
Takže, po dôkladnej kontrole sme zistili, že olej uniká (slzí) z miesta, kde vchádza hriadeľ volantu do serva.
Uvítal ma pohľad na červený silikón, ktorý ako riešenie
(asi tesne pred predajom) zabezpečil predchádzajúci majiteľ.
Videl som, že ta vrchná časť serva drží na 2 šesťhranoch, takže teoreticky by som nemusel vymontovať celé servo, ale iba túto časť a pozrieť aké tesnenie je poškodené....resp. v tej vrchnej časti serva sa nachádza nejaké gufero alebo čo?
môj poznatok: pýtal som sa na to aj v autorizovanom servise a tam mi povedali, že do servoriadení
(ako aj brzdových čeľustí) oni zasahovať nesmú, vraj to posielajú do vyhradených servisov, takže som tam nepochodil ani len s informáciou, čo sa vlastne nachádza v tej vyššie spomínanej časti serva