Lieta tu niekto?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Re: Lieta tu niekto?
Pošlem ti PM ...lebo to už hraničí s terorizmom
Pozriem moje postupy k 777 ...možno ti ich pošlem
Pozriem moje postupy k 777 ...možno ti ich pošlem
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
- Reklama
Re: Lieta tu niekto?
A môžeme si ísť nejakú "triple seven" vyzdvihnúť na letisko
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Lieta tu niekto?
The Basic Tutorial
http://www.youtube.com/watch?v=BBou2zJX ... re=related
FMS - Light-Weight Take-Off
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lBbsILoRu8
FMS - Going round in crazy circles - SIDs and STARs
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... T10HKytXg8
FMS - Full flight plan
http://vimeo.com/47756209
Full start-up Tutorial - by a real airline 777 pilot
http://www.youtube.com/watch?v=gFls1On5 ... e=youtu.be
Full in-flight tutorial by a real pilot
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp[/media[/url]]
http://www.youtube.com/watch?v=BBou2zJX ... re=related
FMS - Light-Weight Take-Off
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... lBbsILoRu8
FMS - Going round in crazy circles - SIDs and STARs
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... T10HKytXg8
FMS - Full flight plan
http://vimeo.com/47756209
Full start-up Tutorial - by a real airline 777 pilot
http://www.youtube.com/watch?v=gFls1On5 ... e=youtu.be
Full in-flight tutorial by a real pilot
http://www.youtube.c...=1&feature=plcp[/media[/url]]
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
Chlapci, chlapci, Vy mi bud nerozumiete, alebo nechcete rozumiet.
Tieto tutorialy mam uz davno pozrete.
Ja sa stale pytam, preco je v Pilot's Handbook tento postup, ktory som uviedol na zaciatku.
Ja nemam problem s nastartovanim, ja sa pytam iba na konkretny postup ohladom klimatizacie.
Preco je v postupe uvedene, ze kontrolky OFF a FAULT maju zhasnut, ked logicky zhasnut nemozu, az kym nezapnete vzduch z APU.
Proste preco je tento krok zapnutia vzduchu z APU na konci, ked logicky by malo byt na zaciatku.
Alebo inak...
Boeing737, mozes mi aspon cez SZ poslat nejaky "Tvoj" checklist od pripravy kokpitu az po postup pred startom motorov ?
Zaujimama prave ta pasaz, spustenia klimatizacie.
Ale bez externych zariadeni (elektrika, vzduch), Ciste len bateria a interne APU B777.
Dufam, ze uz si rozumieme
Tieto tutorialy mam uz davno pozrete.
Ja sa stale pytam, preco je v Pilot's Handbook tento postup, ktory som uviedol na zaciatku.
Ja nemam problem s nastartovanim, ja sa pytam iba na konkretny postup ohladom klimatizacie.
Preco je v postupe uvedene, ze kontrolky OFF a FAULT maju zhasnut, ked logicky zhasnut nemozu, az kym nezapnete vzduch z APU.
Proste preco je tento krok zapnutia vzduchu z APU na konci, ked logicky by malo byt na zaciatku.
Alebo inak...
Boeing737, mozes mi aspon cez SZ poslat nejaky "Tvoj" checklist od pripravy kokpitu az po postup pred startom motorov ?
Zaujimama prave ta pasaz, spustenia klimatizacie.
Ale bez externych zariadeni (elektrika, vzduch), Ciste len bateria a interne APU B777.
Dufam, ze uz si rozumieme
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Lieta tu niekto?
...poslal som ti PM
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
Aj toto je pecka Kliknite na odkaz pri mene autora príspevku...
http://aktualne.atlas.sk/ak-letite-drzt ... ampaign=hp
http://aktualne.atlas.sk/ak-letite-drzt ... ampaign=hp
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Lieta tu niekto?
Konečne som si to pozrel celé, Boeing... paráda, za mesiac do 737-ky, super
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Lieta tu niekto?
Ak máš na začiatok cca.60.000.-EUR /v menšom meste to znamená 3 izbový byt,alebo Mercedes v zľave /a nič na robote,tak sa to dá stihnúť. To že sa tam dostaneš,ešte neznamená,že ti to lietadlo dajú do ruky Čakajú ťa ďalšie nekonečné hodiny ako "pozorovateľ".
Poznám ľudí,ktorí zahajujú napr.základny výcvik rádiofonistu po 7 rokoch na nejakom lokálnom letisku-aeroklube.
Dnes je to ale ľahšie ako voľakedy-banky majú programy-úvery špeciálne pre pilotov.
Ja som vystihol najhoršie obdobie...už nebol komunizmus,resp.zvazarm,kde ťa zadarmo vyškolili a žiadna banka ti nepožičala. Ani rodičia nemali peniaze....
V každom prípade dnes už môžeš letieť aj na mesiac,alebo si kúpiť ostrov...stačí ti len maličkosť...peniaze.
