Zatekanie cez kurenie
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Zatekanie cez kurenie
Caute mam Daewoo Nubiru 99 2.0.Mam problem zo zatekanim,ked prsi tak mam mokry kobercek pri spolujazdcovy a hlavne ked pustim kurenie tak mi vyteka voda spod pristrojovky.Dakujem za vsetky rady.
- Reklama
Re: Zatekanie cez kurenie
je samozřejmé, že při dešti ti nateče voda do topení a musí taky někudy vytéct, je tam odpad a vychází za motorem zhruba ve středu vozu tak ho zkus pročistit aby to mohlo odtékat tam kam má.....
Stejně tak i když máš puštěnou klimu, tak to tamtudy také odtéká....
Ale někdy když teče radiator topení, teče taky na koberec........
Stejně tak i když máš puštěnou klimu, tak to tamtudy také odtéká....
Ale někdy když teče radiator topení, teče taky na koberec........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: Zatekanie cez kurenie
A aky je ktomu pristup ako sa ktomu dostanem nenasiel by sa nejaky obrazok.dakujem
Re: Zatekanie cez kurenie
Zkus si stahnout manual:
http://ulozto.cz/xMWQprh/daewoo-nubira-1998-1999-pdf
Je to pro motor 2.0 ale karoserie je stejna
http://ulozto.cz/xMWQprh/daewoo-nubira-1998-1999-pdf
Je to pro motor 2.0 ale karoserie je stejna
Daewoo Nubira 1.6 16V kombi SX, tmavozelena
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Škoda Octavia II FL kombi, 1.9 TDI bílá
+ Letajici Cihla - Opel Ascona 1.8 KAT, "modra-metal", hatchback
+ Daewoo Racer 1.5 sedan `94, stříbrná; nyní v autinebi.
Re: Zatekanie cez kurenie
Ja mam tiez 2.0 benzin 99 rok
- maledivy1967
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
- Bydliště: Krupina, Slovensko
Re: Zatekanie cez kurenie
Na mojej Nubire po asi 30 km prejdených ked sa motor zohreje na normál teplotu /asi v strede teplomeru/ tak od motoru cítim v aute taký pach aj ked nemám zapnutý ventilátor kúrenia. Auto má aj LPG. Voda v chladiči sa nestráca. Poraďte, čo to môže biť?
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Re: Zatekanie cez kurenie
To se ti zahřívá dlouho, já mám po 3 km ručičku tam kde má být tedy cce 1mm pod půlkou.... asi máš v háji termostat....
mě taky něco lehce smrdí z topení , jakoby magi a udělá to vždy když zatopím, za půl minuty už nic necítím, desinfioval jsem klimu, ale na topení to nepomohlo....
mě taky něco lehce smrdí z topení , jakoby magi a udělá to vždy když zatopím, za půl minuty už nic necítím, desinfioval jsem klimu, ale na topení to nepomohlo....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- maledivy1967
- Příspěvky: 46
- Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
- Bydliště: Krupina, Slovensko
Re: Zatekanie cez kurenie
Zdravím,
dnes som sa išiel previesť asi 30km. Po 3 km začala mierne hriať, ručička teplomeru išla na štvrtinku maima (25% maxima). Po 7 km už kúrila celkom dobre a ručička teplomera išla asi na 45% maxima, tak aj ostala. Dnes som už nepociťoval dáky smrad ako zhoreniny, tak to bude asi dobré. Ked išiel pach tak som stál 15 minút v zácpe ale nepametám si kolko ukazoval teplomer.
Kde sa ten termostat nachádza? Ako by som ho otestoval? Ked motor sa zahreje, vtedy termostat zopne alebo rozopne? Chcem otestovať či mi zapína ventilátory na chladiči, ako na to? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
dnes som sa išiel previesť asi 30km. Po 3 km začala mierne hriať, ručička teplomeru išla na štvrtinku maima (25% maxima). Po 7 km už kúrila celkom dobre a ručička teplomera išla asi na 45% maxima, tak aj ostala. Dnes som už nepociťoval dáky smrad ako zhoreniny, tak to bude asi dobré. Ked išiel pach tak som stál 15 minút v zácpe ale nepametám si kolko ukazoval teplomer.
Kde sa ten termostat nachádza? Ako by som ho otestoval? Ked motor sa zahreje, vtedy termostat zopne alebo rozopne? Chcem otestovať či mi zapína ventilátory na chladiči, ako na to? Ďakujem za prípadnú odpoveď.
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Re: Zatekanie cez kurenie
Nastartuj studený motor a nech ho běžet pak šahej rukou na tu horní gumovou hadici co vede od termostatu do chladiče (na pravé straně) motor se normálně ohřívá ručička teploměru stoupá, ale ta hadice musí být studená (max. u termostatu vlažná u chladiče studená) jakmile se motor zahřeje (tak 1mm před půlkou) otevře se termostat a hadice je najednou horká .... musí to být opravdu náhle..... když ta hadice se ohřívá postupně s motorem je vadný termostat - nedovírá, pomúže jen výměna !
No a pokud je vše OK nech ještě motor chvíli běžet a měly by se zapnout ventilátory. ty můžeš zkusit i tak že zapneš klimu, ventilátory se rozběhnou vždy, ale když to necháš na volnoběh ohřát máš jistotu že je vše v pořádku, pokud by se nic nerozběhlo a ručička šla nad půlku do červenýho tak větráky asi nejdou
No a pokud je vše OK nech ještě motor chvíli běžet a měly by se zapnout ventilátory. ty můžeš zkusit i tak že zapneš klimu, ventilátory se rozběhnou vždy, ale když to necháš na volnoběh ohřát máš jistotu že je vše v pořádku, pokud by se nic nerozběhlo a ručička šla nad půlku do červenýho tak větráky asi nejdou
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502