Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando a LPG
Zdravím.
Uvažuji o montáži LPG ale stále mám strach ohledně záruky můžete napsat kteří prodejci LPG nabízejí?
Děkuji
LPG jsem měl už v předešlém autě (Mondeo V6) a nemohl jsem si to vynachválit.
Uvažuji o montáži LPG ale stále mám strach ohledně záruky můžete napsat kteří prodejci LPG nabízejí?
Děkuji
LPG jsem měl už v předešlém autě (Mondeo V6) a nemohl jsem si to vynachválit.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá
- Reklama
Re: Orlando a LPG
Pokud to nenabízí ten tvůj, tak ti to bohužel může bejt jedno, záruku totiž drží u aut, který sami prodali...
Chlapi co tam máte za systém, že to tak divně ukazuje? Mně stav benzínu ukazuje realitu.
Chlapi co tam máte za systém, že to tak divně ukazuje? Mně stav benzínu ukazuje realitu.
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
To je trochu divný. Pokud auto mohu reklamovat u kteréhokoliv prodejce tak pokud mi namontuje LPG bude držet záruku i na něj! Když jsem si to zjišťoval u jednoho Plzeňského dealera tak mi to potvrdily, jen se mi nechce jezdit až do Plzně.357 píše:Pokud to nenabízí ten tvůj, tak ti to bohužel může bejt jedno, záruku totiž drží u aut, který sami prodali...
Chlapi co tam máte za systém, že to tak divně ukazuje? Mně stav benzínu ukazuje realitu.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá
Re: Orlando a LPG
Třeba se něco mezitím změnilo, ale když jsem auto před půl rokem kupoval, tak mi prodejce tvrdil, že pokud si tu přestavbu nechám udělat u jejich partnera, tak přebírají záruku oni sami, protože LPG prý zatím Chevrolet v ČR nepodporuje a dokonce ani nedoporučuje! Já si to nakonec ale stejně nechal přestavět jinde...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
Já spíš myslel prodejce který přímo LPG montuje třeba jako ten v Plzni IM-EXPO
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ + 18" bílá
Re: Orlando a LPG
Zdravim,
pridam moje zkusenosti s LPG v Orlandu.
1, LPG montaz Autoklinika Holcik system Viale s tekutym vstrikovanim (netreba Flash lube). Udajne spickova holandska kvalita co dlouho vydrzi. Celkova cena cca 2200 eur
vcetne vsech kolku, poplatku Zilinske revize atd. Servisni kontrola po 30 tis KM. Zaruku drzi jen Zilinsky Chevrolet. (dohoda s Autoklinikou holcik)
2, Zkusenosti pristup pana Holcika velmi dobry, ochotny, prijemny na cem jsme se domluvili to udelal
3, Zkusenosti s chodem automobilu. Problem po ujeti cca 500 KM, cukani auta kolisani otacek apod. Problem reklamovan pro prezkoumani zjistena
uvolnena necistota (zbytky barvy) z plnove nadrze. Necistota odstranena, s tim ze chyba na strane dodavatele nadrze. Servis se omluvil a radne
vse opravil.
4, Stavajici problemy. Kontrolka motoru OK, nesviti, horsi startovani radeji prepinam pred vypnutim motoru na benzin, pak startuje v pohode.
Velmi zle startovani po delsi trase (2 a vice hodin) na dalnici, auto ma problem nastartovat. Nastartuje tak po cca 5 sec toceni. Problem ??
poradte prosim. Svicky neco jineho ??
5, Celkove zkusenosti z jizdou na LPG. Dohromady cca 2-3 tis KM najeto na LPG.. Spotreba cca 9.5-10 litru cekal jsem nizsi [redtim na benzin 7.6l. Auto jede uplne stejne
zadna ztrata vykonu (vyhoda tekuteho vstrikovani) obcas zakolisou otazky po dlouhe jizde po dalnici kdyz stojim na krizovatce. Jinak OK
6, Tankuji jen na Slofnavte
Celkove az na to startovani jsem spokojeny, trosku jsem na vazkach jestli jsem radeji nemel dat Princ system (klasicke vstrikovani LPG) vysel by o cca 150 eur mene.
Pro Viale jsem se rozhodl z duvodu 30 tis servisnimu intervalu, tekutemu vstrikovani (netreba flash lube, zadna ztrata vykonu, mensi zasah do motoru) cili tech tech 150 eur se mi vrati uz jen na dojizdeni na servis (bezne 10 tis interval, jsem z MA) a dolevani flash lube plniva.
Ceka me ted kontrola po 3000 Km kde budu to startovani, obcasne kolisani otacek (stalo se 2x) a vyssi spotrebu (i PC mi ukazuje o 1 litr vyssi spotrebu benzinu jak predtim) reklamovat. Verim ze bude vse odstraneno a to ze jsem zvolil drazsi system se mi dlouhodove vrati vydrzi systemu Viale, mene servisnich ukonu a prohlidek, plniva ........
Predem vsem dekuji za vase reakce a doporuceni co muze zpusobovat to zle startovani.
pridam moje zkusenosti s LPG v Orlandu.
1, LPG montaz Autoklinika Holcik system Viale s tekutym vstrikovanim (netreba Flash lube). Udajne spickova holandska kvalita co dlouho vydrzi. Celkova cena cca 2200 eur
vcetne vsech kolku, poplatku Zilinske revize atd. Servisni kontrola po 30 tis KM. Zaruku drzi jen Zilinsky Chevrolet. (dohoda s Autoklinikou holcik)
2, Zkusenosti pristup pana Holcika velmi dobry, ochotny, prijemny na cem jsme se domluvili to udelal
3, Zkusenosti s chodem automobilu. Problem po ujeti cca 500 KM, cukani auta kolisani otacek apod. Problem reklamovan pro prezkoumani zjistena
uvolnena necistota (zbytky barvy) z plnove nadrze. Necistota odstranena, s tim ze chyba na strane dodavatele nadrze. Servis se omluvil a radne
vse opravil.
4, Stavajici problemy. Kontrolka motoru OK, nesviti, horsi startovani radeji prepinam pred vypnutim motoru na benzin, pak startuje v pohode.
Velmi zle startovani po delsi trase (2 a vice hodin) na dalnici, auto ma problem nastartovat. Nastartuje tak po cca 5 sec toceni. Problem ??
poradte prosim. Svicky neco jineho ??
5, Celkove zkusenosti z jizdou na LPG. Dohromady cca 2-3 tis KM najeto na LPG.. Spotreba cca 9.5-10 litru cekal jsem nizsi [redtim na benzin 7.6l. Auto jede uplne stejne
zadna ztrata vykonu (vyhoda tekuteho vstrikovani) obcas zakolisou otazky po dlouhe jizde po dalnici kdyz stojim na krizovatce. Jinak OK
6, Tankuji jen na Slofnavte
Celkove az na to startovani jsem spokojeny, trosku jsem na vazkach jestli jsem radeji nemel dat Princ system (klasicke vstrikovani LPG) vysel by o cca 150 eur mene.
Pro Viale jsem se rozhodl z duvodu 30 tis servisnimu intervalu, tekutemu vstrikovani (netreba flash lube, zadna ztrata vykonu, mensi zasah do motoru) cili tech tech 150 eur se mi vrati uz jen na dojizdeni na servis (bezne 10 tis interval, jsem z MA) a dolevani flash lube plniva.
Ceka me ted kontrola po 3000 Km kde budu to startovani, obcasne kolisani otacek (stalo se 2x) a vyssi spotrebu (i PC mi ukazuje o 1 litr vyssi spotrebu benzinu jak predtim) reklamovat. Verim ze bude vse odstraneno a to ze jsem zvolil drazsi system se mi dlouhodove vrati vydrzi systemu Viale, mene servisnich ukonu a prohlidek, plniva ........
Predem vsem dekuji za vase reakce a doporuceni co muze zpusobovat to zle startovani.
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
Myslím, že tohle jsou přesně ty příspěvky, které dokáží od montáže LPG odradit... Pro ty co váhají, bych chtěl napsat, že mám v autě Lovato od Neptuna, což mně i s Vap-Saverem vyšlo na 25.000. Nerad bych to zakřikl, protože mám na plyn ujeto zatím je pět tisíc kilometrů, ale to že jedu na plyn, si opravdu uvědomím pouze když tankuju...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
Cilem meho prispevku nebylo nikoho odrazovat. Jak pisi moje celkove dojmy jsou dobre a vse je jeste pred fazi nastaveni a prekontrolovani po 3 tis KM.
Cena je vyssi protoze jsem si ji sam vybral a protoze na Slovensku musis Orlando prestavet jako Individualni prestavbu coz obsahuje spostu drahych administrativnich ukonu ve vyssi cca 500 eur. Bud jsem mel na vyber Polsky system Techgas za 1550 eur (vcetne primazavani ventilu), Prins za cca 2 100 Eur (vcetne primazavani ventilu) a nebo Viale
tekute vstrikovani paliva za cca 2200 Eur.
Viale bylo moje rozhodnuti, protoze polsky jsem nechtel a cas ukaze ci dobre nebo spatne. Pokud by Orlando byl retrofit nebo schvalena prestavba potom by cena nejlevensiho systemu Techgas byla okolo 1 100 Eur ( i s primazavanim ventilu) tzn. 27 000 tis CZK.
Muj prispevek byl myslen jako popis mych osobnich zkusenosti a byl myslen pozitivne, cilem nebylo nikoho odrazovat od LPG prestavby.
Cena je vyssi protoze jsem si ji sam vybral a protoze na Slovensku musis Orlando prestavet jako Individualni prestavbu coz obsahuje spostu drahych administrativnich ukonu ve vyssi cca 500 eur. Bud jsem mel na vyber Polsky system Techgas za 1550 eur (vcetne primazavani ventilu), Prins za cca 2 100 Eur (vcetne primazavani ventilu) a nebo Viale
tekute vstrikovani paliva za cca 2200 Eur.
Viale bylo moje rozhodnuti, protoze polsky jsem nechtel a cas ukaze ci dobre nebo spatne. Pokud by Orlando byl retrofit nebo schvalena prestavba potom by cena nejlevensiho systemu Techgas byla okolo 1 100 Eur ( i s primazavanim ventilu) tzn. 27 000 tis CZK.
Muj prispevek byl myslen jako popis mych osobnich zkusenosti a byl myslen pozitivne, cilem nebylo nikoho odrazovat od LPG prestavby.
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
Já to ale opravdu nemyslel osobně! Já jen že když jsem se o montáží LPG rozhodoval a pročítal jsem při tom různá fóra, tak zrovna tyhle zkušenosti mně málem odradily! Já bych tenkrát raději četl takové příspěvky jako jsem psal posledně, tj. levná montáž a samá pozitiva...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
Ok, beru. Ono bohuzel na Slovensku to je celkove s alternatyvnima paliva na stir. Proste to tu nepodporuji a spise hazou pod nohy administrativni klacky.
Prvne jsem uvazoval o E85, ale kolik si myslis ze je cerpacek s E85 na Slovensku? Ani jedna. Nejblizsi je v Rakousku a v Madarsku.
Proto ta cena se zda byt brutalni. Skoro 500 Eur jsou jen poplatky za schvaleni (individualka) a prihlaseni LPG.
Ja to nebral 100% jen na naklady. Penize jsem v tu chvili na to mel tak jsem je dal. Jak prisli tak odesli a zase znovu prijdou.
Slo mi o to hlavne platit mene za PHM protoze najedu rocne 20-30 tis KM ale diesel jsem nechtel. (Cena, udrzba, servisy, oprava turba v budoucnu ...)
Je to nove auto ktere planuji mit aspon 5 let mozna vic, a navic my zustava zaruka. Takze se mi to bohate vrati. My jsme s manzelkou vyletove tipy, takze ted aspon budeme moci vice cestovat a uzivat si.
Prvne jsem uvazoval o E85, ale kolik si myslis ze je cerpacek s E85 na Slovensku? Ani jedna. Nejblizsi je v Rakousku a v Madarsku.
Proto ta cena se zda byt brutalni. Skoro 500 Eur jsou jen poplatky za schvaleni (individualka) a prihlaseni LPG.
Ja to nebral 100% jen na naklady. Penize jsem v tu chvili na to mel tak jsem je dal. Jak prisli tak odesli a zase znovu prijdou.
Slo mi o to hlavne platit mene za PHM protoze najedu rocne 20-30 tis KM ale diesel jsem nechtel. (Cena, udrzba, servisy, oprava turba v budoucnu ...)
Je to nove auto ktere planuji mit aspon 5 let mozna vic, a navic my zustava zaruka. Takze se mi to bohate vrati. My jsme s manzelkou vyletove tipy, takze ted aspon budeme moci vice cestovat a uzivat si.
Chevrolet Orlando r.v. 2012, 104 KW, 1,8 LPG LT+, Slovensko okres Malacky
Re: Orlando a LPG
Ten E85 je stejnak o ničem, takže můžeš jen děkovat, že to u vás nikde neprodávají a tak tě aspoň neuvedli v pokušení. Co se týče nafty, tak to máme stejný názor, pro mně je to taky zbytečně drahá sranda!
Zy ty prachy bys pořídil u nás nejspíš i CNG, ale tam je zase problém s umístěním nádrže...
Zy ty prachy bys pořídil u nás nejspíš i CNG, ale tam je zase problém s umístěním nádrže...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Orlando a LPG
luke1 toto nebude s LPG súvisieť, už som to niekde písal identická vec s palivomerom sa stáva aj mne, Lenže ja LPG nemám, čiže to bude problem riadiacej jednotky alebo elektroniky plaváka v benzínovej nádrži.luke1 píše:Uz se to tu myslim parkrat resilo, ale nejsem si jist, zda nekdo zna pravou pricinu a zda s tim jde neco delat s nasledujicim ??
Sem tam se mi stane, ze mi rucicka palivomeru na nadrzi k benzinu spadne na nulu...po par dalsich jizdach a startech zase pomalu stoupne na realnou hodnotu - vim, ze to dela vice lidem co maji na Orlovi LPG.
Re: Orlando a LPG
aldv1: Pokud jsi mel na benzin spotrebu 7.6 tak bych na LPG ani nepomyslel, to az v pripade spotreby 10+
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Miloshi probooha ! Spotřeba 7,6L = 2,80 kč/km ! To je nepředstavitelný, za to jsem snad nikdy nejezdil. Kdysi mně kámoš odrazoval od Scorpia V že to žere 2 kč/km a že ani on jako hospodskej by to neutáh. I když to bylo v době ceny benzínu 20-25 kč tak se toho držim do dnes. 2kč/km je prostě moc.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Orlando a LPG
No jo Krtku, ale ty se na to koukáš jako socka, kdybys byl webmaster, tak tě roční úspora mizerných 20-30 tisíc nevytrhne...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG