Cruze diesel - chladenie turba pred vypnutim motora

Moderátor: Blue Lanos

zavodak-1
Příspěvky: 148
Registrován: ned led 30, 2011 19:08
Bydliště: Bratislavsky kraj.

Re: Cruze diesel - chladenie turba pred vypnutim motora

Příspěvek od zavodak-1 »

Dalsi vec je ze cruze ma elektronicku variabilitu a nie podtlakovu.Je tam krokovy motor a ten taha tiahlo na VGT.Nevyhoda cruza je obrovske turbo ktore sa nedokaze nafuknut v nizkych otackach preto ma taku velku turbodieru do cca 1500 otacok. Ale zase neni natlakovane na velke tlaky preto by malo dlho vydrzat (2.0 vcdi ma tlak cca 1.1 bar a 2.0 tdi ma cca 1.8 a porsche 2.1 bar ) tak ktore dlhsie vydrzi??
Biely cruze 2.0 VCDI LS+ 92kw-chip 110kw
VW Golf 1.9 Tdi pd higline 85kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
Joztar
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 14:50
Bydliště: Kosice

Re: Cruze diesel - chladenie turba pred vypnutim motora

Příspěvek od Joztar »

mne turbo piska ... od nova piskalo a co som pocul tak kazde turbo piska ... ja neviem ci je to nadmerne piskanie ono proste tak piska hlavne pri akceleracii skusim sa opytat na garancke.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek
Uživatelský avatar
Mefisto
Příspěvky: 523
Registrován: stř lis 07, 2012 20:38
Bydliště: Brünn

Re: Cruze diesel - chladenie turba pred vypnutim motora

Příspěvek od Mefisto »

Je potreba to pravidelne protahnout do kopce na trojku aby se dostaly lopatky do maximalnich poloh.
zavodak-1
Příspěvky: 148
Registrován: ned led 30, 2011 19:08
Bydliště: Bratislavsky kraj.

Re: Cruze diesel - chladenie turba pred vypnutim motora

Příspěvek od zavodak-1 »

Ono nepiska ono iba svisti a to tak ma byt :)
Biely cruze 2.0 VCDI LS+ 92kw-chip 110kw
VW Golf 1.9 Tdi pd higline 85kw
Odpovědět

Zpět na „Diesel“