bezpečnost posádky a Aveo
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
bezpečnost posádky a Aveo
zdravím celé fórum a nadčencov Avea
listoval som po nette rôzne članky i videa ohladom nárazovych testov a bezpečnosti u mojeho Avea (r.v.2008) a vela pozitivneho tam veru nevidim.Mam najazdených necelých 40 000km a doteraz som sa nad tým nezamýšlal,ale teraz sa mi narodí dcéra tak som riešil akú autosedačku a kam je najlepšie ju osadiť a to už je naskok k videam Crash testov atd.
Vychádza to asi tak,že akákoľvek čelna zrážka okolo 70km/h je pre šoféra takmer smrteľna.No aby sa volant pri takejto "bežnej rychlosti" pri kolízii posunul o 13cm je dost hrozivé.Škoda,že nemám € to by som ho predal a kupil iné auto.Keby som išiel vtedy do predajne už s dcerou tak Aveo neberem.
listoval som po nette rôzne članky i videa ohladom nárazovych testov a bezpečnosti u mojeho Avea (r.v.2008) a vela pozitivneho tam veru nevidim.Mam najazdených necelých 40 000km a doteraz som sa nad tým nezamýšlal,ale teraz sa mi narodí dcéra tak som riešil akú autosedačku a kam je najlepšie ju osadiť a to už je naskok k videam Crash testov atd.
Vychádza to asi tak,že akákoľvek čelna zrážka okolo 70km/h je pre šoféra takmer smrteľna.No aby sa volant pri takejto "bežnej rychlosti" pri kolízii posunul o 13cm je dost hrozivé.Škoda,že nemám € to by som ho predal a kupil iné auto.Keby som išiel vtedy do predajne už s dcerou tak Aveo neberem.
- Reklama
Re: bezpečnost posádky a Aveo
"Boční náraz je totiž smrtelný už při rychlostech okolo 35 km/h. Čelní můžeme přežít s menšími či většími zraněními i při dvojnásobné rychlosti. Samozřejmě záleží na autě, jeho bezpečnostní výbavě a tak dále, ale aspoň máme šanci. Ve vysokých rychlostech šanci nemáme, i kdyby prostor pro posádku zůstal nepoškozený. Zatímco auto i naše tělo zastaví, naše játra a další orgány jedou dál."
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/ ... al--899125
Z toho vypliva, ze je uplne jedno jaky mas auto, protoze pri narazu ve vyssich rychlostech to bude skoro vzdycky smrtak. Kojenec je v tomto ohledu jeste mnohem zranitelnejsi a to i pri mensich rychlostech pri kterych i Aveo obstoji a tam bude podle me mnohem vice rozhodujici bezpecnost autosedacky nez bezpecnost auta jako takovyho.
Dobra zprava je, ze vetsina narazu neni ve vetsich rychlostech, ale spise v mensich, protoze kazdej se vetsinou snazi pred srazkou dobrzdit a samotna srazka teda probiha jiz v rychlosti mnohem mensi nez je treba ta puvodni "predpisova".
Muj nazor je ten, ze clovek by se mel smirit s tim, ze je tvor smrtelnej a tak to zustane.
Mimochodem, mam pocit, ze jizda vlakem nebo autobusem je bezpecnejsi, nez autem a to jakymkoli, ale uprimne, taky davam prednost pohodli auta pred bezpecim vlaku nebo autobusu
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/radce/ ... al--899125
Z toho vypliva, ze je uplne jedno jaky mas auto, protoze pri narazu ve vyssich rychlostech to bude skoro vzdycky smrtak. Kojenec je v tomto ohledu jeste mnohem zranitelnejsi a to i pri mensich rychlostech pri kterych i Aveo obstoji a tam bude podle me mnohem vice rozhodujici bezpecnost autosedacky nez bezpecnost auta jako takovyho.
Dobra zprava je, ze vetsina narazu neni ve vetsich rychlostech, ale spise v mensich, protoze kazdej se vetsinou snazi pred srazkou dobrzdit a samotna srazka teda probiha jiz v rychlosti mnohem mensi nez je treba ta puvodni "predpisova".
Muj nazor je ten, ze clovek by se mel smirit s tim, ze je tvor smrtelnej a tak to zustane.
Mimochodem, mam pocit, ze jizda vlakem nebo autobusem je bezpecnejsi, nez autem a to jakymkoli, ale uprimne, taky davam prednost pohodli auta pred bezpecim vlaku nebo autobusu
Aveo HB 1.2 62kW, 2011
Re: bezpečnost posádky a Aveo
to je jasné že sme smrtelný atd.,len mi je luto že auto do ktorého som vložil cele moje úspory je nárazový prepadák.Ked porovnam zvonka napohlad thaliu ktorá vyzerá taká krehunka oproti Aveu nechápem kde konštruktéri tak šetrili,že ani 2 hviezdy neobdržali.
Re: bezpečnost posádky a Aveo
hlavní je PŘEDVÍDAT
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Hvezdicky se ztraceji treba i za absenci druheho airbagu, absenci kontrolky nezapnuteho pasu apod, neodrazi to tedy jen faktickou pevnost karoserie........ zkus si o tom neco najit, protoze soudit jen podle hvezdicek je uplne mimo misu.bushhy píše:nechápem kde konštruktéri tak šetrili,že ani 2 hviezdy neobdržali.
Aveo HB 1.2 62kW, 2011
Re: bezpečnost posádky a Aveo
bushhy - nechápu Tě. Máš ujeto s autem cca.40000km, a stáří 3roky a teprve si čteš články o bezpečnosi? Chápu Tě že máš malé dítě a chtěl bis co nejbezpečnější vozidlo, ale na to jsi měl myslet před koupí.
Kvalita a bezpečnost se tu již řešila dříve a tam jsem psal
1 - auto není nebezpečné ale nebezpeční jsou lidé co s těma autama jezdí.
2 - nehlídám sebe ale ty okolo sebe. Já jezdím jako dobytek ale ti okolo jsou lidé. Dobytek ví co dělá ale člověk ne.
Ty jsi napsal svůj názor a já taky.
Kvalita a bezpečnost se tu již řešila dříve a tam jsem psal
1 - auto není nebezpečné ale nebezpeční jsou lidé co s těma autama jezdí.
2 - nehlídám sebe ale ty okolo sebe. Já jezdím jako dobytek ale ti okolo jsou lidé. Dobytek ví co dělá ale člověk ne.
Ty jsi napsal svůj názor a já taky.
Naposledy upravil(a) saamm dne pát srp 12, 2011 21:44, celkem upraveno 1 x.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Predtym mi to bolo jedno,teraz moja zodpovednost narastla tak su na mieste aj pochybnosti.To je normalna reakcia.Ale inak na Aveo nedam dopustit.Kedze mam iba najslabsiu verziu 1,2 8V uz pokukujem po novom hatbacku 2011.Ale pockam si na uzivatelske postrehy ako sa sprava novy nastupca
Re: bezpečnost posádky a Aveo
http://www.safercar.gov/Vehicle+Shopper ... cleId=5681
http://www.safercar.gov/Vehicle+Shopper ... cleId=5680
U sedanu jsou tam i dve videa.
http://www.safercar.gov/Vehicle+Shopper ... cleId=5680
U sedanu jsou tam i dve videa.
Aveo HB 1.2 62kW, 2011
Re: bezpečnost posádky a Aveo
to poznam ze v Amerike je hodnotenie ovela vyssie,oni take prisne parametre nemaju ako v Europe NCAP
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Taky je docela podstatny jak velkej rodil v pevnosti karoserie je mezi 1 hvezdickovym a 5 hvezdickovym. Oni tam budou nejspis nejaky limitni sily, pri kterych ten sloupek uz povoli a pri kterych jeste nepovoli. Rozdil muze byt treba jen nekolik procent. Pochybuji, ze tam vyrobce udela nejakou velkou rezervu ve "vydrzi" sloupku. Proc by to delal? Jen by tim navysil ceny a znevyhodnil se pred konkurenci.
U petihvezdickovyho staci treba zvysit rychlost jen o nekolik malo km/h, a na videu to bude treba vypadat brutalneji nez u jednohvezdickovyho pri standardni rychlosti. Cili rozdil bude zanedbatelnej, stejne jako u pneumatik, kdyz jedny stihnou zabrzdit na 33 metrech a jine na 34, protoze vyrobit neco co zabrzdi na polovine vzdalenosti je bud technologicky nemozny nebo nerentabilni z hlediska vyrobnich nakladu.
Ale samozrejme kazdy jsme jiny, nekdo je ochoten zaplatit o desitky procent vic za vec, ktera je fakticky jen o nekolik malo procent lepsi, protoze proste chce to nejlepsi (ikdyz jen o malo) bez ohledu na cenu. Nekdo jiny proste o hodne vic dat nechce, kdyz uvazi, ze je to lepsi jen o malo.
Hvezdicky navozuji v lidech pocit ze 5 hvezdickovy ma 5x pevnejsi karoserii nez 1 hvezdickovy a to urcite nema.
U petihvezdickovyho staci treba zvysit rychlost jen o nekolik malo km/h, a na videu to bude treba vypadat brutalneji nez u jednohvezdickovyho pri standardni rychlosti. Cili rozdil bude zanedbatelnej, stejne jako u pneumatik, kdyz jedny stihnou zabrzdit na 33 metrech a jine na 34, protoze vyrobit neco co zabrzdi na polovine vzdalenosti je bud technologicky nemozny nebo nerentabilni z hlediska vyrobnich nakladu.
Ale samozrejme kazdy jsme jiny, nekdo je ochoten zaplatit o desitky procent vic za vec, ktera je fakticky jen o nekolik malo procent lepsi, protoze proste chce to nejlepsi (ikdyz jen o malo) bez ohledu na cenu. Nekdo jiny proste o hodne vic dat nechce, kdyz uvazi, ze je to lepsi jen o malo.
Hvezdicky navozuji v lidech pocit ze 5 hvezdickovy ma 5x pevnejsi karoserii nez 1 hvezdickovy a to urcite nema.
Aveo HB 1.2 62kW, 2011
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Jeste jsem si vzpomel, ze kdyz jsem se dival dole na pedaly, tak to moje Aveo tam ma nad pedaly takovy docela masivni "haky", ktery maji pedaly podrzet v pripade srazky.
To treba moje predesly (Dacia Logan) 3 hvezdickovy auto nemelo, tak jsem si rikal jak maji v Aveu tu bezpecnost propracovanejsi nez v Dacii
To treba moje predesly (Dacia Logan) 3 hvezdickovy auto nemelo, tak jsem si rikal jak maji v Aveu tu bezpecnost propracovanejsi nez v Dacii
Aveo HB 1.2 62kW, 2011
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Pozri ADAC testy na autosedačku a kúp si tú najlepšiu /najdrahšiu/ a budeš mať pokoj na duši.
Mám nové Aveo,ktoré dostalo 5 hviezdičiek,ale mám aj Volvo,ktoré má tiež 5 hviezdičiek.
Kúpil som ROMER autosedačku,ktorá vyhrala všetky testy a aj tak nikdy nebudem kľudný,keď vzadu veziem dieťa. Môžeš mať aj tank. Minule som musel úplne zastaviť až ku krajnici,lebo cvok na Š 120 predbiehal do kopca kamión. Išiel som s Volvom,ale v tej chvíli som nerozmýšlal koľko mám hviezdičiek ja a koľko Š 120. Našťastie som bol v aute sám a autosedačka prázdna. Keby tam bol syn,tak sa otočím,zastavím ho,vyberiem malého a išiel by som mu ukázať uja,ktorý ho skoro zabil. Potom by som mu tú Romer autosedačku aj s 5 hviezdičkami otrieskal o čelné sklo.
On mohol ísť tak 100,ja tiež.....pri 200 by nám nepomohlo ani 200 hviezdičiek
...ale určite si autosedačku,auto,pneumatiky treba vyberať podľa testov....
Mám nové Aveo,ktoré dostalo 5 hviezdičiek,ale mám aj Volvo,ktoré má tiež 5 hviezdičiek.
Kúpil som ROMER autosedačku,ktorá vyhrala všetky testy a aj tak nikdy nebudem kľudný,keď vzadu veziem dieťa. Môžeš mať aj tank. Minule som musel úplne zastaviť až ku krajnici,lebo cvok na Š 120 predbiehal do kopca kamión. Išiel som s Volvom,ale v tej chvíli som nerozmýšlal koľko mám hviezdičiek ja a koľko Š 120. Našťastie som bol v aute sám a autosedačka prázdna. Keby tam bol syn,tak sa otočím,zastavím ho,vyberiem malého a išiel by som mu ukázať uja,ktorý ho skoro zabil. Potom by som mu tú Romer autosedačku aj s 5 hviezdičkami otrieskal o čelné sklo.
On mohol ísť tak 100,ja tiež.....pri 200 by nám nepomohlo ani 200 hviezdičiek
...ale určite si autosedačku,auto,pneumatiky treba vyberať podľa testov....
Chevrolet AVEO LT, 1.2 63kW,2012 Borocay Blue
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
...v koži od MAD, DRL, kamera ... a ešte nie je koniec :)
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6270
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: bezpečnost posádky a Aveo
Tak to neva, protože i starý příspěvky se můžou znova oživit a někteří se zas přidají ke komentování, třeba i nový se zapojí do diskuze
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: bezpečnost posádky a Aveo
súhlasím . sice táto téma autosedačky sa ma moc netýka zatial, ale ked budú vnúčatá tak uorčite to budem potrebovať a samozrejme tú najlepšiu sedačku
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas