 4500ot./min zase benzin.Nevim jestli to mas u tveho systemu stejne,ale prijde mi to celkem na nic,kdyz nejvyssi vykon je u 6200ot./min.No,ale do tech 4500 ot./min se da taky jezdit dost svizne.Parkrat jsem prave jel sportovni jizdu a tocil do maxima a palivomer mi opravdu klesnul..
Škoda Fabia 1.4MPI r.2000 - bylo
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Jeste k te spotrebe.Tu merim od nadrze do nadrze kolik najedu a vydelim..A k ukazateli stavu LPG ten je hodne informativni,spise slouzi k prepnuti.Ale to mi taky rikali uz v Plzni.Ty zelene diody mizi hodne rychle a na cervenou ujedu treba 150-200km.Jinak mel jsem problem s nadrzi,slo mi natankovat pouze 38L a ma se natankovat 48L (toroid mam 59L).Ze zaruky mi vymenili multiventil a vse je OK.
Škoda Fabia 1.4MPI r.2000 - bylo
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
papin píše:Jeste k te spotrebe.Tu merim od nadrze do nadrze kolik najedu a vydelim..A k ukazateli stavu LPG ten je hodne informativni,spise slouzi k prepnuti.Ale to mi taky rikali uz v Plzni.Ty zelene diody mizi hodne rychle a na cervenou ujedu treba 150-200km.Jinak mel jsem problem s nadrzi,slo mi natankovat pouze 38L a ma se natankovat 48L (toroid mam 59L).Ze zaruky mi vymenili multiventil a vse je OK.
Tak to bych se tě ještě zeptal, zda-li máš aktivní kontrolku LPG, která se nachází vpravo od kontrolky otevřených dveří? Já ji tedy aktivní nemám, že prý to nejde.
Chevrolet CRUZE r.v. 2009, 1.8 LT + LPG LandiRenzo
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
Chevrolet AVEO r.v. 2006, 1.4
Daewoo LANOS r.v. 1997, 1.6
Re: Chevrolet CRUZE 1.8 LT + LPG
Taky jsem si ji vsiml,ale ta je funkcni jen,kdyz mas LPG z vyroby.V jinych zemich to tak je.Me taky nefunguje,ale bylo by to lepsi,kdyby to napojili na ni .
Škoda Fabia 1.4MPI r.2000 - bylo
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je
Kia Pro_ceed 2.0crdi r.2008 - bylo
Volvo v50 2.0d r.2008 - bylo
Chevrolet Cruze sw 1.8 LTZ,LPG r.2013 - prodáno
Volvo XC90 D5 Summum r.2003 - je