Iron píše:Jak to tady sleduji, každý si brání to svoje.Diesel je super,ale je pravda, že problémy začínají po 200 000 km.
Vstřiky,spojka,dvouhmotový setrvačník,filtr pevných částic.Už to neni, jako dřív.1,9 v berlingu-nebyl problém natočit 700 000-já ho měl, furt to jelo.Nebo 1,9 v Octávce.To samý.Ale dneska je to jinak.
1,8 na plynu-projdi si forum o LPG.Už tam jeden kolega skončil v 70 000 .Jste si jistý, že je plyn vhodný do Orla.Nemluvě o reservě.Ať vybereš jakýkoliv motor,hranice 200 000 km-pryč s ním.Co se týká vysokých otáček,je to hlavně problém 1,8-nemá 6.Spotřeba u 1,8 nejvyšší-1,4 a diesel-srovnatelné+možnost rezervy.
Nicméně je to super kára a už se na Orla těším. Tak mi to nekažte. Jinak bude bílý.Dokoupím boční lišty na dveře.Jinak jsem koukal na tmavě šedou-ta loňská je super,letos ji ale již nedělají.
Podle statistik spotřebitelé volí spíše benzín :Značka Chevrolet za období 6/2013 prodej Orlando 300ks z toho 69 ks diesel.