Jaký máte motor v Orlandu?
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
nemate niekto nejake info o motore 2.0 vcdi 120kw/163hp ? kde sa vyraba co je to za motor ake je tam turbo znacka vstrekovacou ... sa mi zda ze som to tu niekde cital no za boha to neviem nikde najst vopred vdaka za odpoved.
- Reklama
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Neviem či to pomože, vyrábať by sa mali v talinsku - firma VM motori, ale bližšie technické špecifikácie neviemJoztar píše:nemate niekto nejake info o motore 2.0 vcdi 120kw/163hp ? kde sa vyraba co je to za motor ake je tam turbo znacka vstrekovacou ... sa mi zda ze som to tu niekde cital no za boha to neviem nikde najst vopred vdaka za odpoved.
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Tiez sa tu pise, ze "It also provides another effective tool for controlling exhaust emissions and because it manages valve overlap at optimum levels, it eliminates the need for an Exhaust Gas Recirculation (EGR) system." Ak tomu spravne rozumiem, tak vdaka DCVCP nie je potrebny EGR, teda nase auticko nema EGR? To by bola vyborna sprava... krasne cisty motor aj po xxx km. Kurvitko menom EGR patri spolu s DPF (aj ked ten ma zmysel) medzi systemy, ktore davaju nasim milym motorom pekne "po boku" z hladiska spolahlivosti...Troy píše:Našel jsem tohle - dáš vybrat Engines a pak ECOTEC 1.8 (2H0) je tam detailní info o motru a v jakých autech se používá.
http://gmpowertrain.com/EuropeVehicleEn ... eTest.aspx
jinak podle těchto stránek je výroba v St. Gotthard - Hungary
Orlando 1.8 LT+, strieborna ICE
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned říj 07, 2012 08:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Zdravim na foru a take prilozim neco z meho poznani. Mam ( koupeno jako druhe do rodiny ) od brezna 2012 Orlando 1.8 benzin LTZ. Jsem vcelku spokojeny a je to presne to co jsem ocekaval. Motor je linejsi, ale to muze byt zkresleny pohled diky memu autu ( asi jsem od 140 koniku cekal vice ). Benzin jsem chtel kvuli castemu startovani a vhodnejsimu chovani ve velkych mrazech. Utvrdila me v tom minula zima kdy jsem jako jedine vozidlo v -27 nastartoval starickou Corsu 1.0 a me auto bylo KO. Rozhodl jsem se pro 1.8 bez turba neb vim co dokaze turbo udelat a jake s tim jsou obcas problemy ( nedavna vymena turba u svagra kdyz se ztratil v sedem dymu a bylo po vsem a nebo praskle svory a utrzene turbo u meho vozu ). Vse by bylo uplne OK az na to, ze jsem ocekaval sametovy chod u benzinoveho auta, ale to bohuzel nemohu ani po 10K konstatovat. Motor netahne v prubehu celeho spektra otacek konstantne. Jsou presne otacky kdy pocituji znatelne cuknuti tedy konkretne 3000 a 40000 ot. / min. se to projevuje, tak jako by me na vterinu nekdo zaprahnul vlek. Do 6K km to bylo opravdu znatelne a dokonce jsem to nechal i prohlednout. Bylo me predem jasne, ze odpoved bude vse OK, ale stejne jsem to dal do servisu. Nakonec jsem se nekde docetl, ze je lepsi parkrat koupit 98 benzin coz jsem udelal. Nevim zda li to tim bylo, ale po 3 nadrzich se cukani opravdu umirnilo a ted uz zase beru 95ku. Cuka to vyrazne mene, ale vim o tom a neni to uplne prijemne. Dalsi vec je klima. U tohoto motoru opravdu budete vedet, ze je klima zapnuta a opacne. Zapnuti pri jizde a vypnuti klimatizace je znatelne. Spotrebu ma do 9 litru neb se s tim jezdi jak se rika kolem komina. Na dalku se dostanu bez problemu na 7,5 l. Jsem, ale velmi spokojeny uzivatel neb pomer cena vykon u tohoto auta s touto motorizaci je super. Preji vsem jen ty nejlepsi zazitky s timto motorem a hlanve hodne km bez nehody!!!!!!!
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
caute
v cem je presne rozdil mezi 96 a 120kw verzi?
z vlastni zkusenosti muzu rict,ze ta 1.8 je dost slaba, slabsi diesel s tim autem tede zamava mnohem vice
v cem je presne rozdil mezi 96 a 120kw verzi?
z vlastni zkusenosti muzu rict,ze ta 1.8 je dost slaba, slabsi diesel s tim autem tede zamava mnohem vice
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Rozdíl činí přesně 33 koní, a to už přece musí bejt pořádně znát, ne?! Když už chrochtla, tak pořádnýho, jinak bych raději zůstal u toho benzínu...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Ten silnější by měl být i novější jestli se nepletu Taky jsem ale větším zastáncem benálu
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Nerad bych tu rozpoutával nikam nevedoucí diskusi, jestli je lepší nafta anebo benzín, to nechť se řeší někde jinde, ale jde mi čistě o poměr cena/výkon. V tom případě je zatím jasně nejlepší volbou 1.8 benzín, následován 2.0 naftou (163k), pak je pauza dlouhá minimálně z Prahy do Ostravy, a za ní se někde ztrácejí 1,4T a 2.0 (130k)...
Škoda že se do Orla nenabízí ten 2.4 benzín co má Captiva, tomu bych asi neodolal. A s tím 3.0 6V by z něj už asi byla raketa...
