DPF
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: DPF
Zdravím všechny!
Tak dnes jsem si vyzvedl auto ze servisu.
Z konzultace s technikem vyplývá následující:
1. Chevrolet a opel mají v nových sw nastavenu regeneraci DPF na 120 km !? Na počátku bylo 1300 km, pak 600 a nyní 120 km.
2. Z dat lze vyčíst, přes německou centrálu, proč byla regenerace přerušena. Já tam měl např. nízká rychlost, vysoká rychlost, šlápnutí na brzdu, ... Jak mám ale jezdit aby se filtr regeneroval, zvlášť když nevím kdy se tak děje, mi neřekl.
3. Zrovna mají na servisu přesně stejně starou Captivu provozovanou na dálnici s tou samou diagnózou, vliv jízdy na krátko nebo dálky zřejmě není tak důležitý.
4. Kontaktovali chevrolet s dotazy a mají snahu to řešit, protože přiznali že nejsem sám, z čehož mám radost, připadal jsem si jako hypochondr.
Toť prozatím vše, naftě zdar a filtru DPF zvlášť.
Tak dnes jsem si vyzvedl auto ze servisu.
Z konzultace s technikem vyplývá následující:
1. Chevrolet a opel mají v nových sw nastavenu regeneraci DPF na 120 km !? Na počátku bylo 1300 km, pak 600 a nyní 120 km.
2. Z dat lze vyčíst, přes německou centrálu, proč byla regenerace přerušena. Já tam měl např. nízká rychlost, vysoká rychlost, šlápnutí na brzdu, ... Jak mám ale jezdit aby se filtr regeneroval, zvlášť když nevím kdy se tak děje, mi neřekl.
3. Zrovna mají na servisu přesně stejně starou Captivu provozovanou na dálnici s tou samou diagnózou, vliv jízdy na krátko nebo dálky zřejmě není tak důležitý.
4. Kontaktovali chevrolet s dotazy a mají snahu to řešit, protože přiznali že nejsem sám, z čehož mám radost, připadal jsem si jako hypochondr.
Toť prozatím vše, naftě zdar a filtru DPF zvlášť.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: DPF
Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
Sorry, nedalo mi to....
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Re: DPF
Dnes rano bol na Markize v Telerane hovorca Kona a tam bola debata o DPF.
Nabadali tam ludi, aby ,,nahlasovali dymiace diesle,, na obvodny urad odbor dopravy.
Vodic bude predvolany na urad a ak zistia prevrtany alebo upraveny DPF dostane pokutu 332€ a vozidlo bude nesposobile premavky na pozemnych komunikaciach. Pokial nebude mat novy DPF.
Takze ak mate dobreho suseda, tak vas moze dobre dostat do problemov.
Vyzva redaktora: ,,Nahlasujte svojich dymiacich susedov, aby mam nehrozil infarkt,,.
Nabadali tam ludi, aby ,,nahlasovali dymiace diesle,, na obvodny urad odbor dopravy.
Vodic bude predvolany na urad a ak zistia prevrtany alebo upraveny DPF dostane pokutu 332€ a vozidlo bude nesposobile premavky na pozemnych komunikaciach. Pokial nebude mat novy DPF.
Takze ak mate dobreho suseda, tak vas moze dobre dostat do problemov.
Vyzva redaktora: ,,Nahlasujte svojich dymiacich susedov, aby mam nehrozil infarkt,,.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: DPF
v poho nech si kazdy o tom spravi svoj nazor ... tak ci onak budu musiet vyrobcovia cely system okolo DPF prekopat lebo si nikto dizle kupovat koli tomu uz nebude ... jedine clovek co naozaj jazdi dlhe tratemzprx píše:Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
ale kym si to ludia uvedomia ze dizel = dlhe trate a aj to nezarucuje ze nebudu problemy ... tak sa budu veselo filtre dalej vrtat a demontovat lebo diezel power ... a to s tym nahlasovanim je iba strasiak aj tak sa na to bude srat ...
chybu treba hladat inde a nie u ludi co si to kupia
-
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob bře 02, 2013 17:30
- Bydliště: Opava, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
No já bych byl s těma benzínama opatrný. Ve škodovce mi kdysy řekli, že nové maloobjemové přeplňované zážehové motory taky produkují pevné částice (1.0 ecobus od Fordu, 1.2 TSi od Škody, 0.9 od Renaultu atd. ) a je jen otázkou času kdy budou tyto filtry i na benzínových motorech. Takže nás čeka budoucnost na ho...o. Chci koupit auto do autoškoly. Doteď jsem jezdil na dieselu a bez jakýchkoli problému, ale bez DPF. Zvažoval jsem TSi , nebylo mi do autoškoly doporučeno, ohledně přehřívání vstřikovačů při naší autoškolské jízdě. Faktem je, že dvě Fabie 1.2 od konkurence maj tyto problémy. HTP nechci sic je pro autoškolu nejlepší. Rozhodl jsem se pro Aveo 1.3 diesel LTZ+, ale jak to tu tak čtu tak nevim nevim. I když známy z Chevy, přiznává problémy DPF u ORLANDA, něco málo u CRUZE ale AVEO prej né ..... tak nevím Každopádně pryč je doba nekonfliktních motorů .... A já budu mít těžký výběr .....
Škoda Fabia 1.9 SDi autoškola, Suzuki Bandit 650 s, Yamaha YBR 125, Yamaha MT 03
Re: DPF
Treba budou kratsiJoztar píše:na 120 km ????? to je snad zly vtip .... sak stvrtinu nadrze ti potom zozeru len regeneracie filtra ...
To Vypravca: To muze byt jen u Vas. Kdyz budete Fico dokonce losovat uctenky od 2 rohliku, jen aby vsichni chteli uctenky
Naposledy upravil(a) Mefisto dne stř bře 20, 2013 16:44, celkem upraveno 1 x.
Re: DPF
Tohle oficialne nikdo neresi a NM se stale prodava polovina produkce.Joztar píše: v poho nech si kazdy o tom spravi svoj nazor ... tak ci onak budu musiet vyrobcovia cely system okolo DPF prekopat lebo si nikto dizle kupovat koli tomu uz nebude ... jedine clovek co naozaj jazdi dlhe trate
ale kym si to ludia uvedomia ze dizel = dlhe trate a aj to nezarucuje ze nebudu problemy ... tak sa budu veselo filtre dalej vrtat a demontovat lebo diezel power ... a to s tym nahlasovanim je iba strasiak aj tak sa na to bude srat ...
chybu treba hladat inde a nie u ludi co si to kupia
A vubec to nema vliv na dlouhe trate.
Priklad: Rano jedu do Wroclavi a odpoledne zpet(cca 2x 300km) a az dojedu dom tak pred domem zacne vypalovat.
Cili je jedno jak daleko jedes. Motor to nepozna
S Euro6 tam stejne budou vsichni strikat AdBlue a bude
Re: DPF
Alespoň u mě to vážně nebylo z důvodu ušetření, ale z toho důvodu, že to auto trochu jede. Když jsem to pořizoval tak byla k dostání ještě 1,6 a 1,8 benzín a sorry všichni "benzíňáci" ale to je vážně tragédie..mzprx píše:Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
Chevrolet CRUZE 2.0 LTZ HatchBLACK; Anthracite Matte Metallic wrap; 17" rims - Chevrolet special EDITION; Carthell Prg
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Follow me: www.facebook.com/pages/Daniel-Dvoracek-planespotter/260478763995647
Re: DPF
Mefisto píše:A tos to nezkousel jeste se sporakem
-------------------
podla toho som vyberal aj ja lebo adekvatne velkemu autu treba aj adekvatne vykonny motor a to co davali do orlanda ... 1.8 ... je podla mna na hrane unosnosti ked to nalozite do plna ... za to dizlik ci prazdny ci plny ide stale jak pilka a spotreba je OK kdez to u benzinu ked to nalozim na full tak to ani nepojde a spotreba bude tiez vatsia... ale kazdy si kupi co je mu srdcu blizsie ...
skoda ze je tka malo motorozicacii pre orlika napriklad .. . kludne by tam mohli davat aj tu 2.4 benzin, si myslim ze ludia by to kupovali popripade aj cruze WTC s 1.6 je tragedia cista ... ked uz chceli sportovo ladeneho cruza tak jednoznacne tu 2.4 ... takto kazdy kto chce kus vatsi vykon tak dizel power.