Mňa to stálo celé od zapísania prvej vety do pracovného zošita až po prvú výplatu +/- 100.000.-EUR.
Od r.2002 som tak už neni v mínuse tak asi rok,dva .
Preto "rád" počúvam st.pilotov /všetka úcta k ním/...čo vy...dnešná generácia? Bez ILS by ste už ani nepristáli. Áno-doba sa zmenila,aj keby sme chceli,tak predpis ťa nepustí,ale kto z nich by počas komunizmu,keď bol plat vo fabrike max.800.-Sk ukončil výcvik,keby to nebolo zadarmo. ...ale áno-doba bola iná
Poznám ľudí,ktorí zahajujú napr.základny výcvik rádiofonistu po 7 rokoch na nejakom lokálnom letisku-aeroklube.
Dnes je to ale ľahšie ako voľakedy-banky majú programy-úvery špeciálne pre pilotov.
Ja som vystihol najhoršie obdobie...už nebol komunizmus,resp.zvazarm,kde ťa zadarmo vyškolili a žiadna banka ti nepožičala. Ani rodičia nemali peniaze....
V každom prípade dnes už môžeš letieť aj na mesiac,alebo si kúpiť ostrov...stačí ti len maličkosť...peniaze.
Mňa to stálo celé od zapísania prvej vety do pracovného zošita až po prvú výplatu +/- 100.000.-EUR.
Od r.2002 som tak už neni v mínuse tak asi rok,dva .
Preto "rád" počúvam st.pilotov /všetka úcta k ním/...čo vy...dnešná generácia? Bez ILS by ste už ani nepristáli. Áno-doba sa zmenila,aj keby sme chceli,tak predpis ťa nepustí,ale kto z nich by počas komunizmu,keď bol plat vo fabrike max.800.-Sk ukončil výcvik,keby to nebolo zadarmo. ...ale áno-doba bola iná
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
Dnes som natrafil na jeden zaujímavý článok a niektoré vety ma potešili
Ako budú autá o päťdesiat rokov vyzerať? Stále budú mať volant?
Asi áno alebo budú mať páku. Možno bude riadenie v strede. Samozrejme, budú podstatne iné informácie – už dnes sú v moderných autách počítače, ktorých softvéry majú dvadsať miliónov riadkov príkazov. Stíhačka má päť miliónov, osobné lietadlo sedem až osem. Počítače v modernom aute majú väčšiu pamäť než stolový počítač.
Prečo majú autá taký zložitý systém?
Vozidlo musí byť skonštruované podľa najnovších vedeckých poznatkov, ale tak, že ho môže riadiť aj hlupák. Na rozdiel od stíhačky a lietadla, ktoré riadia profesionáli. V aute počítač nájde správne nastavenie vstrekovania paliva, v závislosti od zaťaženia či otáčok, prispôsobuje sa ojazdeniu motora, čiže je „samouk“.
Ako budú autá o päťdesiat rokov vyzerať? Stále budú mať volant?
Asi áno alebo budú mať páku. Možno bude riadenie v strede. Samozrejme, budú podstatne iné informácie – už dnes sú v moderných autách počítače, ktorých softvéry majú dvadsať miliónov riadkov príkazov. Stíhačka má päť miliónov, osobné lietadlo sedem až osem. Počítače v modernom aute majú väčšiu pamäť než stolový počítač.
Prečo majú autá taký zložitý systém?
Vozidlo musí byť skonštruované podľa najnovších vedeckých poznatkov, ale tak, že ho môže riadiť aj hlupák. Na rozdiel od stíhačky a lietadla, ktoré riadia profesionáli. V aute počítač nájde správne nastavenie vstrekovania paliva, v závislosti od zaťaženia či otáčok, prispôsobuje sa ojazdeniu motora, čiže je „samouk“.
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
Vies si predstavit, keby "lietajuci stroj" riadil hociaky hlupak ?Boeing737 píše: Vozidlo musí byť skonštruované podľa najnovších vedeckých poznatkov, ale tak, že ho môže riadiť aj hlupák. Na rozdiel od stíhačky a lietadla, ktoré riadia profesionáli.
Staci ked pozries ako to vyzera na cestach dnes, tak by to vyzeralo aj hore.
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Lieta tu niekto?
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
Re: Lieta tu niekto?
Pozriem si to, alebo zajtra mi v rámci výcviku budú vypínať celý deň motor
Počas stupania,počas letu a pred pristátim
Počas stupania,počas letu a pred pristátim
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
Re: Lieta tu niekto?
R. I. P. to Tatarstan...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Lieta tu niekto?
B777 z Viedne do Japonska. Už druhý deň vlastním na B 777 aj vodičák!
http://ulozto.sk/xHi5QcK/pilot-s-eye-tv ... -tokyo-rar
http://ulozto.sk/xHi5QcK/pilot-s-eye-tv ... -tokyo-rar
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)