Škoda že se do Orla nenabízí ten 2.4 benzín co má Captiva, tomu bych asi neodolal. A s tím 3.0 6V by z něj už asi byla raketa...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Nejsem strojař, ale není ten rozdíl hlavně kroutícím momentu? Tak slabší 96 kW = 315 Nm - je vlastně silnější jak 104 kW - 176 Nm.
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: pát úno 15, 2013 22:11
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Souhlasím s miloshem ( proč kupovat naftu? je dražší,servis je dražší, spotřeba skoro stejná, pořizovací cena je neúměrně vyšší, pov. ručení je dražší )
Mám 1,8 benzí.
Mám 1,8 benzí.
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Mně napadaj tři důvody:obcantomas píše:...proč kupovat naftu?...
1. protože na to prostě máš...
2. protože potřebuješ silnější auťák (třeba když něco taháš anebo prostě jen rád jezdíš rychle...)
3. protože na ní máš svý zdroje...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Rozdíl tam je, ale výkon je to, oč tu běží... Tady to máš pěkně srozumitelně popsané tak, aby tomu porozuměl i laik. http://www.autorevue.cz/jak-to-funguje- ... n-teorie_2slaza píše:Nejsem strojař, ale není ten rozdíl hlavně kroutícím momentu? Tak slabší 96 kW = 315 Nm - je vlastně silnější jak 104 kW - 176 Nm.
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Ahoj,
Posledni dobou to tu krapet zhoustlo, pokusim se pridat svuj subjektivni komentar:
Jak jsem pred chvili napsal do jineho vlakna, aktualni spotreba za 1700 km najetych realnou rychlosti 130 km/hod, tempomat, klima a plne nalozene auto, je 7,6 litru na 100 km.
Samotneho me to prekvapilo, cekal jsem minimalne o litr vic.
Behem cestovani bylo znat, ze auto je tezsi nez obycejne, ale motor si s tim poradil bez problemu. I pouha petka mi nijak nevadi, proste vim, ze nad 120 km za hod zacne byt trochu slyset a otacky jsou skoro na 4000 ot/min.
Jak tu bylo napsano, kazdy obhajuje svuj motor, a castecne je to pravda. V mem pripade ale dodam, ze jsem vedel, do ceho jdu, a stale jsem rad, ze nemam turbo a/nebo filtr pevnych castic.
A sestka? O kolik by snizila otacku a spotrebu? O 400 ot/min? A na spotrebe na dalnici by se to projevilo o dejme tomu desetinu, t.j. Prumerna spotreba cca. 7 litru na sto? A to jen v idealim pripade, protoze jakmile vjedete do mesta, prumerna spotreba leti k 10 litrum/100 km, a tam sestku nevyuzijete.
Chtel jsem jen napsat, ze jsem s benzinem 1,8 spokojen a dela presne tu sluzbu, pro kterou jsem si ho kupoval.
Asi kazdy vime, ze kdybychom planovali daleko vetsi najezd po dobu uzivani auta, nevybereme si Chevrolet, ale neco jineho.
Posledni dobou to tu krapet zhoustlo, pokusim se pridat svuj subjektivni komentar:
Jak jsem pred chvili napsal do jineho vlakna, aktualni spotreba za 1700 km najetych realnou rychlosti 130 km/hod, tempomat, klima a plne nalozene auto, je 7,6 litru na 100 km.
Samotneho me to prekvapilo, cekal jsem minimalne o litr vic.
Behem cestovani bylo znat, ze auto je tezsi nez obycejne, ale motor si s tim poradil bez problemu. I pouha petka mi nijak nevadi, proste vim, ze nad 120 km za hod zacne byt trochu slyset a otacky jsou skoro na 4000 ot/min.
Jak tu bylo napsano, kazdy obhajuje svuj motor, a castecne je to pravda. V mem pripade ale dodam, ze jsem vedel, do ceho jdu, a stale jsem rad, ze nemam turbo a/nebo filtr pevnych castic.
A sestka? O kolik by snizila otacku a spotrebu? O 400 ot/min? A na spotrebe na dalnici by se to projevilo o dejme tomu desetinu, t.j. Prumerna spotreba cca. 7 litru na sto? A to jen v idealim pripade, protoze jakmile vjedete do mesta, prumerna spotreba leti k 10 litrum/100 km, a tam sestku nevyuzijete.
Chtel jsem jen napsat, ze jsem s benzinem 1,8 spokojen a dela presne tu sluzbu, pro kterou jsem si ho kupoval.
Asi kazdy vime, ze kdybychom planovali daleko vetsi najezd po dobu uzivani auta, nevybereme si Chevrolet, ale neco jineho.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
no tak dekuju za komentare, ze tam je rozdil ve vykonu a krouticim momentu jsem tak nejak vedel
jak uz nekdo psal, kazdy si kupuje co chce a ne co by si koupil nekdo jiny.
ja mel spise na mysli konstrukcni rozdily nebo jestli ten motor je jen priskrcenej, ale v podstate ten samej
jak uz nekdo psal, kazdy si kupuje co chce a ne co by si koupil nekdo jiny.
ja mel spise na mysli konstrukcni rozdily nebo jestli ten motor je jen priskrcenej, ale v podstate ten samej
Re: Jaký máte motor v Orlandu?
Já se na to jednoho dýlera ze zvědavosti zeptal a jestli mi nekecal, tak je to jeden a ten samej motor. Není ale přiškrcenej, naopak ten silnější je prej jen "přečipovanej" na vyšší výkon, a proto prej bude podle něj mít nižší životnost a vyšší spotřebu...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG