Chevrolet Orlando
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Chevrolet Orlando
Jaký problémy máš na mysli? Víc pokut za rychlost? Anebo zamrzání nafty?
Mně se na Orlovi líbí právě ten nízkej poměr skla a plechu. Vždycky když vidím třeba Multiplu, tak si říkám, že do takovýho akvárka bych nikdy nesed! Šíbr jsem kdysi měl, ale vůbec jsem ho nepoužíval, protože nemám rád když mi svítí do ksichtu…
V benzínu mi to po Praze žralo 8,5, teď jezdím za 10, pohoda…
Mně se na Orlovi líbí právě ten nízkej poměr skla a plechu. Vždycky když vidím třeba Multiplu, tak si říkám, že do takovýho akvárka bych nikdy nesed! Šíbr jsem kdysi měl, ale vůbec jsem ho nepoužíval, protože nemám rád když mi svítí do ksichtu…
V benzínu mi to po Praze žralo 8,5, teď jezdím za 10, pohoda…
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
- Reklama
Re: Chevrolet Orlando
zde se přikláním k poměru plechu vs sklo, to je to nejpěknější na těch našich kárách357 píše:Jaký problémy máš na mysli? Víc pokut za rychlost? Anebo zamrzání nafty?
Mně se na Orlovi líbí právě ten nízkej poměr skla a plechu. Vždycky když vidím třeba Multiplu, tak si říkám, že do takovýho akvárka bych nikdy nesed! Šíbr jsem kdysi měl, ale vůbec jsem ho nepoužíval, protože nemám rád když mi svítí do ksichtu…
V benzínu mi to po Praze žralo 8,5, teď jezdím za 10, pohoda…
prostě takovej malej osobní tank
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: Chevrolet Orlando
líbí se mi, jak každý zastává ten svůj motor často tu čtu jak by měli být diesly časem poruchový, ale proč si tedy jako ojetiny drží lepší cenu než benzin ?? nebude to tím, že jsou větší držáci ale hlavně to jede
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: Chevrolet Orlando
vojna benzinVSdizel tu bude stale ... kazdy ma to svoje oblubene a nech si aj to kupuje ak je s tym spokojny ... len niektore individua to obcas hrotia to je na kazdom fore ... ale to je asi povaha ludska ... sa pozri na nejake commenty pod clankom na nejakom fore a telefonoch a uvidis ten FLAME. android VS iOS VS WP8 Ludia su uz raz taky kazdy si stoji za tym svojim a je sa ochotny o tom hadat donekonecna
ale teraz k teme: nie su nejake fotky/info na nete o dalsom orlikovi pripadne nejaky vyraznejsi facelift, dalsie motory, doplnky do vybavy MY2014? na nete moc toho neviem najst.
ale teraz k teme: nie su nejake fotky/info na nete o dalsom orlikovi pripadne nejaky vyraznejsi facelift, dalsie motory, doplnky do vybavy MY2014? na nete moc toho neviem najst.
Re: Chevrolet Orlando
jazda s dieslom je podla mna lepsia, motor netrba tolko tocit a ma silu uz odspodu, sami vyrobcia dosrali tieto motory s ohladom na ekologiu, vstrkovace comonrail cca 500€kus, turbo repas 600€ , zberac pevnych castic 300€demontaz a prprogramovie riad.jednotky, dvojhmotova spojka cca 600€, a to vsetko tak do 200-250tis km oddide... ked si niekto kupi diesiel urcite nie na 20tis rocne, naco by to robil, preto som ja zvolil benzin a motor ktory sa vyraba roky, plyn je len benefit na vela km a najlacnejsiu prevadzku, starat sa treba o kazde auto a vedome ho nenicit, ozaj mam 7400km palubak ukazuje 7.4 ale real je 8.5LPlynu, s autom jazdim normalne pohodovo, okresky a mesto 70/30% v cistej mestkej premavke verim v 10L plynu ale to je poho, octavka je natom tak isto (len to pohodlie )
LT+ 12 Lpg, octavia tour1 07 Lpg, octavia sdi 02, felicia Lpg 99, renault 25 94, skoda 120 LS Lpg :))
Re: Chevrolet Orlando
no nevím nevím, ale při 20tis ročně mě osobně vyjde, že už se nafta vyplácí, když vezmu reálnou spotřebu kde jezdím tak bych se s benzínem po 9l nedostal s naftou to bude cca 7l, pak při rozdílu 2l na 100km a cenách u Shell vyjde 15.800,- Kč ve prospěch dieslu za rok, u mě počítám auto na pět let, což je úspora na palivu při 20tis ročně celkem 79.000,- , rozdíl dle ceníkových cen třeba u srby je 77.000,-janci píše:jazda s dieslom je podla mna lepsia, motor netrba tolko tocit a ma silu uz odspodu, sami vyrobcia dosrali tieto motory s ohladom na ekologiu, vstrkovace comonrail cca 500€kus, turbo repas 600€ , zberac pevnych castic 300€demontaz a prprogramovie riad.jednotky, dvojhmotova spojka cca 600€, a to vsetko tak do 200-250tis km oddide... ked si niekto kupi diesiel urcite nie na 20tis rocne, naco by to robil, preto som ja zvolil benzin a motor ktory sa vyraba roky, plyn je len benefit na vela km a najlacnejsiu prevadzku, starat sa treba o kazde auto a vedome ho nenicit, ozaj mam 7400km palubak ukazuje 7.4 ale real je 8.5LPlynu, s autom jazdim normalne pohodovo, okresky a mesto 70/30% v cistej mestkej premavke verim v 10L plynu ale to je poho, octavka je natom tak isto (len to pohodlie )
Tedy po pěti letech a ujetých 20tis ročně je investice zpět, osobně najedu tak 25tis, kde ta úspora bude ještě větší a tam se bohatě srovná případné dražší ser. prohlídky. Standardně všude dostanete odpověď, že právě 20tis je hranice kde se dá o dieslu uvažovat, v případě Orla u mne pak hrálo to, že tedy za stejné peníze po pěti letech mám výkonnější auto, které je v naftě lépe prodejné
Nehledě na to, že u nafty se dají lépe ukecat ceny u prodejce, mě se podařilo srazit 140.000,- u benzínu to tak dolů nešlo.
Naposledy upravil(a) Predoš dne úte črc 16, 2013 16:10, celkem upraveno 2 x.
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: Chevrolet Orlando
Až ti po pěti letech skončí záruka a začne se to sr.., tak bude lepší se ho zbavit, než do něj cpát prachy...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Chevrolet Orlando
jojo vždy počítám s autem na max 5 let, pak se cpou prachy do každého, ať je to nafta či benzín, spíše než motory odchází součásti náprav.atd, každopádně nemyslím, že diesel bude po 125tis nějak nemocný, ty problémy se objevují až po těch 200tis, ale tam zase často končí životnost benzínů, prostě ty vysoké otáčky musejí být někde znát, je to jako u mašin, mám nyní pouze obsah 600, předtím jsem měl 1000, výkony jsou stejné jen u litru a dvouválu to bylo okolo 5000rpm a teď u šestky je to až v 10000rpm, je mi jasné, že šestka není na dlouhé životnosti, má to tak každý motor, čím více otáček, tím více problémů a kratší životnost, v F1 točej 20000rpm a motor mají na dva závody357 píše:Až ti po pěti letech skončí záruka a začne se to sr.., tak bude lepší se ho zbavit, než do něj cpát prachy...
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: Chevrolet Orlando
Já bych řek´, že šetřílci volej benzín (ev. pak i LPG), a ti co na to maj, si dopřejou naftu...Joztar píše:vojna benzinVSdizel tu bude stale ... kazdy ma to svoje oblubene a nech si aj to kupuje ak je s tym spokojny ... len niektore individua to obcas hrotia to je na kazdom fore ... ale to je asi povaha ludska ... sa pozri na nejake commenty pod clankom na nejakom fore a telefonoch a uvidis ten FLAME. android VS iOS VS WP8 Ludia su uz raz taky kazdy si stoji za tym svojim a je sa ochotny o tom hadat donekonecna
ale teraz k teme: nie su nejake fotky/info na nete o dalsom orlikovi pripadne nejaky vyraznejsi facelift, dalsie motory, doplnky do vybavy MY2014? na nete moc toho neviem najst.
Zabrousil jsem na německej ceník a docela by mně zajímalo, jaký slevy tam prodejci lidem dávaj, protože jinak by to snad ti skopčáci museli jezdit kupovat k nám, ne...??
K tý My14 se toho zrovna moc vygooglit nedá, já našel jen ten novej MyLink na Twitteru. Tipuju nějaký menší facelift, viděl bych to na nový tvary plastových dílů (nárazníků) a taky "novou" cenu...
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: sob úno 23, 2013 12:55
- Bydliště: Prešov
Re: Chevrolet Orlando
ide skor o to ze ludia nevedia jazdit s deaslom.
Dnes som bol strykovi na pohrebe a dosli same auta z dlhej trasy nedochladene motory chladenie na plne pecky tak ze prehlusily aj samotny motor na kazdom aute. To po takom sposobe jazdy clovek meni turbo pravidelnejsie ako ponozky ...
Dnes som bol strykovi na pohrebe a dosli same auta z dlhej trasy nedochladene motory chladenie na plne pecky tak ze prehlusily aj samotny motor na kazdom aute. To po takom sposobe jazdy clovek meni turbo pravidelnejsie ako ponozky ...
Orol 1.8 16V 104 kW LTZ Biele
Re: Chevrolet Orlando
Jak to tady sleduji, každý si brání to svoje.Diesel je super,ale je pravda, že problémy začínají po 200 000 km.
Vstřiky,spojka,dvouhmotový setrvačník,filtr pevných částic.Už to neni, jako dřív.1,9 v berlingu-nebyl problém natočit 700 000-já ho měl, furt to jelo.Nebo 1,9 v Octávce.To samý.Ale dneska je to jinak.
1,8 na plynu-projdi si forum o LPG.Už tam jeden kolega skončil v 70 000 .Jste si jistý, že je plyn vhodný do Orla.Nemluvě o reservě.Ať vybereš jakýkoliv motor,hranice 200 000 km-pryč s ním.Co se týká vysokých otáček,je to hlavně problém 1,8-nemá 6.Spotřeba u 1,8 nejvyšší-1,4 a diesel-srovnatelné+možnost rezervy.
Nicméně je to super kára a už se na Orla těším. Tak mi to nekažte. Jinak bude bílý.Dokoupím boční lišty na dveře.Jinak jsem koukal na tmavě šedou-ta loňská je super,letos ji ale již nedělají.
Vstřiky,spojka,dvouhmotový setrvačník,filtr pevných částic.Už to neni, jako dřív.1,9 v berlingu-nebyl problém natočit 700 000-já ho měl, furt to jelo.Nebo 1,9 v Octávce.To samý.Ale dneska je to jinak.
1,8 na plynu-projdi si forum o LPG.Už tam jeden kolega skončil v 70 000 .Jste si jistý, že je plyn vhodný do Orla.Nemluvě o reservě.Ať vybereš jakýkoliv motor,hranice 200 000 km-pryč s ním.Co se týká vysokých otáček,je to hlavně problém 1,8-nemá 6.Spotřeba u 1,8 nejvyšší-1,4 a diesel-srovnatelné+možnost rezervy.
Nicméně je to super kára a už se na Orla těším. Tak mi to nekažte. Jinak bude bílý.Dokoupím boční lišty na dveře.Jinak jsem koukal na tmavě šedou-ta loňská je super,letos ji ale již nedělají.
Re: Chevrolet Orlando
Bílou chválím - moc dobrá volba!! Ale ty boční lišty to fakt dost hyzdí, aspoň všechny ty, co jsem zatím viděl...
Známej má už třetího Opla v plynu, a nalítáno má teď už přes 200.000! Motor má ta jeho Vectra podobnej, 2.0 16 V (100 kW), takže strach ani pochybnosti nemám, protože tolik já ani nikdy nenajedu... Vysoký otáčky dělaj Orlíkovi dobře, stříká mu k tomu do zobáku i benzín Šestku jsem oželel, páč stejně jezdím většinou po Praze a aspoň nemusím tolik řadit... A rezervu vozím taky!!
Kup si co se ti líbí a na co máš!!
Známej má už třetího Opla v plynu, a nalítáno má teď už přes 200.000! Motor má ta jeho Vectra podobnej, 2.0 16 V (100 kW), takže strach ani pochybnosti nemám, protože tolik já ani nikdy nenajedu... Vysoký otáčky dělaj Orlíkovi dobře, stříká mu k tomu do zobáku i benzín Šestku jsem oželel, páč stejně jezdím většinou po Praze a aspoň nemusím tolik řadit... A rezervu vozím taky!!
Kup si co se ti líbí a na co máš!!
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Chevrolet Orlando
Reservu vozíš kde? Kolik máš najeto?Předpokládám, že si s Orlem spokojený.
Re: Chevrolet Orlando
Já osobně teda v kufru, páč jinam se mi nevejde … Orla mám teprv pátej měsíc, takže nám nalítáno málo, ale až na pár maličkostí naprostá spokojenost!
Chevrolet Orlando LT+ 1.8, 5MT, My13, bílá Summit, LPG
Re: Chevrolet Orlando
Tak já už za pár dní budu mít Orla 2 roky a spokojenost absolutní . Jediné co bych vytknul jsou tiché parkovací senzory ale i na to se dá zvyknout .(vypínám při parkování rádio)
Chevrolet Orlando LT+bílá OLYMPIC
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz
1,8 16V benzín 104kW 141k
Chevrolet Orlando Club EAGLE SQUADRON
Daewoo Matiz 38Kw 52k ZLATEJ
www.chevroletorlando.webnode.cz