skapínanie pri studenom motore
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte led 31, 2012 21:16
skapínanie pri studenom motore
čaute. fotrovi menili v zime rozvody plus vodná pumpa a zadný diel výfuku. odvtedy to auto ide divno. slabý ťah podľa mňa. a včera začalo po naštartovaní blbnúť. štartuje na prvý šup, otáčky skoro do 2000 a potom sa buď ustáli okolo 1000 alebo skape motor.keď sa zohreje je všetko o.k..? ďakujem za všetky rady. ps: zadný diel výfuku je strašne divný.tenká trubka na výstupe.o polovičku tenšia jak na starom originále.
- Reklama
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: úte led 31, 2012 21:16
Re: skapínanie pri studenom motore
skapínanie vyriešené-bola deravá hadica od sania.ale je tu ešte jeden problém.pri naštartovaní za studena si auto občas samo pridá plyn.od výmeny rozvodov a vodnej pumpy zostal motor hlučný.voľakedy nebolo počuť ani, že sa štartuje a teraz jak starý vergel.ako sa prejavujú zle nastavené rozvody?ďakujem za odpovede.
Re: skapínanie pri studenom motore
nevím mě dělal rozvody Palikx a mě se zdá že auto je méně hlučný..... každopádně pokud jsou rozvody jen o zub nebo dva tak to asi bude línější a běh nebude tak pravidelnej..... každopádně na ty značky mrkni je to tu všechno popsaný. Vždy když se rozvody udělaj a dotáhnou, musí se s motorem zatočit a sledovat jestli se značky "sejdou" a aby to bylo OK musí se sejít !!!!!! dole je myslím kolik a značka a vačky se rovnaj značkama na dělící rovinu hlavy..... (když tam není ten dekl - víko ventilů)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502