kdyz uz tam byl 10 w 40 tak ho nemen.
hydrostely jsou po smrti a 15 w 40 to akorat cele zaneradis.nebo ho pak budes muset menit kazdy 7 tis km.
to ze nekdo jezdi cely zivot na 15w 40 je asi mozne ale jezdi hodne nebo casto meni olej.jelikoz olej 15 w po roce pomerne hodne ulpi na vsech castech motoru a spatne se spaluje.pokud tam olej zustava dele nez rok je to pak uplna tragedie .u 5 w 40 sem to nikdy nenasel ze by byly nejake vetsi usady v motoru a ani v sani se to tolik nedeje prave pro to ze se dobre spaluje.-velky vliv to ma na egr ventil a jeho vedeni
kazdopadne lejte si tam co uznate za vhodne a ono se stejne neda nikdy presne rict co je dobre a co spatne.
Klepanie ventilov
Moderátor: Blue Lanos
Re: Klepanie ventilov
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Reklama
Re: Klepanie ventilov
I tento příspěvek beru na vědomípalikx píše:kdyz uz tam byl 10 w 40 tak ho nemen.
hydrostely jsou po smrti a 15 w 40 to akorat cele zaneradis.nebo ho pak budes muset menit kazdy 7 tis km.
to ze nekdo jezdi cely zivot na 15w 40 je asi mozne ale jezdi hodne nebo casto meni olej.jelikoz olej 15 w po roce pomerne hodne ulpi na vsech castech motoru a spatne se spaluje.pokud tam olej zustava dele nez rok je to pak uplna tragedie .u 5 w 40 sem to nikdy nenasel ze by byly nejake vetsi usady v motoru a ani v sani se to tolik nedeje prave pro to ze se dobre spaluje.-velky vliv to ma na egr ventil a jeho vedeni
kazdopadne lejte si tam co uznate za vhodne a ono se stejne neda nikdy presne rict co je dobre a co spatne.
_______________________________________
Leganza 2,0 98kW, sř. met., plná výbava, LPG sekvenční vstřikování
Daewoo Leganza 1998, 98kW, LPG, stř. metla, klima, kůže, "dříví". Rožnov pod Radhoštěm.
Re: Klepanie ventilov
Ano suhlasim daj tam,vlastne vymen hydrostely a daj tam ten olej co si mal predtym,tusim ze 10W40.Ja olej menim presne po 10000km a aj niekedy skor a tych 10000km najazdim v priebehu 2 az 6 mesiacov.Ale urcite 5W40 je do takeho motora totalne zbytocne podla mojho nazoru.Keby si mal napr.novsie BMW tak to si uz v inych dimenziach!
Re: Klepanie ventilov
Neviem prečo nie 5W 40. Dával som ho do lanosa 1,5 8V a mam ho aj v lege. olej neubuda, mením 1x za rok a nemusím dolievať. Lanos mal 170 000 km a motor išiel v pohode.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Klepanie ventilov
Však o stránku vzad jsem dával tabulku, že třeba SHELL 5W40 doporučuje a do mýho auta ani na garančce nedávali nic jiného. Olej jsem nikdy nemusel dolévat a to tam byl předminule 3 a čtvrt roku (najeto 13 440 km).
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Klepanie ventilov
Tiež som predtým menil olej po 15t km ale teraz už 1x do roka. predsa len už má lega niečo za sebou a ešte musí chvíľu vydržať. Vždy sa mi páčila a som rád že ju mám.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Klepanie ventilov
nechcem strasit ale mne ked pri starte klepal 3-5 sekund motor na legine zvukom podobny jedine fiat croma tak to bola kluka hydrosteli som skusal menit ako blazon a nic nezaberalo inak hydrostely nejake mam zo starej hlavy ktore boli v poriadku