Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando a LPG
Presne tak Proto mam automat v benzinu, ale pri najezdu 15t/rok + - to nejak neresim.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Re: Orlando a LPG
a to zle startovani po dlouhe jizde pri vysokych otackach. Nikoho nic nenapada ?
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
.. asi tu malokto jazdime dlho na vysokych otackach .. tu kazdy skor ide na spotrebu ..
Mne u Holcika radili nejaku dobu pred zastavenim prepnut na benzin aby sa akoze startovalo s cerstvym benzinom .. samozrejme nie benzinom z Tesca .. skor skusit natankovat nejaky fajnovejsi
Mne startuje ok .. len ma snahu dusit motor pri pokuse vyrazit hned po nastartovani .. tak vyrazam 10-15 sek po nastartovani
Mne u Holcika radili nejaku dobu pred zastavenim prepnut na benzin aby sa akoze startovalo s cerstvym benzinom .. samozrejme nie benzinom z Tesca .. skor skusit natankovat nejaky fajnovejsi
Mne startuje ok .. len ma snahu dusit motor pri pokuse vyrazit hned po nastartovani .. tak vyrazam 10-15 sek po nastartovani
2011 Cruze HB 1,8 LTZ Silver Metalic + LPG Technology Gas/V-Lube
Re: Orlando a LPG
Tam je vzdy cerstvy benzin, lebo cerpadlo toci stale dookola benzin, cez prepadove potrubie.ta3s píše: ... aby sa akoze startovalo s cerstvym benzinom ...
To mozno platilo, na stare S120, pred vypnutim motora sa prepinalo na benzin, aby sa zaplnil karburator.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Orlando a LPG
no prosim .. a zas som mudrejsi .. .. to dookola znamena ze cerpadlo toci benzin cez prepadove potrubie az naspat do benzinovej nadrze ?
2011 Cruze HB 1,8 LTZ Silver Metalic + LPG Technology Gas/V-Lube
Re: Orlando a LPG
Presne tak, benzin sa toci stale do okola, cez prepadove potrubie.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Orlando a LPG
Pokial nemas urobene odpojenie cerpadla pri prepnuti na LPG.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Orlando a LPG
To mas pravdu. No na sekvencnom vstrekovani to uz niektorym prepina postupne po valcoch a nie naraz ako to je pri podtlaku.kesko píše:Pokial nemas urobene odpojenie cerpadla pri prepnuti na LPG.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Orlando a LPG
Jak to tu čtu, tak mi to připadá, že ten Holčík je na tý svý Autoklinice spíš pacient, když si na ty přestavby všichni pořád jenom stěžujete...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
- vasa.prokop
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Chtěl bych tímto po delší době pozdravit zdejší majitele Orlanda.
Povím Vám příběh o Plynu, slibech, závazcích a zklamání.
Byl jednou jeden taxikář, který si chtěl pořídit nové auto. Tu mu padlo do oka Orlando. Jelikož taxikář byl spokojeným uživatelem plynových automobilů zašel se k prodejci podívat na vysněný kočár a poptat se na možnost přestavby.
Mile byl taxikář uvítán a byl mu mazán med kolem huby. "Ano samozřejmě kupte si naše auto je skvělé zářivé i na plyn Vám jej povolíme přestavět, avšak máme 3 podmínky. Za prvé, necháte si auto přestavět v námi určené firmě, za druhé budete k nám jezdit na garanční prohlídky a za třetí nikde o tom že jsme Vám povolili plyn nepovedeme záznam, Jsme přeci kamarádi a kdyby se to dozvěděl Boss z Prahy bylo by zle.
I Nechal se taxikář obalamutit a přistoupil na čestné Džentlmenské slovo, neb věřil, že slušní lidé stále na světě existují. Potřásl si rukou s panem prodejcem, odvezl si svého Orlíka a spokojeně jezdil. Mrzelo ho sice, že každých 15 tisíc kilometrů musí na prohlídky, které jsou třikrát dražší, než byl zvyklý u svého opraváře, nicméně ctil dohodu a hřálo ho vědomí, že má přece svou dohodu.
Po dvou letech a 97 tisících kilometrech se Orlíkovi udělalo zle, třásl se jako sulc a nechtělo se mu nastartovat, a palubní deska blikala jako na Matějské.
I vylekal se taxikář a vzal ho k panu prodejci, aby ho vyléčil a byl velice rád, že jezdil na garanční prohlídky a že do sta tisíc kilometrů mu hodný pan prodejce pomůže v rámci reklamace.
Jaké však bylo taxikářovo zděšení, když se od pana prodejce dozvěděl, že mu tuto opravu jako záruku neuzná, jelikož auto jezdilo na plyn. Jal se tedy zjišťovat informace a hledat podobně postižená Orlanda. Tu jednou došel k firmě která mu LPG montovala.
"vám to ujelo sto tisíc kilometrů?" byla první reakce. "to se tedy divím, Orlanda vydrží něco kolem 50 tisíc a pak je třeba opravit hlavu".
Nezbývalo taxikáři než se vrátit zpět k panu prodejci a pokusit se s ním dohodnout alespoň na snížené ceně opravy. Marně apeloval na dohodu a marně nabízel kompromisy.
"Hahá" smál se pan prodejce kam bychom přišli, kdybychom každému obejdovi, kterému jsme něco naslibovali ty sliby plnily." A opovažte se o tom někde mluvit, kdyby se dozvěděl náš Boss, že ačkoliv tam byl plyn, tak to prošlo všemi garančními prohlídkami, mohli bychom z toho mít velké potíže."
"Tak mi alespoň neúčtujte práci a materiál zaplatím."
"tak to prrr" na těch 4 tisících za opravu je založený celý náš business plán a tímto neomaleným požadavkem nám rušíte naše kruhy"
Vzal tedy taxikář klíče, sedl do auta a odjel ke svému opraváři a svěřil Orlíka do jeho péče.
Konec tento příběh zatím nemá, neb Orlík bude vyléčen nejspíše příští týden.
Z tohoto příběhu vyplývá několik Ponaučení.
Za prvé: Nikdy nevěřte na džentlmenské dohody, nevěřte planým slibům, neb doba poctivých a čestných lidí už dávno pominula a podání ruky dnes již nic neznamená.
Za druhé: Pokud máte auto Orlando přestavěno na plyn, je zcela zbytečné jezdit na předražené garanční prohlídky, jelikož s vámi prodejce stejně vyrazí dveře.
A za třetí: pečlivě sledujte chování svého Orlíka a jakmile zjistíte že ráno hůř startuje, dochází u něj k poklesu výkonu a sem tam bezdůvodně poblikává ikonka ASR, budou to patrně první příznaky blížící se opravy hlavy motoru.
Tento příběh sponzoruje AUTOSALON HOREČKA
Povím Vám příběh o Plynu, slibech, závazcích a zklamání.
Byl jednou jeden taxikář, který si chtěl pořídit nové auto. Tu mu padlo do oka Orlando. Jelikož taxikář byl spokojeným uživatelem plynových automobilů zašel se k prodejci podívat na vysněný kočár a poptat se na možnost přestavby.
Mile byl taxikář uvítán a byl mu mazán med kolem huby. "Ano samozřejmě kupte si naše auto je skvělé zářivé i na plyn Vám jej povolíme přestavět, avšak máme 3 podmínky. Za prvé, necháte si auto přestavět v námi určené firmě, za druhé budete k nám jezdit na garanční prohlídky a za třetí nikde o tom že jsme Vám povolili plyn nepovedeme záznam, Jsme přeci kamarádi a kdyby se to dozvěděl Boss z Prahy bylo by zle.
I Nechal se taxikář obalamutit a přistoupil na čestné Džentlmenské slovo, neb věřil, že slušní lidé stále na světě existují. Potřásl si rukou s panem prodejcem, odvezl si svého Orlíka a spokojeně jezdil. Mrzelo ho sice, že každých 15 tisíc kilometrů musí na prohlídky, které jsou třikrát dražší, než byl zvyklý u svého opraváře, nicméně ctil dohodu a hřálo ho vědomí, že má přece svou dohodu.
Po dvou letech a 97 tisících kilometrech se Orlíkovi udělalo zle, třásl se jako sulc a nechtělo se mu nastartovat, a palubní deska blikala jako na Matějské.
I vylekal se taxikář a vzal ho k panu prodejci, aby ho vyléčil a byl velice rád, že jezdil na garanční prohlídky a že do sta tisíc kilometrů mu hodný pan prodejce pomůže v rámci reklamace.
Jaké však bylo taxikářovo zděšení, když se od pana prodejce dozvěděl, že mu tuto opravu jako záruku neuzná, jelikož auto jezdilo na plyn. Jal se tedy zjišťovat informace a hledat podobně postižená Orlanda. Tu jednou došel k firmě která mu LPG montovala.
"vám to ujelo sto tisíc kilometrů?" byla první reakce. "to se tedy divím, Orlanda vydrží něco kolem 50 tisíc a pak je třeba opravit hlavu".
Nezbývalo taxikáři než se vrátit zpět k panu prodejci a pokusit se s ním dohodnout alespoň na snížené ceně opravy. Marně apeloval na dohodu a marně nabízel kompromisy.
"Hahá" smál se pan prodejce kam bychom přišli, kdybychom každému obejdovi, kterému jsme něco naslibovali ty sliby plnily." A opovažte se o tom někde mluvit, kdyby se dozvěděl náš Boss, že ačkoliv tam byl plyn, tak to prošlo všemi garančními prohlídkami, mohli bychom z toho mít velké potíže."
"Tak mi alespoň neúčtujte práci a materiál zaplatím."
"tak to prrr" na těch 4 tisících za opravu je založený celý náš business plán a tímto neomaleným požadavkem nám rušíte naše kruhy"
Vzal tedy taxikář klíče, sedl do auta a odjel ke svému opraváři a svěřil Orlíka do jeho péče.
Konec tento příběh zatím nemá, neb Orlík bude vyléčen nejspíše příští týden.
Z tohoto příběhu vyplývá několik Ponaučení.
Za prvé: Nikdy nevěřte na džentlmenské dohody, nevěřte planým slibům, neb doba poctivých a čestných lidí už dávno pominula a podání ruky dnes již nic neznamená.
Za druhé: Pokud máte auto Orlando přestavěno na plyn, je zcela zbytečné jezdit na předražené garanční prohlídky, jelikož s vámi prodejce stejně vyrazí dveře.
A za třetí: pečlivě sledujte chování svého Orlíka a jakmile zjistíte že ráno hůř startuje, dochází u něj k poklesu výkonu a sem tam bezdůvodně poblikává ikonka ASR, budou to patrně první příznaky blížící se opravy hlavy motoru.
Tento příběh sponzoruje AUTOSALON HOREČKA
- Orlando Tour
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon pro 10, 2012 20:58
- Bydliště: Brno okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Každopádně problémy nezávidím,
co mě však zaráží nejvíc je reakce firmy co Ti dělala montáž. Navíc reakce,že Orlandu odchází hlava po 50 tis je dost zavádějící. Rád bych věděl kolik Orland na LPG dělaných u nich najelo více než 50 tis. A pokud už takovou informaci věděli pak je dost problém,že Tě na to neupozornili a ještě nabízeli záruku. Já mám na lpg již přes 600 tis na 3tím autě u stejného montéra a vždy 100% jednání. Přeji mnoho dalších km bez problémů a pryč od podvodníků.
co mě však zaráží nejvíc je reakce firmy co Ti dělala montáž. Navíc reakce,že Orlandu odchází hlava po 50 tis je dost zavádějící. Rád bych věděl kolik Orland na LPG dělaných u nich najelo více než 50 tis. A pokud už takovou informaci věděli pak je dost problém,že Tě na to neupozornili a ještě nabízeli záruku. Já mám na lpg již přes 600 tis na 3tím autě u stejného montéra a vždy 100% jednání. Přeji mnoho dalších km bez problémů a pryč od podvodníků.
VW Caddy 1,4 i LPG 402 000 km jezdí dosud
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
Škoda Fabia 1,4 Mpi LPG 140000 km jezdí dosud
VW Caddy 1,4 i LPG 130 000
Chevrolet Orlando LTZ bílá 1,8 , LPG od http://www.autolpg.cz/
spotřeba: https://www.spritmonitor.de/en/detail/547386.html
www.brnolowcost.com
www.dobresyry.cz
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6270
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Orlando a LPG
Pěkné čtení, skoro jako román na pokračování Jinak nezávidím tyhle trable a taktéž neférovost od Horečky Osobně pokud je vše pravda jak píšeš, tak bych mu v Praze zatopil pokud máš aspoň nějaké podklady
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Orlando a LPG
vasa.prokop píše:Chtěl bych tímto po delší době pozdravit zdejší majitele Orlanda.
Povím Vám příběh o Plynu, slibech, závazcích a zklamání.
Byl jednou jeden taxikář, který si chtěl pořídit nové auto. Tu mu padlo do oka Orlando. Jelikož taxikář byl spokojeným uživatelem plynových automobilů zašel se k prodejci podívat na vysněný kočár a poptat se na možnost přestavby.
Mile byl taxikář uvítán a byl mu mazán med kolem huby. "Ano samozřejmě kupte si naše auto je skvělé zářivé i na plyn Vám jej povolíme přestavět, avšak máme 3 podmínky. Za prvé, necháte si auto přestavět v námi určené firmě, za druhé budete k nám jezdit na garanční prohlídky a za třetí nikde o tom že jsme Vám povolili plyn nepovedeme záznam, Jsme přeci kamarádi a kdyby se to dozvěděl Boss z Prahy bylo by zle.
I Nechal se taxikář obalamutit a přistoupil na čestné Džentlmenské slovo, neb věřil, že slušní lidé stále na světě existují. Potřásl si rukou s panem prodejcem, odvezl si svého Orlíka a spokojeně jezdil. Mrzelo ho sice, že každých 15 tisíc kilometrů musí na prohlídky, které jsou třikrát dražší, než byl zvyklý u svého opraváře, nicméně ctil dohodu a hřálo ho vědomí, že má přece svou dohodu.
Po dvou letech a 97 tisících kilometrech se Orlíkovi udělalo zle, třásl se jako sulc a nechtělo se mu nastartovat, a palubní deska blikala jako na Matějské.
I vylekal se taxikář a vzal ho k panu prodejci, aby ho vyléčil a byl velice rád, že jezdil na garanční prohlídky a že do sta tisíc kilometrů mu hodný pan prodejce pomůže v rámci reklamace.
Jaké však bylo taxikářovo zděšení, když se od pana prodejce dozvěděl, že mu tuto opravu jako záruku neuzná, jelikož auto jezdilo na plyn. Jal se tedy zjišťovat informace a hledat podobně postižená Orlanda. Tu jednou došel k firmě která mu LPG montovala.
"vám to ujelo sto tisíc kilometrů?" byla první reakce. "to se tedy divím, Orlanda vydrží něco kolem 50 tisíc a pak je třeba opravit hlavu".
Nezbývalo taxikáři než se vrátit zpět k panu prodejci a pokusit se s ním dohodnout alespoň na snížené ceně opravy. Marně apeloval na dohodu a marně nabízel kompromisy.
"Hahá" smál se pan prodejce kam bychom přišli, kdybychom každému obejdovi, kterému jsme něco naslibovali ty sliby plnily." A opovažte se o tom někde mluvit, kdyby se dozvěděl náš Boss, že ačkoliv tam byl plyn, tak to prošlo všemi garančními prohlídkami, mohli bychom z toho mít velké potíže."
"Tak mi alespoň neúčtujte práci a materiál zaplatím."
"tak to prrr" na těch 4 tisících za opravu je založený celý náš business plán a tímto neomaleným požadavkem nám rušíte naše kruhy"
Vzal tedy taxikář klíče, sedl do auta a odjel ke svému opraváři a svěřil Orlíka do jeho péče.
Konec tento příběh zatím nemá, neb Orlík bude vyléčen nejspíše příští týden.
Z tohoto příběhu vyplývá několik Ponaučení.
Za prvé: Nikdy nevěřte na džentlmenské dohody, nevěřte planým slibům, neb doba poctivých a čestných lidí už dávno pominula a podání ruky dnes již nic neznamená.
Za druhé: Pokud máte auto Orlando přestavěno na plyn, je zcela zbytečné jezdit na předražené garanční prohlídky, jelikož s vámi prodejce stejně vyrazí dveře.
A za třetí: pečlivě sledujte chování svého Orlíka a jakmile zjistíte že ráno hůř startuje, dochází u něj k poklesu výkonu a sem tam bezdůvodně poblikává ikonka ASR, budou to patrně první příznaky blížící se opravy hlavy motoru.
Tento příběh sponzoruje AUTOSALON HOREČKA
Tak to je pěkně strašidelná pohádka brrrrr Zajímalo by mě jestli se ta závada týká pouze Orlanda nebo 1.8 eco tec obecně
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
- vasa.prokop
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Jestli se to týká těch motorů se ukáže až časem, až začnou ostatní uživatelé najíždět tyhle kilometry. Jinak poslední info od mého opraváře je, že ta sranda bude stát do 10.000,- se vším všudy. v tom "nejmenovaném" salónu mi to napočítal skoro na 14 tisíc. ...nejde mi ani tak o ten rozdíl, ale o ten přístup. Kdyby řekl, tak dobře započítáme díly a práci si nebudeme počítat, tak by nebylo o čem dále diskutovat. mohl mít více méně spokojeného zákazníka a pokračující garančky a to ani nemluvím o tom, že za chvíli bude pomalu čas dělat rozvody.
Takhle díky neochotě má akorát ostudu a jednoho velice naštvaného bývalého zákazníka.
Někde jsem zaslechl dobrou poučku: "můžou se mnou "vyjebat" pouze dvakrát ... poprvé a naposledy.
toho se asi budu muset začít držet, protože už mě ta má naivita začíná štvát.
Takhle díky neochotě má akorát ostudu a jednoho velice naštvaného bývalého zákazníka.
Někde jsem zaslechl dobrou poučku: "můžou se mnou "vyjebat" pouze dvakrát ... poprvé a naposledy.
toho se asi budu muset začít držet, protože už mě ta má naivita začíná štvát.
Re: Orlando a LPG
Postúp ako námet do "černých ovcí"
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )